home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 191 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117580 gange)
Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #15: 24 Okt 2010, 14:42 »

Kan anbefale at hente Graulund i gf, de slipper ham relativ billigt og bomber udemærket. Derudover har jeg hentet Lars Winde i Esbjerg også meget billigt og en god korttids erstatning indtil Stephan er tilbage, så er der ingen grund til at sidde med en dyr anden målmand synes jeg. derudover kan jeg også kun anbefale Egholm, rigtig solid! Smiley

En grund til det kan være svært at komme af med spillere kan være pga. det er demo og der ikke er så mange ligaer osv. som er loadet, kan blive lettere når man starter et rigtigt spil. Smiley
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #16: 24 Okt 2010, 15:19 »

lavede et spil med brøndby hentede Lorenzen for 3,5 mio ca ellers var det 4 mio.. fik osse 3 mio ekstre da jeg bedte om flere penge.. men prøvede for sjov at se om jeg kunne få Yura Movsisyan.. randers ville have 12 mio for ham.. så prøvede for sjov at betale over flere måneder men det kunne jeg.. så jeg fik osse ham:D
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #17: 26 Okt 2010, 02:30 »

Jeg har kun prøvet et enkelt save med bif, og skal ærligt sige jeg bare købte spillere som en fisker samler fisk fra sit net... altså lidt hist og her.

Jeg havde dog den glædelige situation, at jeg valgte at sige jeg vandt ligaen, tænkte det gav mig flest penge her og nu, hvorefter jeg marcherede ind på kontoret, bad om ekstra løn penge og fik det. så for lige at være flabbet inden jeg gik, bad jeg om yderligere penge til transfer, og fik ligesom ovennævnte et par millioner med mig.

Alt i alt, efterlod det mig med ca. 1.150.000 i løn budget og 24-25 mil at købe ind for, skal siges at jeg undlod at forlænge kontrakter da de fleste jo vil op i løn, men som sagt, var det for at handle ind, da jeg gerne ville prøve det nye "transfer-system".

Glæder mig utroligt meget til at installere det fulde spil og prøve kræfter med Brøndby, Lorentzen virker oplagt som supplement til midtbanen, derudover plejer jeg gerne at skue til 1. division for en reserve målmand, eller gratis transfer (der er en tidligere vejle keeper på fri transfer fra start, på 25, hans navn er lige smuttet fra mig i forvirringen..)

Min ønskeliste til FM11 indkøb i 1. sæson med BIF bliver:

En 3. Målmand, max 2,000,000.-
En forsvarer, gerne som kan dække venstre back, max 4,000,000.-
En Offensiv midtbanespiller som kan dække venstre kant, max 4,000,000.-
En Angriber som kan bombe kasser ind, gerne venstrebenet, max 12,000,000.-

Som målmand tror jeg at jeg vil kaste mig over fri transfer, eller en lånespiller, og Lorentzen er klart mit førstevalg til den midtbane rolle, og kan fås for max 4 mil. Så nu har jeg da lidt over en uge til at fiske en forsvarer og en bomber frem, det burde da være muligt, eventuelt købe 2 billige angribere med en lav skadesfrekvens, muligvis Jesper Bech og en Simon Christoffersen. Smiley

Dette selvfølgelig basret på at jeg håber at kunne ryste 24 mil fri, igen.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

1964
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #18: 05 Nov 2010, 17:29 »

Jeg har ikke købt en eneste, men har solgt Gislason og Agger..
Bruno virker til at være ret farlig alene på toppen! Er dog ikke nået så langt endnu, så jeg kan sige for alvor om han er farlig :b
Logged

"Ingen over klubben"
- Altid med jer, altid bag jer!

3460-NicO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #19: 05 Nov 2010, 17:34 »

Hej ,

Hvor mange penge starter man med ? Og hvor meget som vinder Peace ?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #20: 05 Nov 2010, 17:35 »

I demoen brugte jeg også Bruno batata på toppen alene i en 4-5-1 og han bombede i de 17 kampe man kunne spille 20 mål i 17 kampe! :-) og til BelthazorDK så kig på Kevin Conboy fra Esbjerg & David Jensen fra F.C Nordsjælland.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #21: 05 Nov 2010, 19:10 »

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvordan i ville stille op med Brøndbys hold, det kører ikke rigtig i ligaen Skuffet
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #22: 05 Nov 2010, 19:14 »

Jeg har sendt Bruno tilbage fra lejeopholdet med det samme, da jeg startede mit save. Jeg synes ikke han er god nok. Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #23: 05 Nov 2010, 19:19 »

Jeg har sendt Bruno tilbage fra lejeopholdet med det samme, da jeg startede mit save. Jeg synes ikke han er god nok. Smiley

Har du overhovedet prøvet ham af i venskabskampene?
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #24: 05 Nov 2010, 19:24 »

Har du overhovedet prøvet ham af i venskabskampene?

Ja, men spiller kun med en angriber og Jallow er mit førstevalg og har Agger som indskifter, så følte at han kom lidt i overskud.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #25: 05 Nov 2010, 23:41 »

Klarer det bedre denne gang, ligger dog stadig nummer 2 med 3 point op til Esbjerg, er også videre i UEFA, hvor jeg skal møde Aston Villa Skuffet
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #26: 06 Nov 2010, 00:05 »

Jeg har fået en skuffende start på sæsonen, 4 point i 5 liga kampe. I Europa L skal jeg sjovt nok møde Sporting Lissabon, i sidste kval runde. Smider ss af transfers op, når transfervinduet er lukket.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #27: 06 Nov 2010, 00:13 »

Hvor er det dog utroligt, jeg er foran 2-1 mod Aston Villa men så score de lige i det 84 minut og det 89 minut Skuffet
Er Brøndby.
Skal nu spille anden kamp på deres hjemmbane Skuffet
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #28: 06 Nov 2010, 00:20 »

Logged

Andersen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #29: 06 Nov 2010, 00:34 »

Kan anbefale at smide 1,5-2 mio. efter Matthew Booth fra Sundowns (Sydafrika). Godt nok 33 år, men stadig god i midterforsvaret. Jeg kan IKKE anbefale hverken Julio Cruz eller Diego Tristan (begge kan fåes på fri transfer!)

Agger er ligesom i FM10 overraskende skarp i en 4-4-2 Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010