|
r-mand
|
|
Jesper Juelsgaard? Jonas Lössel?
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Zone 43
|
|
Nogen der kan smide et SS af Jón Gudni Fjóluson fra Fram Reykjavik op til mig? 
|
|
|
|
|
|
Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig - Daniel Agger.
|
|
|
|
|
earno
|
|
Nogle talenter i kan anbefale til FCK?
viktor fischer bliver så mega god!!!!! har selv købt ham til fck
|
|
|
|
|
|
Chelsea fan siden 11. maj 2003 Fm 07-08-10-11-12-13 allstar hold
cech(08) kolodin(11)-mertesacker(07)-ömer tropak(08)-abate(13) medo(09)-Tymoschuk(C)(08)-ambrosini(12) podolski(12)-kozak(13)-gignac(08)
bænk: marcelo(07) drogba(10) kuzmanovic(09) ramlal(12) lebohang(07)
|
|
|
|
|
fckfanen4ever
|
|
Nogle talenter i kan anbefale til FCK?
Lasse Rise score pænt mange mål. Han er lige blevet solgt til Tottenham og han er top score i England 
|
|
|
|
|
|
Reporter : why do you always cause trouble Balotelli : because I'm different, I'm mario
What a legend
|
|
|
|
|
|
gattuso4life
Lilleputspiller
|
|
Diego Costa fra Atl. madrid. Han bliver vildt god efter et par seasoner! Han er angriber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corns
Lilleputspiller
|
|
Jano fra Spartak Moskva! Kæft et talent! 17 år og fra Georgien.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
Jano fra Spartak Moskva! Kæft et talent! 17 år og fra Georgien.
har du fået noget ud af ham endnu? for har kigget på ham ved bare ikke hvor godt han vil klare sig 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corns
Lilleputspiller
|
|
har du fået noget ud af ham endnu? for har kigget på ham ved bare ikke hvor godt han vil klare sig  Bruger ham på den offensive midt og som avanceret playmaker i mit Genk gem.. han laver mange assist. han fungerer fint på mit hold!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Corns
Lilleputspiller
|
|
Hvis nogle mangler en targetman så køb endelig, Yaya Sanogo fra Auxerre! Satan et wonderkid!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mskadhauge
Lilleputspiller
|
|
Er der nogle der kan smide et SS ind af Romario, Vitoria, 16 år som er kommet 3 - 4 sæsoner frem?(:.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
SS af Miguel Medina 3-5 sæsoner fremme 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Nov 2010, 18:20 af TroelsJ »
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
FlaskeBong
Lilleputspiller
|
|
Babacar ?
Ungt talent i Fiorentina. Minder meget om lukaku og i fremtiden bliver han en af spillets bedste angribere.. (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KrookDale
|
|
Babacar ?
Ungt talent i Fiorentina. Minder meget om lukaku og i fremtiden bliver han en af spillets bedste angribere.. (:
Helt klart det største talent jeg har set indtil videre, kan man skaffe ham i starten har man spillets bedste komplette angriber de følgende 12 sæsoner. Yaya Sanogo er også næsten i samme klasse, men hans egenskaber er ikke helt så godt fordelt. Lukaku må nok være mit 3. valg når det kommer til unge fysisk komplette angribere.
|
|
|
|
|
|
Fan af <indsæt klub>, siden <indsæt årstal> og derfor bedre end alle andre.
|
|
|
|