home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Hjørnespark
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Hjørnespark  (Læst 16609 gange)
kuszman
Førsteholdsspiller

Sv: Hjørnespark
« Svar #30: 19 Mar 2011, 23:42 »

Hvilke stats udover heading er vigtig for ham der skal heade den ind  Wink
Springstyrke og så selvfølgelig højden Wink

henssel
Gæst

« Svar #31: 19 Mar 2011, 23:44 »

mange tak Thumbs Up

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #32: 19 Mar 2011, 23:48 »

Placeringsevne og styrke kan du også kigge på men de er ikke lige så vigtige Smiley

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #33: 20 Mar 2011, 01:21 »

Jeg har haft utroligt meget succes med hjørnespark.
Sidste sæson blev mine mål fordel sådan her på hjørnespark:
John Terry: 10 mål
Alex: 12 mål
Phil Jones: 5 mål (11 kampe)
Dertil har Drogba også nappet et par stykker ind, men det har jeg ikke tal på.

Hvis du ikke har fået en allerede succesfuld taktik, så vil jeg gerne dele min. Smiley

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #34: 20 Mar 2011, 07:02 »

Højden har ikke nogen indflydelse. Statsen 'springstyrke' er udelukkende den højde de kommer op på når de springer. Dvs. at hvis Peter Crouch er 20 i springstyrke og hopper mod en lille spiller, som f.eks. Messi (bare for at komme med et eksempel, med en lille person), og han så også er 20 i springstyrke, så vil de komme præcist lige så højt op. Smiley

If you can't join them, beat them.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #35: 20 Mar 2011, 07:13 »

Du må meget gerne skrive hvordan du sætter alle 10 mand.

Mine står lige nu sådan her:

FV Stå ved fjerneste stolpe // Tilbage hvis det behøves
FH Står ved nærmeste stolpe // Tilbage hvis det behøves
FCV Marker høj spiller // Angrib fjerneste stolpe
FCH Marker høj spiller // Angrib nærmeste Stolpe
DMC Gå tilbage // Udfordrer målmanden
MCH Gå tilbage // Nærmeste stolpe videresnitning
MCV Gå tilbage // Standard
OMC Gå tilbage // Lur udenfor feltet
ACH Bliv fremme // Angrebsbold fra dybde
ACV  Bliv fremme // Gå frem

FCV og DMC er de stærkeste på hovedspil.
Jeg skyder efter fjerneste stolpe

NB. I taktikken jeg forsøger at sætte op står der "angrib bageste stolpe", denne mulighed findes dog ikke. Angrib fjerneste eller stå ved bagerste er mulighederne, hvilken menes der med "angrib bagerste" Huh

Alt hjælp jeg kan få er meget værdsat.

Ved 'angrib bagerste stolpe' menes der selvfølgelig bare 'angrib fjerneste stolpe'. Jeg har ikke manager åbnet lige pt, og jeg erindrer ikke umiddelbart hvad samtlige af mine spillere står til at gøre. Men jeg har min højre centrale forsvars spiller til at 'angribe fjerneste'. Så har jeg den næstbedste til at til at 'angribe forreste', 3'bedste og 4'bedste til henholdsvis at 'videresnitte fra forreste' og 'udfordre målmand'. Det har jeg gjort hvis der nu skulle falde en ripost ned i feltet, eller hjørnesparket skulle slå lidt fejl, og ende længere fremme end beregnet. Jeg har en angriber til at 'gå frem', og en til at stå udenfor feltet. Ved at bruge denne taktik, så skulle du gerne have en mand-mod-mand situation ved bagerste stolpe. Der er det selvfølgelig afgørende, at din header er bedre en forsvarspilleren, ellers kan du selvfølgelig ikke score. Men hvis han er lidt bedre, så skulle han gerne vinde i nærheden af 8 ud af 10. Det er logisk nok, da forsvarspilleren jo skal heade modsat sin løberetning, mens din header bare kan løbe ind i boldden, og sætte pandebrasken på. Smiley

Jeg håber det var til at forstå, ellers må du lige smide mig en PB, så jeg kan smide min msn. Så kan jeg lige sende dig et screen shot, da jeg endnu ikke har fået lært at smide et op herinde. Held og lykke med at bombe på hjørne. 

kuszman
Førsteholdsspiller

« Svar #36: 20 Mar 2011, 09:30 »

Højden har ikke nogen indflydelse. Statsen 'springstyrke' er udelukkende den højde de kommer op på når de springer. Dvs. at hvis Peter Crouch er 20 i springstyrke og hopper mod en lille spiller, som f.eks. Messi (bare for at komme med et eksempel, med en lille person), og han så også er 20 i springstyrke, så vil de komme præcist lige så højt op. Smiley

Jeg troede også højden havde noget at sige, men så blev jeg da klogere på det, tak Wink

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #37: 20 Mar 2011, 13:08 »

Jeg troede også højden havde noget at sige, men så blev jeg da klogere på det, tak Wink

Højden har sådan set også noget at sige, den er bare indregnet i springstyrken. Smiley

Chrcarlsen
Lilleputspiller
*

« Svar #38: 23 Mar 2011, 21:14 »

Højden har sådan set også noget at sige, den er bare indregnet i springstyrken. Smiley
Jeg var nu ellers sikker på, at det var noget de havde ændret på i 11.3 patchen. Således at en crouch med 20 i springstyrke, netop vil komme over en Messi med 20 i springstyrke, udelukkende pga. hans højde. Kan ikke lige huske hvor det står henne i patch loggen. Dog var det noget jeg lagde meget mærke til.

Duffk90
Førsteholdsspiller

« Svar #39: 23 Mar 2011, 21:20 »

Jeg var nu ellers sikker på, at det var noget de havde ændret på i 11.3 patchen. Således at en crouch med 20 i springstyrke, netop vil komme over en Messi med 20 i springstyrke, udelukkende pga. hans højde. Kan ikke lige huske hvor det står henne i patch loggen. Dog var det noget jeg lagde meget mærke til.

det vil jo også være fuldstændigt urealistisk at messi ville kunne nå et punkt som er ligemed eller højere end det punkt crouch kan..

men vi har jo set at det kan lade sig gøre i virkeligheden.. kan huske en kamp hvor Messi vinder en hovedstødsduel mod en såkaldt "Vidic" og bolden ender i mål Rullende Øjne...

men jeg selv troede at springstyrken havde noget med hvor højt en spiller kan lette fra jorden. så en spiller med 20 i springstyrke fødder kan altså lette en vis antal meter...

Baztik
Reserveholdsspiller

« Svar #40: 23 Mar 2011, 21:48 »

det vil jo også være fuldstændigt urealistisk at messi ville kunne nå et punkt som er ligemed eller højere end det punkt crouch kan..

men vi har jo set at det kan lade sig gøre i virkeligheden.. kan huske en kamp hvor Messi vinder en hovedstødsduel mod en såkaldt "Vidic" og bolden ender i mål Rullende Øjne...

men jeg selv troede at springstyrken havde noget med hvor højt en spiller kan lette fra jorden. så en spiller med 20 i springstyrke fødder kan altså lette en vis antal meter...
Mener du finalen? Smiley
Der vinder han jo ikke en duel mod Vidic, altså hvis det den kamp og målet til 2-0 du mener Smiley

http://www.youtube.com/v/XeWblviGsuU

Følg min første og nuværende blog.
Chelsea F.C. - Keep The Blue Flag Flying High

Sider: 1 2 [3] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010