|
Damse1994
|
|
Okay. Hvor langt har du været i Europa?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Okay. Hvor langt har du været i Europa?
Semi-finale i CHL 
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Har lavet rigtig gode transfer her i første transfervindue og har lige vundet venskabsturneringen efter 2-2 mod Pumas kom vi, så ud i straffesparkskonkur rence og den vandt vi så 5-6 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Jeg har også lige startet en BIF'er op.. Jeg har skiftet helt ud i personalet faktisk, og så har jeg lavet disse transfers..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myretuen
Lilleputspiller
|
|
Kan ikke forstå hvorfor i sælger Farnerud? Han spiller jo rigtig godt og ligger op til rigtig mange mål.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Thebarber
|
|
Kan ikke forstå hvorfor i sælger Farnerud? Han spiller jo rigtig godt og ligger op til rigtig mange mål.
Som Brøndby fan, kan du bare ikke tåle at se ham i din trup.
|
|
|
|
|
|
Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Enig Thebarber. Kan ikke tåle synet, og han er alt for overvurderet i gamet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Myretuen
Lilleputspiller
|
|
Ja han er overvurderet, men kan ikke se meningen i at sælge ham når han spiller godt?  .. Og hvilken Taktik spiller i med egentlig? Hvilken opstilling?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JB
|
|
TheBarber: Hvor mange og hvilke nationer har du valgt til dit brøndby save? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kudska
|
|
Ja han er overvurderet, men kan ikke se meningen i at sælge ham når han spiller godt?  .. Og hvilken Taktik spiller i med egentlig? Hvilken opstilling? Jeg spiller med en 4-5-1 Tørnes Wass - Goodson - Mikkel B - Jan F Nilsson Mike - Tatak/Stryger Alex F MKD Bruno Er ikke kommet så langt endnu.. Har spillede 3 venskabskampe med en målscorer på 20-1 og har spillede den første kamp i Kval til Euro League, hvor jeg vandt 4-0 hjemme.
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 17 Nov 2010, 10:35 af Kudska »
|
|
|
|
|
|
|
The_Gerrard
|
|
Jeg har også lige startet en BIF'er op.. Jeg har skiftet helt ud i personalet faktisk, og så har jeg lavet disse transfers.. Tilføj Femi Ajilore til listen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andersen
|
|
Tilføj Femi Ajilore til listen  Vanvittig god handel at få 2 mio. for Peter Madsen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
imlegendary
|
|
Hvad har i haft success med af angribere?
har selv brugt jallow alene på toppen, det har fungeret udemærket, men kunne godt bruge en anden(:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hansenbif
Lilleputspiller
|
|
Hvad har i haft success med af angribere?
har selv brugt jallow alene på toppen, det har fungeret udemærket, men kunne godt bruge en anden(:
Altså du kan bruge Agger, han gør det godt for mig hvis man bruger ham.  En billig mand som jeg har købt er Lerato Chabangu! Virkelig god for mig i superligaen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hamza_BIF
|
|
Til dem der er i starten: Køb en angriber der hedder Schwenck. Han er brasilianer. Godt nok er han 30-31 år men KÆFT han spiller godt! I første sæson lavede han 15 assist og kunne sagtens have lavet MANGE flere hvis jeg havde haft en skarpere angriber ved siden af ham. Han scorede også 9 mål. Fungerer bedst med Jallow som scorede 16 mål i ligaen i min 1. sæson  EDIT: Kan købes for et sted mellem 1-2 mio.
|
|
|
|
|
|
Ovenstående indlæg er af høj klasse.
|
|
|
|