home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117637 gange)
Bimmand
Gæst
 
Brøndby IF
« : 22 Okt 2010, 13:41 »

Fortæl om jeres hold med Brøndby, hvem i har købt.


Sæt igang
Logged

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #1: 22 Okt 2010, 13:56 »

For de utroligt små midler man har i Brøndby har jeg hentet Karim Zaza ind for 3.5 mio. og Kasper Lorentzen for 4 mio.
Det er indtil videre ikke lykkedes mig at komme af med en eneste spiller endnu der tilhører de brodne kar! Har kun haft held med at leje Jan Frederiksen ud, og så er Anders Randrup iøvrigt dybt utilfreds og vil væk
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #2: 22 Okt 2010, 14:06 »

Thomas K: Kan du ikke sælge Gisla, Magic og Farnerud for nogle fine beløb?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #3: 22 Okt 2010, 14:09 »

enig i det ikke lige frem er nemt at hente spillere for så lidt....
Logged

Aldrig alene!

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #4: 22 Okt 2010, 14:11 »

Ja, det er sgu svært at hente spillere.. men realistisk nok at der er lidt problemer med økonomien. Har hentet John Alvbåge og Julio Cruz Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thomas K
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #5: 22 Okt 2010, 14:12 »

Nej. Er endda gået så vidt som at tilbyde Madsen og Gislason gratis. Og Farnerud for et par millioner, men ingen bider på krogen.
Men det er vel på en måde super realistisk. For i virkeligheden vil ingen jo have de tre spillere og Brøndby har ingen midler. Stor men sjov udfordring, når det rigtige spil udkommer.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #6: 22 Okt 2010, 14:18 »

Jeg valgte at købe 2 spillere.

Jesper Jørgensen og Anders Egholm.
Især sidstnævnte er en profil her under opstarten samt i de første få kampe. Derudover billige spillere Smiley

Når det er fuld version vil jeg dog nok kun nøjes med at købe Egholm, da jeg nok der vil satse mere på unge spillere (eksempelvis Jatta) eller en omskoling af Mikael Nilsson, som man ser på virkelighedens brøndby.

Derudover vil jeg nok leje en udmærket målmand, hvis det kan lade sig gøre inde for et pænt beløb - ellers er der jo Zaza, som der tidligere er blevet nævnt, som ikke er særlig dyr og som forhåbentligt vil kunne i nogle år.
« Seneste Redigering: 22 Okt 2010, 14:21 af Nove » Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

søgaard
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #7: 22 Okt 2010, 14:20 »

Thomas: Det har nok mere noget at gøre med at mange klubbers økonomi er så belastet, at de faktisk ikke rigtig har råd til flere spillere i deres budget, også selvom de er gratis i transferpenge. Der kommer jo stadig en løn, Sign on fee og agent fee Smiley
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #8: 22 Okt 2010, 14:21 »

Jeg valgte at købe 2 spillere.

Jesper Jørgensen og Anders Egholm.
Især sidstnævnte er en profil her under opstarten samt i de første få kampe. Derudover billige spillere Smiley

Når det er fuld version vil jeg dog nok kun nøjes med at købe Egholm, da jeg nok der vil satse mere på unge spillere (eksempelvis Jatta) eller en omskoling af Mikael Nilsson, som man ser på virkelighedens brøndby.
Jeg har også købt Jesper Jørgensen og Anders Egholm. Egholm har virkelig gjordt det godt. En super spiller til prisen.
Logged

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #9: 22 Okt 2010, 14:22 »

Jeg har også købt Jesper Jørgensen og Anders Egholm. Egholm har virkelig gjordt det godt. En super spiller til prisen.

Ja, Egholm er faktisk ret så fantastisk Opstemt
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #10: 22 Okt 2010, 14:23 »

Ja, det er sgu svært at hente spillere.. men realistisk nok at der er lidt problemer med økonomien. Har hentet John Alvbåge og Julio Cruz Smiley

Skarpretteren John Alvbåge (i følge Tom Køhlert...) Wink
Logged

Aldrig alene!

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #11: 22 Okt 2010, 14:27 »

Hvad måtte I give for Egholm ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #12: 22 Okt 2010, 14:30 »

Hvad måtte I give for Egholm ?

Altså - lige nu er jeg på job (en lille pause må der være plads til crazy), men jeg tror det var 3,5 mio ca. Jeg kan lige bekræfte det når jeg tager hjem ved 16-tiden, men jeg det var vist nok deromkring.


Men igen, det er en demo så jeg gik ikke op i økonomien; man kan nok presse den længere ned.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #13: 22 Okt 2010, 14:32 »

Jeg har lige budt 4 mio for ham - så nu afventer jeg svar fra RFC
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #14: 22 Okt 2010, 14:39 »

Hvad måtte I give for Egholm ?
Jeg fik ham for 4 mio.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010