home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 21:32:17 Broen13 Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 803 Gæster Online.

Indlæg: 1132880 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Jydens odds blog
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Jydens odds blog  (Læst 2322 gange)
Jyden
Gæst
 
Jydens odds blog
« : 28 Okt 2010, 16:52 »

Jydens odds blog


Hej, og velkommen til min lille odds blog. Det er sådan set ikke fordi jeg har den store erfaring med odds, men jeg har været inde i en meget gode stime, hvor jeg faktisk har vundet en del. Derfor vil jeg nu dele mine odds og spekulationer med jer. I kan lade jer inspirere eller lade være og blot grine af min odds. Jeg spiller inde på BWIN, og jeg vil kun spille singler. Jeg starter med 100 kroner, og vil så se hvor langt jeg kan nå, hvis jeg kun spiller en 10'er om dagen. Håber dog at bloggen vil kørere lidt mere end blot 10 dage, men nu må vi se.  Håber i hvert flad at der er nogen der vil læse lidt med, og komme med ris og ros. Dagens odds vil blive lagt om og kort tid.

Startbudget: 100 kroner
Brugt: 30
Tjent: 76
Balance: 146 kroner
Stime: V-V

« Seneste Redigering: 30 Okt 2010, 20:07 af Jyden » Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #1: 28 Okt 2010, 17:33 »

Jydens odds blog


Pokalbrag:
Så kommer mit først odds op på siden, og kampen jeg har valgt at smide penge på, er Odense mod FC Nordsjælland i den danske Pokalturnering. En kampe hvor jeg forventer intens fight og spænding til det sidste.

Odense Bold Klub:

Odense er i øjeblikket nede i en kæmpe krise. De har tabt deres seneste tre kampe, hvor det først blev til knusende 5 - 0 i parken og derefter 4 - 2 ude mod Young Boys. Til sidst blev det også til et 2 - 1 nederlag til Sønderjyske. Derudover har de fyret hele ledelsen og står i øjeblikket uden en fast træner. I aften har de dog fordel af hjemmebanen på Trefork Park. Alligevel tror jeg de får det meget svært i aften, når de skal møde de forsvarende mestre fra Nordsjælland. I aften stiller de uden første målmand Roy Carroll, og i stedet har de Emil Ousager med.
Stjerner i dagens trup:  Djemba-Djemba, Utaka og Gislason

Football Club Nordsjælland

FC Nordsjælland er startet stille og roligt op i Superligaen. De er i øjeblikket placeret på en ottende plads, med 15 point. I seneste tre kampe er det blevet til 2 uafgjorte og 1 nederlag. Først spillede de 1-1 med Esbjerg og derefter blev det også til et 1-1 resultat med Brøndby. her til weekenden løb  de så ind i et 2-0 nederlag i Aalborg. FC Nordsjælland er de forsvarende mestre i Pokalturneringen, og vil gøre alt hvad der står i deres magt for at slå op ud og gå videre i turneringen. De stiller med en meget spændende trup i aften, som blandt anden rummer den 19 årige Jonas Hebo Rasmussen, som tidligere har spillet i Arsenal.
Stjerner i dagens trup: Laudrup, Parkhurst og Anders Due


Jeg tror og håber på at FC Nordsjælland i aften har hvad der skal til for at slå OB. De er de forsvarende mestre og så er de dem der er bedst kørende fortiden. derfor har jeg smidt 10 kroner på en Nordsjælland sejr i aften.

ODENSE BK - FC NORDSJÆLLAND 1X2
2
odds: 3.80
indskud 10 kroner

Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #2: 28 Okt 2010, 17:41 »

Er helt enig i dit odds der. OB er på papiret nok end tand bedre end FCN men som sagt er de inde i en dårlig stime, mens FCN som regel plejer at gøre en god figur i pokalturneringen. Med odds til 3.80 på FCN sejr er den oplagt, overvejer stærkt at gøre det samme selv. Derudover skal man vel også støtte sit hold Wink
Lige lidt off-topic, så ville jeg ikke ligefrem kalde laudrup for en af stjernerne hos FCN da han stort set ikke har spillet fast i denne sæson, ville i stedet fremhæve Stokholm eller Adu da de virkelig bærer holdet.. men det er vel smag og behag Wink
Glæder mig til at følge med for kunne godt bruge et råd eller to engang i mellem.. har været inde i en dårlig stime i lang tid
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #3: 28 Okt 2010, 18:23 »

Er helt enig i dit odds der. OB er på papiret nok end tand bedre end FCN men som sagt er de inde i en dårlig stime, mens FCN som regel plejer at gøre en god figur i pokalturneringen. Med odds til 3.80 på FCN sejr er den oplagt, overvejer stærkt at gøre det samme selv. Derudover skal man vel også støtte sit hold Wink
Lige lidt off-topic, så ville jeg ikke ligefrem kalde laudrup for en af stjernerne hos FCN da han stort set ikke har spillet fast i denne sæson, ville i stedet fremhæve Stokholm eller Adu da de virkelig bærer holdet.. men det er vel smag og behag Wink
Glæder mig til at følge med for kunne godt bruge et råd eller to engang i mellem.. har været inde i en dårlig stime i lang tid
Mange tak for kommentaren. Du har nok ret i at Stockholm og Adu er større stjerner ned laudrup, men skimtede bare lige hurtigt deres trup (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #4: 28 Okt 2010, 21:57 »

Jydens odds blog


Så blev min først kamp spillet, som var kampen imellem FC Nordsjælland og OB i pokalturneringen. jeg havde på forhånd odds på at FCN skulle vinde kampen til odds 3.80. Ganske som jeg havde forudset gik kampen hjem og så er de først 38 kroner i hus. kampen endte 2:3 til FCN som førte med 0:2 ved pausen. Da OB så kom op på 2:2 i midten af anden halvleg blev jeg pludselig lidt nervøs, men heldigvis lukkede Anders Due kampen til 2:3.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #5: 28 Okt 2010, 22:50 »

Tillykke med det gode odds valg Thumbs Up

Held og lykke frem over med oddsene Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #6: 28 Okt 2010, 23:04 »

Tillykke med det gode odds valg Thumbs Up

Held og lykke frem over med oddsene Opstemt
Mange tak Fynbo Smiley
Logged

Elmander9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #7: 28 Okt 2010, 23:33 »

Så er vi sikret på mindst 12'dages odds Smiley
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #8: 28 Okt 2010, 23:41 »

Så er vi sikret på mindst 12'dages odds Smiley
haha ja, men ved ikke lige om jeg kommer med et odds hver dag Opstemt
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #9: 29 Okt 2010, 16:30 »

Jydens odds blog

Italiensk fodbold

Efter gårsdagens succes, hvor Nordsjælland slog OB, få i endnu et odds. Denne gang er det dog en smule mere sikkert, men derfor skal det nok blive spændende alligevel.

Genova:
Sidste års nummer ni Genova, indtager igen i år en niende plads indtil videre. Efter min mening har de ikke spillet op til deres potentiale, når man tænker på hvilke spillere de har. 11 point i 8 kampe er bestemt heller ikke noget at håbe hurra for. i aften møder de så et lidt svigende Inter hold. Genova har den fordel at de er på hjemmebane, men det er faktisk også det eneste jeg ser kan komme dem til gode, når de møder overmagten fra Milano. Jeg syntes ellers de har et utroligt spændende hold, som de bare ikke har formået af få det bedste ud af endnu, og det forventer jeg heller ikke de gør i aften.
Stjerner:   Miguel Veloso, Luca Toni og Vanden Borre

Inter Milan:
De forsvarende mestre på i Serie A, men også i Champions League skal i aften spille mod Genova. Selvom de har mistet deres stjerne manager José mourinho, så tror jeg den nye manager Rafa er en god erstatning, og han har da allerede skabt et par gode resultater. Lige nu ligger Inter Milan nummer tre i Seire A, med 15 point. i de seneste kampe er det blevet til en sejr og to uafgjorte. Jeg tror dog fuldt og fast på at de hiver en sejr hjem i aften mod Genova, selvom de med garanti nok skal få kamp til det sidste.
Stjerner: Wesley Sneijder, Samuel Eto´o og César Julio

Som sagt tror jeg det bliver Inter Milan der trækker det længste strå i aften og hiver tre point i hus. Jeg må dog allerede nu skrotte nogle af de regler jeg har lagt for mig selv, ved kun at måtte odds en 10'er hver gang, så derfor spiller jeg en 20'er til aftenens kamp. Held og lykke der ude med jeres odds

Genova - Inter Milan 1X2
2
odds: 1,90
Indskud: 20 Kroner

Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #10: 29 Okt 2010, 16:31 »

Beklager de manglende billeder, men har en smule travelt, morgendagens odds kommer deværre nok lidt sent, da jeg skal på arbejde fra 7 - 19, så ved ikke engang om det kommer
Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #11: 29 Okt 2010, 19:24 »

Tillykke med gårsdagens odds! Smiley
Har også lige smidt en 50'er på Inter, 2,10 igen på bet365 er gode odds synes jeg selv. Held og lykke med dit odds Smiley
Logged

nicolajtmadsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #12: 29 Okt 2010, 19:28 »

Har også oddset Inter, hos min købmand gav den 2,00 igen (danskespil) - men da kuponen blev printet ud, var oddsen sat ned til 1,70 ):.
Men held og lykke Smiley.
Logged

FCK

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #13: 30 Okt 2010, 20:04 »

Tillykke med gårsdagens odds! Smiley
Har også lige smidt en 50'er på Inter, 2,10 igen på bet365 er gode odds synes jeg selv. Held og lykke med dit odds Smiley
Mange tak (:
Har også oddset Inter, hos min købmand gav den 2,00 igen (danskespil) - men da kuponen blev printet ud, var oddsen sat ned til 1,70 ):.
Men held og lykke Smiley.
mange tak (: så det var da træls du fik et dårligere odds (:
Logged

Jyden
Gæst
 
Sv: Jydens odds blog
« Svar #14: 30 Okt 2010, 20:05 »

Jydens odds blog


Så blev det til endnu en sejr, da Inter i går vandt 0:1 over genova. Han måske forventet at Inter ville vinde større, men det betyder jo ikke noget, så længe de vinder. Muntari blev manden bag kampens ene mål. I får desværre ikke noget odds idag, da jeg ikke kan finde noget der er er værd at smide penge på, og er første lige kommet hjem fra arbejde nu.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010