home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 413 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 117612 gange)
Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #60: 07 Nov 2010, 00:22 »

Ja Opstemt Men det bliver faktisk billigere endnu. Få dage efter jeg havde budt på ham kunne jeg få ham på fri transfer og så tilbød jeg ham en kontrakt. Havde glemt, at buddet ikke var gået igennem endnu, men han havde jo accepteret tilbuddet, så få ham faktisk på fri transfer. Eneste minus er så bare, at han først skifter den 1.1 2011 Ubeslutsom

Lidt surt, men til at leve med Wink
Logged

Aldrig alene!

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #61: 07 Nov 2010, 00:24 »

Lidt surt, men til at leve med Wink

Ja det går nok. Nu skal jeg bare overveje om jeg skal have endnu en central forsvar eller klare mig med det forsvar jeg har indtil vinter.
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #62: 07 Nov 2010, 00:58 »

Her er min status med Brøndby ved vinterpausen:

Jeg er den type, som gerne lige vil se mine spillere an før jeg handler overdrevet meget på transfer marked, det finder jeg mest realistisk, at man bare ikke går ud og henter 7-8 nye spillere, så jeg har kun valgt at hente 2 spillere i sommerens vindue:

Pierre Bengtsson - FCNS - 4,00mill Dkr - DL
Palmi Rafn Palmason - Stabæk - 3,00mill dkr - MC

Derudover får jeg Goodson til vinter på en free transfer.

Ud gik kun Gislason som røg til Norwich for sølle 260.000 Dkr

Desværre var jeg så uheldig at Krohn Dehli fik en skade på 2 måneder i starten af spillet, så Larsen fik utrolig meget spilletid på højre kanten. Og Tørnes må jo bekendt stå det første halve år på målet, og ham har jeg haft mindre gode stunder med, specielt i Europa.

Europa:
Her gik jeg let videre fra 1.runde, men grundet et par drop af Tørnes så tabte jeg 2 runde til Bnei Yehuda Tel-Aviv fra Israel med samlet 4-5.

Pokalen:
Vandt over Thisted og stillede med en del reserver til næste rundes kamp mod Esbjerg som betød et nederlag på 2-0

Superligaen:

Top 5:
Ps&e 43 point
AaB 37 point
Brøndby 36 point
FCM 35 point
Lyngby 27 point

Når jeg har tabt mine kampe så har det virkelig været med stil, bla blev det til et 7-2 nederlag, ja NEDERLAG på 7-2 til OB, i Odensen. Heldigvis kom der revanche på Brøndby stadion hvor det blev 5-1. Ellers er det blevet til både sejr og nederlag til ps&e i efteråret.

Jeg stiller for det meste med følgene hold:

Tørnes

Wass - Biss - Max - TR
Dehli - Palmason - Jatta/Mike - Jank
Jallow - Farne

Farne gør det faktisk rigtig godt for mig som Trequartista, hvor Jallow har scoret samlet 18 mål i 19(2) kampe som makker. Han har scoret 15 mål i Superligaen. Farne laver ikke mange mål, men lægger op til dem. Han er heller ikke rigtig angriber, men når jeg ser højdepunkter i kampene, så synes jeg altid han laver farlige afleveringer til de andre.

Min plan i Vinter transfer vinduet:
Jeg får jo Goodsom, som kan betyde en del til mit forsvar, som jeg ikke stoler meget på. Jeg er i tvivl om jeg skal forlænge med Bissen. Så de kan danne makkerpar, Max er jo ved at være gammel.

Selvom jeg ikke er meget for det, så har jeg muligvis tænkt mig at sælge Farne, for han forlanger op til 750.000 om månenden hvis han skal have ny kontrakt.
Ellers går min tanker om at få ryddet en smule op, Madsen, Agger, Randrup er folk jeg skal have fundet en løsning på.

Men indtil videre er målet at ende i top 3, mit spil er forsat meget ustabilt. Vender tilbage når der er mere nyt Opstemt


Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #63: 07 Nov 2010, 01:44 »

@BlaZZo
Jeg regner ikke selv med at forlænge med Bissen, hans skadesfrekvens er ikke fantastisk god, og jeg har jo som tidligere nævnt selv hentet en del forstærkninger, eller forstærkninger og breddespillere, så syntes ikke jeg har lyst/råd til at bruge omkring 100k om ugen på ham, når der alternativt kan findes flere, yngre, mindre skadede spillere. Derudover har jeg også en god del erfaring i den bagerste række, så syntes jeg har plads til eventuelt at afprøve en ung central forsvarer, det vigtigste for mig, er at finde en høj, tacklings, markerings og hovedspils stærk spiller, helst med noget speed.. Med andre ord, jeg vil gerne have det, som stort set er umuligt for mig at finde.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #64: 07 Nov 2010, 11:46 »

oplever i også at man ikke kan se ens 2.hold?
Logged

maaahhh-h-h-h

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #65: 07 Nov 2010, 11:51 »

Ja?
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #66: 07 Nov 2010, 11:52 »

Håber virkelig at, sådan nogle ting bliver ændret i næste patch.
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #67: 07 Nov 2010, 11:54 »

I skal bare gå ind på jeres andet hold også trykke filtre også skal i sætte flueben udfor B hold. Smiley
Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #68: 07 Nov 2010, 12:02 »

Fedt! tusind tak! Opstemt
Logged

maaahhh-h-h-h

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #69: 07 Nov 2010, 12:10 »

Hvordan stiller i op, jeg synes ikke rigtig det går så godt Skuffet
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #70: 07 Nov 2010, 12:14 »

Jeg stiller op i en smal 4-3-1-2. Det går meget godt.
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #71: 07 Nov 2010, 12:31 »

Jeg stiller som tidligere sagt op i en flad 4-4-2 kommer med en vinterpause opdatering når jeg når dertil, mangler ikke så meget igen Smiley
Logged

Fernando
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #72: 07 Nov 2010, 12:35 »

I Demo'en stillede jeg op med en 4-51 med Bruno alene på toppen! Farnerud på højre, krohn dehli på den offensive midtbane, Jens stryger Larsen på højrekanten, Mike og Jatta på midtbanen & så Jan Fredriksen - Max - Bissen - Wass nede i forsvaret og Bruno blev topscorer i de 17 kampe man kunne spille og vi endte på en sikker førsteplads! Thumbs Up
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #73: 07 Nov 2010, 12:37 »

Så er jeg nået til vinterpausen og jeg er lidt skuffet. Jeg ligger nr.7 i ligaen med 24 point, fck fører suverænt og har 44 point. Jeg har dog kun 8 point op til andenpladsen som højest overraskende er Sønderjyske, og mit mål er at slutte som nr.2 selvom det nok bliver svært. I pokalen slog jeg Aab ud 3-0 på udebane, men tabte skuffende 2-1 til AGF i kvartfinalen.
Jeg fik desværre Max skadet i 6 måneder, da han brækkede armen i starten af november måned og Schaaf blev også skadet samme tid med max og måtte være ude i 2-3 måneder. Så spillede de sidste 5-6 kampe uden dem, og når Bischoff så får karantæne, består midterforsvaret af Wass og Gislason. Hvilket ikke er optimalt. Det er også defensivt at jeg har haft problemer, har lukket 28 mål ind i 19 kampe.

Kadlec har gjort det udmærket med 6 mål i 12 kampe. Han brænder dog en del chancer, men han er stadig blot 18år. Håber han kan kommer op på 15-20 liga mål i denne sæson.

I transfervinduet skal jeg mindst købe en central forsvar, da max stort set er ude af resten af sæsonen. Regner ikke med at sælge nogen da jeg er tilfreds med de spillere jeg har, men når sæsonen er slut, laver nok en større udskiftning i truppen, da der er en del spillere som har kontrakt udløb til sommer
« Seneste Redigering: 07 Nov 2010, 12:41 af Brøndby 1964 » Logged

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #74: 07 Nov 2010, 13:03 »

Køb ikk Peter Styvar. Brænder alle straffespark han kommer i nærheden af Skuffet senest mod FCK!!!
Logged

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010