home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
I dag kl. 16:49:55 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1039 Gæster Online.

Indlæg: 1132897 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 19 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128830 gange)
Marc2705
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #375: 21 Nov 2010, 19:25 »

Per Bjerregaard gik af sidst i sæsonen og Palmå overtog. Træningsfaciliteter ne bliver opgraderet og på stadion bliver de nuværende stå pladser lavet om til siddepladser.

heldigt med Bjerregaard men mega kedeligt at Faxe tribunen bliver lavet om til sidde pladser dårlig stil :s
Logged

Lavet Af GadeFM

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #376: 21 Nov 2010, 20:13 »

Jeg har et lille angriber "problem"..

efter en super 1. sæson med the double er kassen tom og vil gerne sælge lidt ud for at få nogle penge til transfers.
Jeg har 4 angriber hvor jeg gerne vil sælge en, da jeg kun spiller med en angriber..
Movsisyan og Amare Diane er jeg særligt glade for, specielt sidstnævnte som netop er hentet.
Så nu står valget mellem om jeg skal sælge Robbie Findley eller Ousman Jallow eller begge 2?
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #377: 21 Nov 2010, 20:24 »

heldigt med Bjerregaard men mega kedeligt at Faxe tribunen bliver lavet om til sidde pladser dårlig stil :s

Det kan du have ret i, men der skal være siddepladser i Europa!
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #378: 21 Nov 2010, 20:31 »

Jeg har et lille angriber "problem"..

efter en super 1. sæson med the double er kassen tom og vil gerne sælge lidt ud for at få nogle penge til transfers.
Jeg har 4 angriber hvor jeg gerne vil sælge en, da jeg kun spiller med en angriber..
Movsisyan og Amare Diane er jeg særligt glade for, specielt sidstnævnte som netop er hentet.
Så nu står valget mellem om jeg skal sælge Robbie Findley eller Ousman Jallow eller begge 2?

Det kommer som udgangspunkt ud på hvilket rolle du briger din enlige angriber som. Men umildbart ville jeg sælge Jallow Smiley
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #379: 21 Nov 2010, 20:42 »

Det kommer som udgangspunkt ud på hvilket rolle du briger din enlige angriber som. Men umildbart ville jeg sælge Jallow Smiley

Rollen er avanceret angriber, og der har Movsisyan nogle super stats og amare diane er meget hurtig..
så besluttede mig at sælge både findley og Jallow.. lidt sørgeligt men desværre er klubben jo i en dårlig økonomisk situation.
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #380: 21 Nov 2010, 20:47 »

Rollen er avanceret angriber, og der har Movsisyan nogle super stats og amare diane er meget hurtig..
så besluttede mig at sælge både findley og Jallow.. lidt sørgeligt men desværre er klubben jo i en dårlig økonomisk situation.

Så må du bare håbe at de to kan holde sig skadesfri  Wink
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #381: 21 Nov 2010, 21:10 »

Så må du bare håbe at de to kan holde sig skadesfri  Wink
Jeg krydser skam fingre Wink
heldigvis bragte de to spillere næsten 30 mio. ind, så mon ikke man kunne hente en lille erstatning Wink
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #382: 21 Nov 2010, 21:18 »

Jeg krydser skam fingre Wink
heldigvis bragte de to spillere næsten 30 mio. ind, så mon ikke man kunne hente en lille erstatning Wink
Mon dog ikke Wink Hvad har du gjort med Agger?
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #383: 21 Nov 2010, 21:23 »

Mon dog ikke Wink Hvad har du gjort med Agger?
tja, j
han blev også i "overskud", trak Akharraz op og købte David Boysen (som lige nu er udlejet).
Men faktisk har der lige gået rygter om at jeg var interesseret i at hente ham hjem igen Peace
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #384: 21 Nov 2010, 21:36 »

tja, j
han blev også i "overskud", trak Akharraz op og købte David Boysen (som lige nu er udlejet).
Men faktisk har der lige gået rygter om at jeg var interesseret i at hente ham hjem igen Peace

Okay, noget der er hold i ? Wink
Jeg har ham som 3. angriber i 2. sæson efter Movsisyan og Fall Smiley
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #385: 21 Nov 2010, 21:44 »

Okay, noget der er hold i ? Wink
Jeg har ham som 3. angriber i 2. sæson efter Movsisyan og Fall Smiley

også nogle klasse angribere må jeg sige Wink
altså trak faktisk akkharaz op fordi han er hurtig og så havde min lillebror faktisk haft meget succes med ham, så tænkte han måtte prøves.. han har dog ikke rigtig slået til..
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #386: 21 Nov 2010, 22:05 »

også nogle klasse angribere må jeg sige Wink
altså trak faktisk akkharaz op fordi han er hurtig og så havde min lillebror faktisk haft meget succes med ham, så tænkte han måtte prøves.. han har dog ikke rigtig slået til..

De gør det sku også godt Smiley
Ja okay, sådan kan det gå..
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #387: 23 Nov 2010, 19:35 »

Nogle forslag til en super god midt midt eller defensiv midt?

har 15. mio. at gøre godt med i starten af 2- sæson.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #388: 24 Nov 2010, 20:20 »

Så er sæsonen 2012/2013 færdig spillet, og jeg er yderst tilfreds med resultaterne.

Sæsonen bød igen i år på Champions League/Euro League, Pokal finale, og et tæt opløb med FCK om Superligaen.

Hvis vi starter med transfer sektionen, så må i endelig spørge hvis der er noget i vil se eller vide, ligger gerne SS op.

Ind er kommet:
Kim André Madsen Fri
Martin Hansen 2,75 mio
Mads Albæk 12 mio
Buíu 23 mio. (regen)
Michal Broz 2 mio. (regen)


Ud er gået:

Anders Randrup 3 mio.
Michael Tørnes 750k.
Stefan Gíslason Fri
Eric Matoukou Fri
Paul Jatta 1,8 mio
Dario Dumic 700k.
Jan Kristiansen 1,5 mio
Torric 3,5 mio


Videre til det Europæiske eventyr der startede med Champions League i efter året og endte ud i Europa League i vinteren. Vi sluttede på en 3. plads takket være en heldig sejr over Leverkusen og en Dirk Kuyt straffesparksscorin g i det 94. minut mod PSG endte jeg á point med Leverkusen på 2. pladsen bare 2 mål dårligere, men 1 point over PSG og derfor Euro League.

Liverpool                  13 Pnt

Leverkusen               7 Pnt

Brøndby                    7   Pnt

Paris Saint-Germain   6   Pnt


Der blev trukket lod til første runde og den hed Panathinaikos, efter at have tabt 3-1 i Grækenland, kom kampen til Danmark og foran næsten 29.000 tilskuere vandt Brøndby 4-2, men røg ud på reglen om udebane mål.

I Superligaen var der igen i år tæt kamp om mesterskabet, men grundet 2 sejre i de 2 første indbyrdes opgør vandt vi ligaen med 3 point ned til FCK og 14 ned til OB. Nedrykkerne hed AC Horsens og Randers FC, dem der kom den anden vej var, et gensyn med Lyngby og længe fraværende Viborg.


AC Horsens er rykket ned pga. en fantastisk indsats i pokalturneringen hvor de stod overfor Brøndby, kampen endte smerteligt nok 6-0 til et godt spillende Brøndby hold. På vejen til titlen slog Brøndby først FCK, og runden efter de forsvarende mestre fra AGF.


Næste sæson står igen i Europa tegn, og det er virkelig vitalt vi kvalificerer os til Champions League da Palmå besluttede sig for at få Brøndby stadion udbygget, med hele 14.500 siddepladser, og det bliver derfor Danmarks største stadion. Der er ikke blevet optaget noget lån da klubbens økonomi har været aldeles fremragende med en balance på 207 millioner, hvoraf Palmå tog 175 millioner til udbygningen, som også er nødvendig da Tilskuergennemsnitt et har ligget på den rigtige side af 27.000 i Superligaen.
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #389: 24 Nov 2010, 20:35 »

hvilken taktik bruger i?

Logged

Sider: 1 ... 24 25 [26] 27 28 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010