home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:41:33 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 991 Gæster Online.

Indlæg: 1132895 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128797 gange)
The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #360: 19 Nov 2010, 16:12 »

Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Christ44
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #361: 19 Nov 2010, 23:18 »

Nice fangst der med Buonanotte! Han har virkelig været guld værd for mig! Damn, han kan præstere  Thumbs Up

Her er så mit Brøndby hold i 2015/16:

Taktik 


Transfer historie:

Sæson 1 

Sæson 2 

Sæson 3 

Sæson 4 

Sæson 5 

Sæson 6 


Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #362: 20 Nov 2010, 13:43 »

Nice fangst der med Buonanotte! Han har virkelig været guld værd for mig! Damn, han kan præstere  Thumbs Up

Her er så mit Brøndby hold i 2015/16:

Taktik 


Transfer historie:

Sæson 1 


Sæson 2 

Sæson 3 

Sæson 4 

Sæson 5 

Sæson 6 



HVOR MANGE STJERNER HAR SUPERLIGAEN I DIT SPIL?
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #363: 20 Nov 2010, 14:26 »

Så endte første sæson i føresædet for BIF! Mesterskabet blev hentet i sidste runde efter at have slået FCK 2-0 i Parken Opstemt

Er godt tilfreds med de køb jeg lavede:
Første transfervindue:
Luis Robles, keeper, fri transfer: Hentet som førstekeeper, da Stephan A jo er skadet, men beholdte pladsen selv efter Andersen kom tilbage.
Clarence Goodson, midterforsvar, 5,5 mio. : Hentet fordi jeg mente at det centrale forsvar manglede kvalitet.
Yura Movsisyan, angriber, 12 mio. : Købt ind som førsteangriber i en 4-4-1-1 formation.
Danny Olsen, kant, 5,5 mio. : Manglende kvalitet på bænken, slog sig dog fast som førstevalg efter en halv sæson.

Vinter:
Atta Walid, midterforsvar, fri transfer: kunne hentes på fri, tiltænkt som erstatning for Max der er ved at blive gammel.

Solgt:
Anders Randrup, Ipswich, 5 mio.
Ousman Jallow, Hercules, 7 mio.

2. sæson:
Første transfervindue:
Hans Henrik Andreasen, OB, fri.
Mikkel Thygesen, FDM, fri.
Logged

Christ44
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #364: 20 Nov 2010, 16:21 »

HVOR MANGE STJERNER HAR SUPERLIGAEN I DIT SPIL?


Øhh.. Det er for det meste de samme spillere, som bare ligger og skifter imellem klubber, dog er der et par enkelte gode hos hver især, dog ingen store navne. Men det skal også siges at jeg vinder stort set alt, da de andre klubber stort set intet kan gøre imod en Kompany og Bendter i topform  Wink
Logged

krededk12
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #365: 20 Nov 2010, 16:36 »

det jeg mener det er hvad ligger den på ranglisten over bedste ligaer i verden?
Logged

Christ44
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #366: 20 Nov 2010, 16:47 »

det jeg mener det er hvad ligger den på ranglisten over bedste ligaer i verden?


Ahh ja, selvfølgelig! Nå men den har 2½ stjerner.
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #367: 20 Nov 2010, 17:09 »

Er der andre end mig der har problemer med at få Brøndby til at køre i starten af 2. sæson ? :s
Logged

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #368: 20 Nov 2010, 17:28 »

Er der andre end mig der har problemer med at få Brøndby til at køre i starten af 2. sæson ? :s

Bestem ikke.....
Jeg synes selv jeg havde en ok 1. sæson, specielt sidst på sæsonen synes jeg at spillet på banen var blevet rigtigt godt. Og jeg så positivt frem på 2. sæson.

Men det er kun gået ned af bakke, selv med nogle gode forstærkninger ligner det man spiller som et 2. divisionshold.

Pisse irriterende.......
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #369: 20 Nov 2010, 17:44 »

Bestem ikke.....
Jeg synes selv jeg havde en ok 1. sæson, specielt sidst på sæsonen synes jeg at spillet på banen var blevet rigtigt godt. Og jeg så positivt frem på 2. sæson.

Men det er kun gået ned af bakke, selv med nogle gode forstærkninger ligner det man spiller som et 2. divisionshold.

Pisse irriterende.......

Jeg har det på akkurat samme måde!!! Blev mester i første sæson, og forstærkede truppen frem til 2. sæson. Den startede med 5 nederlag, hvorefter jeg så slog HSV ud med samlet 3-1 (2-1 sejr på udebane) i Europa League. Kampen efter taber jeg til Nordsjælland... Det er så latterligt!
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #370: 20 Nov 2010, 21:25 »

Jeg har det på akkurat samme måde!!! Blev mester i første sæson, og forstærkede truppen frem til 2. sæson. Den startede med 5 nederlag, hvorefter jeg så slog HSV ud med samlet 3-1 (2-1 sejr på udebane) i Europa League. Kampen efter taber jeg til Nordsjælland... Det er så latterligt!

Og nu ligger jeg sidst efter 10 kampe og nederlag til begge oprykkere..
Logged

Ryehauge
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #371: 21 Nov 2010, 01:50 »

Jeg er netop startet op med Brøndby uden at have noget specielt forhold til klubben. Dansk fodbold er generelt ikke der, min interesse ligger, men udfordringen lyder spændende. Jeg har hentet følgende spillere:

Tony Silva (målmand), fri.
Diego Tristen, fri.
Rajko Lekic.
Robert Tesche (midtbane).

Til januar skal jeg have hentet en midterforsvarer, da jeg bestemt ikke er tilfreds med Bischoff i den bagerste kæde.

Den anden vej er røget Jallow, Tørnes og Randrup.

Jeg spiller en 4-2-3-1 med Tristan på toppen. Når Lekic kommer tilbage fra sin skade, overtager han dog nok. Tristan har ellers været fin og har to mål i tre optrædender. Især de tre bag angriberen har været rigtig skarpe. Farnereud, Mike Jensen og Krohn-Deli.

Jeg gik videre til næste runde i Europa League med en samlet 8-0-sejr. I ligaen startede jeg med at tabe ude 2-1 til Silkeborg på et sent mål af Tømreren. Herefter fulgte en 4-0-sejr mod Horsens, der sagtens kunne være blevet endnu større. Næste opgør i ligaen bliver FCK i Parken blot tre dage efter, jeg har spillet Europa League-kamp i Cypern, så den kan blive svær. Min trup er ramt af skader og er meget tynd.

Indtil videre et lovende spil hvor jeg glæder mig til at hente et par vigtige brikker yderligere til truppen, når muligheden byder sig.
Logged

RobinErichsen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #372: 21 Nov 2010, 17:20 »

Jeg er netop startet op med Brøndby uden at have noget specielt forhold til klubben. Dansk fodbold er generelt ikke der, min interesse ligger, men udfordringen lyder spændende. Jeg har hentet følgende spillere:

Tony Silva (målmand), fri.
Diego Tristen, fri.
Rajko Lekic.
Robert Tesche (midtbane).

Til januar skal jeg have hentet en midterforsvarer, da jeg bestemt ikke er tilfreds med Bischoff i den bagerste kæde.

Den anden vej er røget Jallow, Tørnes og Randrup.

Jeg spiller en 4-2-3-1 med Tristan på toppen. Når Lekic kommer tilbage fra sin skade, overtager han dog nok. Tristan har ellers været fin og har to mål i tre optrædender. Især de tre bag angriberen har været rigtig skarpe. Farnereud, Mike Jensen og Krohn-Deli.

Jeg gik videre til næste runde i Europa League med en samlet 8-0-sejr. I ligaen startede jeg med at tabe ude 2-1 til Silkeborg på et sent mål af Tømreren. Herefter fulgte en 4-0-sejr mod Horsens, der sagtens kunne være blevet endnu større. Næste opgør i ligaen bliver FCK i Parken blot tre dage efter, jeg har spillet Europa League-kamp i Cypern, så den kan blive svær. Min trup er ramt af skader og er meget tynd.

Indtil videre et lovende spil hvor jeg glæder mig til at hente et par vigtige brikker yderligere til truppen, når muligheden byder sig.

Skriv med Clarence Goodson fra Start - han gør det stabilt for mig, sammen med Bischoff Wink
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #373: 21 Nov 2010, 17:22 »

Jeg ville sige Tor Marius Gromstad, han gør det klasse for mig og er meget billig Opstemt
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #374: 21 Nov 2010, 18:59 »

Så blev sæsonen 2011/2012 spillet færdig.
Jeg er egentlig meget godt tilfreds. Da jeg spiller med det koncept at største delen af holdet skal være skandinavisk.

Sæsonen bød på Champions League, Pokalfinale og et tæt opløb med FCK i Superligaen.

Lad os starte med transfer delen.

Ind er kommet:
Torstein Andersen Aase 9 mio.
Jonas Knudsen 4,75 mio.
Nemanja Rnic Fri
Eric Matoukou 800k.
Tor Marius Gromstad 650k.
Marko Livaja Fri
Gustav Svensson 5,25 mio.


Ud er gået:

Pierre Kanstrup Fri
Beran Camili Fri
Mikkel Bischoff 5,5 mio.
Max von Schlebrüggen Pension
Thomas Rasmussen Pension
Stephan Andersen Fri

I Champions League gik det godt og sluttede på en pæn 3 plads, hvilket gav avancement i Euro League, hvor vi dog røg ud med det samme efter 2-2 hjemme og 1-0 ude til Porto, og så kunne vi fokusere på det hjemlige.
At. Madrid     15 Pnt

FC Bayern     13 Pnt

Brøndby        4   Pnt

Dinamo Buc.  2   Pnt


I ligaen fik vi den første sejr over FCK i 6 kampe, hvor vi vandt 2-1 på Brøndby Stadion og en mand i undertal, desværre rækte det kun til en 2. plads igen i år, men på den lyse sidde er der CL næste sæson også.

Pokalfinalen blev spillet mod nyoprykkede AGF, det var en sand gyser hvor vi igen fik smidt en mand ud. Kommer bagud 3-2 hvor Mike Jensen scorede i 3 minutters overtid, men AGF sikrede sig pokalen i 109. minut.

Så ingen trofæer men er godt tilfreds.

Per Bjerregaard gik af sidst i sæsonen og Palmå overtog. Træningsfaciliteter ne bliver opgraderet og på stadion bliver de nuværende stå pladser lavet om til siddepladser.
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010