home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 433 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 121687 gange)
BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #240: 10 Nov 2010, 20:00 »

http://img594.imageshack.us/img594/3530/brentmcgrathprofilegens.png

Kan være han enten er bedre eller dårligere end han er i starten, jeg er i anden sæson Smiley
Logged

Lasse Jatta
Gæst
 
Sv: Brøndby IF
« Svar #241: 10 Nov 2010, 20:03 »

http://img594.imageshack.us/img594/3530/brentmcgrathprofilegens.png

Kan være han enten er bedre eller dårligere end han er i starten, jeg er i anden sæson Smiley

Takker Wink
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #242: 10 Nov 2010, 21:23 »

Nej nej nej, hvor er det vildt jeg lå nummer 3 i CHL gruppe spil, Real Madrid var allerede videre, og Schalke og jeg havde lige mange point.
Jeg skulle møde Real Madrid og Schalke skulle møde Rubin, Schalke kommer bagud, så jeg skulle bare hente point for at går videre, men de får så scoret til 1-1 så det ligger til dem, men så dukker Boenisch op på et hjørnespark og gør det til 1-0 efter 79 minutter, dette er også slut cifrene, så jeg vinder og ender nummer 2, det må da give lidt penge Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #243: 10 Nov 2010, 22:18 »

Nøj hvor jeg dog elsker det amrikanske marked!!!. Jeg kommer med et SS af mine transfers når transfervinduet lukker Kys
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #244: 10 Nov 2010, 22:22 »

Annan hentet ind på Fri Transfer, når jeg når til vinter Opstemt
Logged

imlegendary
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #245: 10 Nov 2010, 22:33 »

Så er 1. sæson afsluttet.
Det blev til en 2. plads, hvilket må være tilfredsstillende, eftersom ps&e desværre var suveræne og vandt ligaen med 18 point..

Jeg har nok ødelagt klubbens økonomi en smule.. kan forhåbentlig få rettet lidt op på det nu(:

Transfers:
Ind:
Katlego Mphela 1,9 mio.
Matthew Booth 600k
Verratti 3,75 mio
Diego Placente 950k
Kavianpour fri
Bruggink fri
Sebastian Cejas fri
Gai assulin fri
AMC fra OB 2,2 mio
Morten Karlsen fri
Barkero 2 mio
HHA 1,8 mio
Schwenck 1,8

ud:
Gislason 260k
Kanstrup 450k
Thomas rasmussen leje
Randrup 6,25 mio
Madsen 1,3
Jallow 22 mio
Bernburg 9 mio
Bruno hjem
Jan K 3,25 mio.
Logged

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #246: 10 Nov 2010, 22:37 »

Bobby Convey kan betemt anbefales. Han gør det fantastisk for mig og kan fås på fri transfer i starten af spillet. Man får ham 1. Januar 2011 Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #247: 10 Nov 2010, 22:49 »

Bobby Convey kan betemt anbefales. Han gør det fantastisk for mig og kan fås på fri transfer i starten af spillet. Man får ham 1. Januar 2011 Smiley

Havde også overvejet at hente ham men han ville have alt for meget i løn og desuden har jeg allerede sikret mig Petter Vaagan Moen til den første januar! Wink
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Ne1
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #248: 11 Nov 2010, 00:23 »

Magter godt nok ikke det her mere, kan slet ikke få det til at virke med Brøndby. Røg ud til Elfborg i Europa. I ligaen har jeg fået 3 point i 5 kampe og har en målscore som hedder 4-12...og det er bestemt ikke 12 scorede mål.....
Jeg har prøvet at starte forfra et par gange, men synes overhovedet ikke jeg kan få det til at køre på nogen måde.
I dette spil har jeg lavet følgende transfers til at starte med:
Ind:
Lindegård
Yura Movsisyan
Jim Larsen
Assulin
Ud:
Gisla
Bissen
Tragic Madsen
Jallow

Jeg har prøvet alt lige fra de traditionelle 442 og 433 til 4321 og andre lignende variationer....Hvad har folk haft bare nogenlunde succes med?
Og hvordan får man dem til at stoppe med at pive over træningsmængden, den står bare på helt standard.
Logged

Hvordan stemmer jeg på Bendtner til ballon d'or?!

elminho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #249: 11 Nov 2010, 01:00 »

Jeg spiller med brøndby og spiller med de to forskellige taktikker BIF har spillet med i virkerligheden. Og jeg bruger alle de spillere jeg har til rådighed incl. Jan F, Gislason, Madsen og Bruno.

Har købt 4 spillere - Lindgren, Dahlberg, Astvald og Koroma, disse spillere er gode til holdet . Astvald er et supertalent.... anbefales.
Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #250: 11 Nov 2010, 12:02 »

Nej nej nej, hvor er det vildt jeg lå nummer 3 i CHL gruppe spil, Real Madrid var allerede videre, og Schalke og jeg havde lige mange point.
Jeg skulle møde Real Madrid og Schalke skulle møde Rubin, Schalke kommer bagud, så jeg skulle bare hente point for at går videre, men de får så scoret til 1-1 så det ligger til dem, men så dukker Boenisch op på et hjørnespark og gør det til 1-0 efter 79 minutter, dette er også slut cifrene, så jeg vinder og ender nummer 2, det må da give lidt penge Smiley
Skulle så møde Arsenal i næste runde, der vinder jeg 2-0 hjemme, tabte anden kamp 1-0 så jeg gik videre, hvor jeg skulle møde Bordeaux, tabte ude 2-1 og jeg gik efter bare at score et mål, det gjorde jeg så også, problemet var bare de scorede igen og jeg vidste der var langt nu, så jeg spillet rigtig offensivt og det gav pote da jeg vandt 4-2 og Brøndby I.F er nu klar for første gang nogensinde at skulle spille Semi-finale i CHL mod Man Utd, forventer ikke det store, men man skal aldrig sige aldrig når jeg nu har slået hold som Arsenal hjemme og Real Madrid ude Opstemt
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #251: 11 Nov 2010, 12:05 »

Skulle så møde Arsenal i næste runde, der vinder jeg 2-0 hjemme, tabte anden kamp 1-0 så jeg gik videre, hvor jeg skulle møde Bordeaux, tabte ude 2-1 og jeg gik efter bare at score et mål, det gjorde jeg så også, problemet var bare de scorede igen og jeg vidste der var langt nu, så jeg spillet rigtig offensivt og det gav pote da jeg vandt 4-2 og Brøndby I.F er nu klar for første gang nogensinde at skulle spille Semi-finale i CHL mod Man Utd, forventer ikke det store, men man skal aldrig sige aldrig når jeg nu har slået hold som Arsenal hjemme og Real Madrid ude Opstemt

Så du er kommet i Chapions League Semifinalen med Brøndby efter at have slået Rubin, Schalke, Real Madrid, Arsenal og Bordeaux.. Må man lige få et SS af det hold? Shockeret

Hvilken sæson er du i? og hvilken taktik bruge du? Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #252: 11 Nov 2010, 12:06 »

Så du er kommet i Chapions League Semifinalen med Brøndby efter at have slået Rubin, Schalke, Real Madrid, Arsenal og Bordeaux.. Må man lige få et SS af det hold? Shockeret

Hvilken sæson er du i? og hvilken taktik bruge du? Smiley
Jeg er i 3 sæson Smiley jeg spiller med en 4-1-2-1-2, spiller defensivt mod de store hold og slår kontra, ellers spiller jeg offensivt Smiley

EDIT: Hvad er det du vil have ss af?
Kun holdet eller hvad?
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #253: 11 Nov 2010, 12:10 »

Jeg er i 3 sæson Smiley jeg spiller med en 4-1-2-1-2, spiller defensivt mod de store hold og slår kontra, ellers spiller jeg offensivt Smiley

EDIT: Hvad er det du vil have ss af?
Kun holdet eller hvad?

Jep vil bare se din trup Thumbs Up

Ikke at jeg tror du har 'snydt' men vil bare kigge på muligheden for at se om jeg kan hente nogle af de spillere du har Opstemt
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #254: 11 Nov 2010, 12:11 »

Jep vil bare se din trup Thumbs Up

Ikke at jeg tror du har 'snydt' men vil bare kigge på muligheden for at se om jeg kan hente nogle af de spillere du har Opstemt
Okay, du får af truppen og så mine transfer, det kan måske hjælpe Smiley
Skal lige spille min Man Utd kamp færdig Smiley
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010