home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Okt 2024, 20:26 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  1 Bruger, 1128 Gæster Online.

Indlæg: 1132894 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 128736 gange)
Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #300: 11 Nov 2010, 23:58 »

4 sæson transfer:
Køb: Steven Defour (fri) Sotiris Ninis (fri) Ideye Brown (fri) Javier Francisco Munoz (45 mio) Jukka Raitala (15 mio) Rubinho (fri) OBS! Rubinho, er Palermos gamle målmand, og ikke angriberen.
Salg: Postiga (3,5 mio) Richarlyson (11 mio) Kladrubsky (15 mio) Lindgren (12 mio) Jatta (3.5 mio) Eriksson (11 mio) Alvbåge (6.75 mio)
OBS! Det er kun dem jeg har fået penge for jeg har skrevet.
Hvad siger i til mine nye transfer?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #301: 12 Nov 2010, 13:33 »

Hvad siger i til mine nye transfer?

Imponerende at du har fået Steven Defour til klubben!
Dit hold virker efterhånden mere og mere komplet Wink
Logged

hansenbif
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #302: 12 Nov 2010, 14:04 »

Nu vil jeg lige fortælle lidt om min sæson, jeg er nået til vinterpausen i første sæson, og det går umiddelbart rimelig godt. Smiley

Røg ud i 4 kvalrunde til Kiev, så det er okay, er nået semi i pokalen, og har trukket Randers, så burde være i finalen men man skal jo altid passe på. Wink

I ligaen holder jeg ferie på 2. pladsen, 3 efter FCK og 5 foran Aab.

Indkøb:
Christer Kleiven 4.75 Start
Gael Etock fri
Kevin Conboy 9.5 Esbjerg
Kasper Lorentzen 4 Randers
Mads Fenger 4 Randers
Miroslav Slepicka 4.75 Dinamo

Solgt:
Farnerud 11 mio
Jan Frederiksen 4 mio
Gislason 260.000

En af grundende til den gode placering, er uden tvivl at Michael Tørnes er blevet målmand på månedens hold, i alle måneder, han har stået forrygende, og har allerede reddet mig mange point, så mange, at jeg overvejer at sælge Stephan A. Samtidig har mine to nyindkøb i forsvaret styrket det rigtigt meget, Conboy på venstreback, gør det solidt, mens Mads Fenger fra Randers har spillet rigtigt godt, og halvvejs i første halvdel var han faktisk min topscorer! Den sidste jeg vil fremhæve er Jens Stryger Larsen, han spiller rigtigt godt i mange kampe.

Jeg har skrevet med Clarence Goodson fra Start, Mads Jessen fra SønderjydskE og Joakim Våge Nilsen fra Haugesund. De kommer alle i vinterpausen, og regner ikk med mere i det vindue.
Logged

korzika
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #303: 12 Nov 2010, 16:38 »

Så er jeg færdig med min første sæson. Jeg sluttede lidt skuffende på 3. pladsen, da jeg tabte sølvet i de sidste minutter af sæsonen. Det endnu mere skuffende er, at jeg havde ligeså mange point som dem (FCM), samme målscorer, men de havde scoret flere mål. Det var muligheden for Champions League, der glippede der. I første halvsæson havde jeg ret svingende resultater. Jeg lå nummer 6 ved vinterpausen, men der var kun 5 point mellem 2.- og 7-pladsen. Men ved vinterpausen skiftede jeg fra 4-3-3 til 4-4-2, og det opnåede jeg rigtig gode resultater med. I forårssæsonen tabte jeg 2, stod 2 uafgjort, og vandt 10 kampe. FCK var helt urørlige, og havde styr på det hele sæsonen igennem.

I Europa nåede jeg gruppespillet. Jeg mødte Liverpool i den afgørende knockout runde, og gik overraskende videre. Ude tabte jeg 2-1, mens jeg hjemme vandt 1-0, så jeg gik videre på udebane mål. Gruppespillet blev dog den endelige destination. Jeg var i gruppe med Juventus, Getafe og Young Boys - nogen der sagde OB? Wink Jeg sluttede dog på 3. pladsen, men med lidt mere held, så var jeg nok gået videre.

I pokalen nåede jeg kvartfinalen, hvor jeg skuffende tabte hjemme til FCN.

Nogle screenshots






EDIT:

Det skal lige siges, at jeg normalt spillede med Jan F. på venstreback.
« Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 16:41 af korzika » Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #304: 12 Nov 2010, 17:12 »

Har det sgu godt med fck-kampene.. har slået dem 0-1 og 2-3 i siloen og spillede 0-0 på VP hvor jeg dog bør have vundet 5-0 Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

atuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #305: 12 Nov 2010, 17:12 »

Har det sgu godt med fck-kampene.. har slået dem 0-1 og 2-3 i siloen og spillede 0-0 på VP hvor jeg dog bør have vundet 5-0 Opstemt

Tror jeg har vundet 2 ud af 13 kampe mod dem.
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #306: 12 Nov 2010, 17:57 »

Min mors computer er ikke helt samarbejds villig så jeg kan ikk komme med nogen SS Sur.  Så jeg skriver det bare i stedet for Wink

Det jeg vil skrive er at jeg lige har spillet halv delen af min Europa League gruppe og det er gået over forventning. Jeg er i gruppe med CSKA Moskva, Aston Villa og Auxerre. Smiley

Mine resultater i gruppen:

Aston Villa 1-1 Brøndby. Max Von Schlebrügge, 61. min.

Brøndby 2-2 CSKA Moskva. Martin Bernburg, 80 min. Robbie Findley, 90+3 min.

AJ Auxerre 1-5 Brøndby. Olivier Kapo, 14 og 45. min. Alexander Farnerud, 51. min. Robbie Findley, 19 og 81. min.

STILLINGEN:

1. Brøndby. 5 point
2. AJ Auxerre. 4 point
3. CSKA Moskva. 3 point
4. Aston Villa. 2 point

Som i kan se er det meget tæt og jeg er selvfølgelig lant fra sikker på at gå videre. Men er sku utroligt tilfreds med disse resultater. Især det sidste selvfølgelig Wink

Siden sidste gang jeg skrev har jeg fået hentet to spillere mere som jeg får til januar. Her er der tale om venstrebacken Jón Gudni Fjóluson som er hentet i islandske Fram og kantspilleren Kristinn Steindórsson som er hentet i Breidablik. Begge spillere kommer fra Island og Fjóluson er 21 år gammel mens Steindórsson er 20 år gammel. Begge spillere blev anbefaltet af Tom Køhlert! Smiley Fjóluson har kostet mig 4. 75 mil mens Steindórsson kostede 750k. Som sagt blev de varmt anbefalet af Køhlert! Smiley
  
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #307: 12 Nov 2010, 18:05 »

Kadlec har lige fået debut for det tjekkiske landshold med stor succes. Han blev skiftede ind i anden halvleg og scorede det afgørende mål til 2-1 mod Schweiz. Det sender dermed Tjekkiet til EM slutrunden fordi de scorede flere udebane mål. Smiley

har lige et par mål fra mit spil jeg synes i skal se Smiley

http://www.youtube.com/v/Ad8xsSHRjnw

http://www.youtube.com/v/jl95RtDMpcw
« Seneste Redigering: 12 Nov 2010, 18:57 af Brøndby 1964 » Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #308: 12 Nov 2010, 19:51 »

Jens Stryger Larsen gør det forblændende hos mig og er udnævnt til "den næste Michael Laudrup" hos mig. Er han det i alle spil?
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #309: 12 Nov 2010, 19:54 »

Jens Stryger Larsen gør det forblændende hos mig og er udnævnt til "den næste Michael Laudrup" hos mig. Er han det i alle spil?

I mit spil gør han det udmærket, dog uden at være speciel god. Men det skal siges at jeg indtil videre kun bruger ham som indskifter.
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #310: 12 Nov 2010, 19:54 »

Jens Stryger Larsen gør det forblændende hos mig og er udnævnt til "den næste Michael Laudrup" hos mig. Er han det i alle spil?
Er han også i mit Wink.. Men han er jo også en gud, og gør det fabelagtigt! Grin
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #311: 12 Nov 2010, 19:59 »

Det er heldigvis ikke kun Brøndbyspillere som får dette at vide.
SLOOOOOOOOOOOOTH <33333
Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #312: 12 Nov 2010, 19:59 »

Han leverede ligesom resten af mit øvrige hold en middelpræstation i første sæson. Men her i anden sæson spiller han virkelig godt og er blevet særdeles målfarlig! Ham vil jeg ikke af med uanset prisen! Smiley
Logged

Lassenolesen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #313: 12 Nov 2010, 20:08 »

Sloth er også rigtig god, men vil sige at Jens Stryger er bedre! Peace
Logged

Frygtet og berygtet
Kendt i land og by
*Klap klap*
Vi er Vestegnens stolthed
Kom så mægtige Brøndby
*Klap klap Klap*!

Følg med i min blog!

rasmussidelmann
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #314: 12 Nov 2010, 20:14 »

Det er måske ikke den rigtige tråd at overbevise jer om at Sloth da er 100 gange bedre.
Men han er godt på vej til sit Premier League gennembrud efter den første sæson på U18 holdet, imens Larsen stadigvæk spiller på reserveholdet :-)
Logged

Sider: 1 ... 19 20 [21] 22 23 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010