home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 1091 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Baren
| | |-+  Hjælp til vægdekoration
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hjælp til vægdekoration  (Læst 3208 gange)
Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Hjælp til vægdekoration
« : 28 Okt 2010, 10:22 »

Kæresten og jeg står i den situation at vi har en hel væg, som vi ønsker at gøre noget ved. Derfor har jeg tænkt lidt på ideen om at købe en lang række bogstaver, og med disse skrive en eller anden form for sætning, citat etc. som skal hænge på noget af væggen.

Problemet er blot, at jeg ikke ved hvad der skal stå, og derfor søger jeg inspiration herinde. Det jeg søger er enten et citat fra en kendt person, eller en kort tekst der gerne må være lidt dybde i.

Dog skal det ikke have noget med fodbold at gøre (Kærestens strenge ordre!)

Håber på at få noget hjælp - På forhånd tak.
Logged

SørenA
Gæst
 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #1: 28 Okt 2010, 10:27 »

Hvis du skriver "I've had the time of my life" går den sikkert rent ind hos fruen Smiley
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #2: 28 Okt 2010, 10:28 »

Det, du gør, er, at du overruler din kæreste og så skriver du "Manchester United Football Club" med store flotte bogstaver. Det vil pynte i ethvert hjem Opstemt  Djævel

Spøg til side. Det skal vel være en sætning som du/I finder mening i og som I måske på en eller anden måde kan sætte på jeres eget liv. Måske har du oplevet noget engang som du kan finde en sætning på, eller også kan du skrive en sætning, der beskriver hvordan man "bedst" lever sit liv, hvad der gør en lykkelig, hvordan man kommer videre i livet eller noget i den stil. Prøv at tænke lidt over hvad der betyder noget for dig og så find en sætning der kan passe på det Smiley
« Seneste Redigering: 28 Okt 2010, 10:36 af muten » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #3: 28 Okt 2010, 10:36 »

Det du gør, er at du overruler din kæreste og så skriver du "Manchester United Football Club" med store flotte bogstaver. Det vil pynte i ethvert hjem Opstemt

Spøg til side. Det skal vel være en sætning som du/I finder mening i og som I måske på en eller anden måde kan sætte på jeres eget liv. Måske har du oplevet noget engang som du kan finde en sætning på, eller også kan du skrive en sætning, der beskriver hvordan man "bedst" lever sit liv, hvad der gør en lykkelig, hvordan man kommer videre i livet eller noget i den stil. Prøv at tænke lidt over hvad der betyder noget for dig og så find en sætning der kan passe på det Smiley
Det har vi skam prøvet, men jeg er desværre ikke jordens mest kreative menneske, hvorfor jeg har svært ved at danne min egen lille sætning, som gerne skulle være dyb, og måske med et lille poetisk klang over sig..   Skuffet
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #4: 28 Okt 2010, 10:41 »

Nu er det jo relativt begrænset hvor meget indsigt jeg har i dit liv, så jeg får nok svært ved at komme op med noget eftersom jeg ikke er typen der kender en masse citater etc. Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #5: 28 Okt 2010, 10:44 »

Nu er det jo relativt begrænset hvor meget indsigt jeg har i dit liv, så jeg får nok svært ved at komme op med noget eftersom jeg ikke er typen der kender en masse citater etc. Smiley

Nu behøver det nødvendigvis heller ikke at have noget med os at gøre, det kunne f.eks. også bare være et citat som man kan relatere til, eller som blot rammer meget bredt, så det er noget alle kan relatere til (venner, familie etc. som kommer på besøg)
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #6: 28 Okt 2010, 10:46 »

Måske kan du finde inspiration på google. Jeg har ikke noget bedre at give mig til lige nu, så jeg sidder og søger lidt på google efter noget der giver god mening Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #7: 28 Okt 2010, 10:47 »

Måske kan du finde inspiration på google. Jeg har ikke noget bedre at give mig til lige nu, så jeg sidder og søger lidt på google efter noget der giver god mening Smiley
Sidder allerede på nettet og søger..   Wink
Logged

Dalle75
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #8: 28 Okt 2010, 10:49 »

Min lillebror har en stor stregkode sat op på hans væg. Prøv at google wallsticker
Logged

At diskutere med en kvinde er som at læse en avis i stormvejr

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #9: 28 Okt 2010, 10:50 »

Denne side har en stor samling af engelske ordsprog og du kan samtidig se den danske betydning. Måske kan du finde noget der Smiley
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #10: 28 Okt 2010, 10:52 »

Takker for hjælpen.. Vil prøve at kigge nærmere på det.   Smiley
Logged

Chicharito
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #11: 28 Okt 2010, 11:12 »

Det kunne være awesome at tage et citat herfra. Det er nok bare tvivlsomt om kæresten vil godtage det Opstemt

Når du forgæves har foreslået ovenstående så kan du måske prøve med citater som:
"When life gives you a 100 reasons to cry, show life you have 1000 reasons to smile".
"Every story has an ending, but in life every ending is just a new beginning".
"Nyd hvert øjeblik, før det forsvinder - før det bliver til intet andet, end blot minder".
"Nøglen til et godt liv er, at gøre dét, som man vil, og derpå at elske dét, man gør".
"Når dagen er grå, så skal du selv give den farve".
"Hvis du ønsker at solens stråler skal ramme dig, så skal du selv bevæge dig ud af skyggen".

Men hvad ved jeg. Det er bare random-citater som jeg fandt på denne hjemmeside. Der er masser af sider med citater Smiley




Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #12: 28 Okt 2010, 12:15 »

Ellers må i få alle jeres venner og familie til at skrive hilsner på den, når de er på besøg Wink så hver gang i kigger på den minder det jer om dem og alle de gode stunder i har haft sammen Opstemt
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Bobogol
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #13: 28 Okt 2010, 12:26 »

Kort og godt: "True knowledge exists in knowing that you know nothing, that makes you smartest of all"
Logged

Enged
Gæst
 
Sv: Hjælp til vægdekoration
« Svar #14: 28 Okt 2010, 13:51 »

"I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!"
- Eric Cartman

"On the first day, man created God"

"Den der går i andres fodspor kommer aldrig foran."
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010