home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  1 Bruger, 565 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117853 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #90: 07 Nov 2010, 15:00 »

Er der nogen andre der har været så lykkeligt heldige, at Bjerregård er ved at gå af? - jeg har lige fået tjekket mit holds værdi, 127 mio (125 gæld), er i April 2011, og der står sørme at et bestyrelsesskifte er undervejs! Jeg krydser fingre for en russisk olie milliardær.. eller en anden med pengene iorden.. selvom der nok ikke er store chancer.

har efter 24 spillerunder en liga der ser lidt.. splittet ud.

1. FCK - 46
2. FCM - 46
3. AAB - 45
------------
4. OB  - 39
------------
5. BIF - 34
------------
6. EFB - 30
7. ACH - 29
8. SøE - 28
9. LGB - 26
10. RFC - 25
11. SIF - 24
------------
12. FCN - 16

Begynder at frygte min målsætning om top 2 ikke opnås.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #91: 07 Nov 2010, 15:12 »

Nej men er også i slutningen af Januar, men det kunne da være fedt hvis du fik en rigmand. Ja det bliver svært hvis du skal nå anden pladsen.

Har lige sendt Remco tilbage til Burnley, så jeg fik råd til Kah fra Roda. Håber nu at mit forsvar bliver mere stabilt.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #92: 07 Nov 2010, 15:43 »

Det er så frustrerende at sidde og fedte rundt i mellemstore kampe, når man sejler mod både de hold foran en, og dem i bunden.. de sikreste kampe for mig lige nu er horsens og esbjerg.. Må indrømme jeg er lidt urolig for min stilling.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #93: 07 Nov 2010, 15:53 »

Det er så frustrerende at sidde og fedte rundt i mellemstore kampe, når man sejler mod både de hold foran en, og dem i bunden.. de sikreste kampe for mig lige nu er horsens og esbjerg.. Må indrømme jeg er lidt urolig for min stilling.

nedern, men prøv at se om du ikke kan få Mikkel Thygesen på fri Peace
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #94: 07 Nov 2010, 16:08 »

FCM ligger over mig i tabellen, så det er han ikke interesseret i lige nu desværre Skuffet
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #95: 07 Nov 2010, 16:21 »

uuh mit dejlige vinter indkøb, Lasse Rise har lige lavet hattrick mod FCK og er nu blevet sendt ud med en skade fra Wiland som kom i det han scorede sit 3. mål.. Den mand har lige vundet sig en plads i mit hjerte på fuldtid!

Med hans hattrick vinder vi 4-1 hjemme

de 3 kampe mod FCK der derfor forløbet således:

BIF 1-3 FCK - 2 mand sendt ud i første halvleg, vi var foran 1-0 da det begyndte.
FCK 1-2 BIF - 2x Bernburg
BIF 4-1 FCK - 3x Lasse Rise og 1x Assulin, samt en skadet Rise.
« Seneste Redigering: 07 Nov 2010, 16:23 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #96: 07 Nov 2010, 16:22 »

Skidt skidt sæsonstart. Taber 3-1 til OB på hjemmebane, godt nok 2 mand i undertal men alligevel, er det ikke godt at blive smidt ud for rødt efter 24 minutter!
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #97: 07 Nov 2010, 17:32 »

Så er jeg blevet færdig med første halvsæson Smiley

Jeg har modsat mange af jer andre haft stor succes indtil videre. Jeg ligger nummer 1 og har 4 point ned til fck. Jeg har fået solgt Farnerud til 11 mio til west ham, og fået lejet Gislason ud til Monaco. Jeg har kun fået købt en spiller her i starten, men det er også en spiller som har gjort det helt igennem fantastisk, Pa-Modou Kah. Han er erfaren, farlig på hoved, og utrolig stærk deffensivt. Jeg har også prøvet at leve på talenterne, og få nogle frem i lyset.

Det startede lidt med at jeg fik en del skader, og ville prøve nogle unge, en mand som virkelig har slået igennem, og som nu er tæt inde omkring første holdet er Osama Akharraz, han har gjort det fantastisk og har reddet en del resultater hjem. Ellers har Brent McGrath gjort det godt i en enkelt kamp, som er alt det er blevet til pga mange skader.

Jeg væksler mellem 2 formationer, en flad 4-4-2 og en 4-2-3-1 med egne indstillinger.

Nu er jeg i vinter tranferperioden, og der skal rydes yderligere op. Vil forsøge at få solgt Bishoff og Peter Madsen, og vil kæmpe for at beholde mange af mine spillere, som har tiltrukket interesse fra udlandet. Stryger, MKD, Jallow og Randrup har fået meget opmærkspomhed. Regner med at sælge Randrup.

Skal samtdig kigge efter nye spillere, men der skal meget research til inden jeg køber, så ved ikke hvad det bliver til.

i kan lige få toppen af ligaen:

1. BIF - 48
2. FCK - 44
3. AAB - 37
4. OB  - 29
5. FCM - 26
6. LYN - 24

Som det kan ses ser det rigtig fornuftigt ud mht. kval til europa, håber jeg kan holde første pladsen, men mit program vs. fck's ser rigtig hårdt ud.. Men jeg håber!  Thumbs Up
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #98: 07 Nov 2010, 17:37 »

@BenjaBabs
Rart at se der er nogle der hare mere tro på truppen end en selv, jeg har 3 kampe tilbage og har vel haft 25 spillere gennem svingdøren siden jeg kom til, desværre har jeg også måttet fyre lidt af mine gratis spillere fordi de ikke har leveret nok.

har selv 2 point til 4. pladesen, 6 point til 3. pladsen, 8 til 2. og 10 til 1. - med 3 kampe kan jeg så ikke nå FCK på 1. pladsen, men der er stadig mulighed for Europa League.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #99: 07 Nov 2010, 17:42 »

Ikke fordi jeg har den store tiltro til truppen, men ville give dem en chance, og kan ikke lide at købe uden først at have set spillerne i aktion, så var først nu jeg havde tænkt mig at ændre en del i truppen, men mange modbevist mine fordomme, så ved ikke helt hvor meget der bliver skiftet ud Opstemt
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #100: 07 Nov 2010, 17:48 »

Bruno og Remco smidt hjem til deres klubber, mener jeg har bedre muligheder.. Og de har begge været skuffende..
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #101: 07 Nov 2010, 18:29 »

Så sluttede min første sæson, 5. plads med 2 point op til 3. pladsen.
Til trods for placeringen modtog jeg årets manager titlen, lidt underligt, men klager da ikke!
og den sidste europa league plads tilfalder så os da OB var kvalificeret allerede gennem deres 3. plads, da de vandt pokalen over FCN som rykkede ned. sammen med Randers.

så er det vist på tide at få ryddet lidt mere ud i truppen, der er en svær beslutning omkring Thomas Rasmussens fremtid som måske skal tages, eftersom han altså ikke har specielt meget speed tilbage, med 8/7 i acc/hurtighed, sørgeligt, men har trods alt hentet conboy til at overtage pladsen i vinters, så det er kun af ren respekt for TR at det bliver en svær beslutning.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #102: 07 Nov 2010, 18:34 »

Jeg har her i anden sæson, fået en regens der hedder Allan Jensen, som er offensiv midt, han er 16 år og spiller sindyg godt, indtil videre har han fået 3 kampe med 2 mål og en gns på 7,87 Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #103: 07 Nov 2010, 18:58 »

Så sluttede min første sæson, 5. plads med 2 point op til 3. pladsen.
Til trods for placeringen modtog jeg årets manager titlen, lidt underligt, men klager da ikke!
og den sidste europa league plads tilfalder så os da OB var kvalificeret allerede gennem deres 3. plads, da de vandt pokalen over FCN som rykkede ned. sammen med Randers.

så er det vist på tide at få ryddet lidt mere ud i truppen, der er en svær beslutning omkring Thomas Rasmussens fremtid som måske skal tages, eftersom han altså ikke har specielt meget speed tilbage, med 8/7 i acc/hurtighed, sørgeligt, men har trods alt hentet conboy til at overtage pladsen i vinters, så det er kun af ren respekt for TR at det bliver en svær beslutning.


er ikke helt færdig med tranfervinduet, men har hentet nogle stykker til at styrke truppen, laver en tranfer update senere, kan være du kan bruge nogle  Peace
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #104: 07 Nov 2010, 19:01 »

Er han en regen? og må jeg få et SS tak Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010