home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Brøndby IF
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 46 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF  (Læst 121539 gange)
BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #210: 10 Nov 2010, 02:18 »

Smukt, startet igen (læs tidligere indlæg for info om køb osv.)

INGEN af mine angribere vil score, så kommer Bernburg tilbage for 5 kampe siden, i den tid har han scoret 6, jallow 8, Bruno 3 og Agger 4 mål - Bruno og Agger har begget kun lavet indhop i anden halvleg i kampe, Lukkede desværre en del mål ind lige i starten, efter 13 kampe ligger vi nr. 2 med 27 point, 4 efter FCK, som med 15 N'Doye og 9 Santin kasser, har været alt dominerende. Sørgmodigt er det, at FCK slap afsted med en 4-2 sejr i første kamp jeg havde mod dem, hattrick af N'Doye og en enkelt af Santin.

Det ser ikke ud til at Remco har en fremtid i klubben, og Bruno er jeg heller ikke sikker på, 3 mål i 2 kampe ville være godt, men de 5 kampe han har fået fra start han han været helt tør, vil have et snit på mindst 1 mål hver anden kamp til Januar, ellers må han sendes hjem igen.

Anders Lindegaard, har til trods for at vi har lukket en del mål ind denne sæson, holdt buret rent i 5 kampe, lidt under forhåbningen (som lyder hver anden kamp), tilskriver dog lidt af denne defensive kaos situation vi har startet ud med, at Jim Larsen samt Lindegaard skulle spilles ind, samt at Thomas Rasmussen specielt, er meget langsom, vil gerne finde en ny venstre back i vinter pausen, Conboy, Juelsgård, Cagara og Bjelland er i kikkerten, dog skal der skaffes penge først, hvis der skal flere spillere ind. Randrup ville være et oplagt salgs objekt, hvis ikke jeg i stedet vælger at bruge ham på den venstre back noget oftere, Jan Frederiksen kunne også være en mulighed sæsonen ud, hans speed specielt, gør ham interessant, da hverken JL eller MvS har nogen bemærkelsesværdig speed.

Update: En lille spøjs situation, Jan frederiksen blev udvist efter 75 minutter i pokal kvartfinalen, og derefter taber vi til AC Horsens, efterfølgende tager Mike Jensen sagen i egen hånd og udfører mit beskidte arbejde, hvilket ny ligger yderligere pres på min søgen efter en ny venstre back, Yikes.


« Seneste Redigering: 10 Nov 2010, 03:39 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #211: 10 Nov 2010, 09:50 »

Jeg har spillet 1 sæson nu med Brøndby, og må sige at det er godt nok svært at få præstationer med dem! Endte på en 8. plads. Nu er 2. Sæson begyndt og tabte de 2 første kampe. Har nu skiftet til en normal 4-4-2 og har vundet de næste 3 kampe. Man får udfordring for pengene når man er Brøndby. Syntes dog det er vigtig at få brøndbys økonomi på plads, før man begynder at invistere i de store spillerkontrakter.
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #212: 10 Nov 2010, 10:29 »

Jeg har spillet 1 sæson nu med Brøndby, og må sige at det er godt nok svært at få præstationer med dem! Endte på en 8. plads. Nu er 2. Sæson begyndt og tabte de 2 første kampe. Har nu skiftet til en normal 4-4-2 og har vundet de næste 3 kampe. Man får udfordring for pengene når man er Brøndby. Syntes dog det er vigtig at få brøndbys økonomi på plads, før man begynder at invistere i de store spillerkontrakter.


Helt sikkert. har os lavet en med bif .
og der gik det os a helvede til i starten men det er en prøvelse at styre deres øko for der er ik mange penge '?
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

buhn
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF
« Svar #213: 10 Nov 2010, 13:29 »

Er lige starte med brøndby og syntes det hele ser meget spændene ud på forhånd ihvertfald noget at rette op på.

Har kun spillet 3 kampe i ligaen og de er som følger: Lyngby - bif 3-3, silkeborg - bif 2-2, bif - nordsjælland 2-0 og det skal siges jeg var på røven i de to første kampe men var heldige med uafgjort.

I europa-leauge skal jeg i sidste kval. runde spille med dortmund som jeg ser meget frem til men forventninger fra min side er dog meget minimale.

Transfers: (den jeg lige kan huske nu)
ind:
kapo - fri
anders egholm - 4,25 mill.
en svensk målmand jeg ikke kan huske navnet på men som matcher stefan - 2,2 mill.
gai assulin -fri
Kadlec - 8 mill dog først efter denne sæson.
arbejder på at få dabo pt

ud:
gislason 260.000
madsen 2,4 mill
randrup 5,5 mill.
jan k - 2,6 mill
bruno sendt hjem
Logged

BenjaBabs
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #214: 10 Nov 2010, 14:20 »

Juelsgaard kan jeg helt sikkert anbefale! Bjelland er heller ikke helt skid! Wink Men vil komme med min transferupdate i den nye sæson, som gerne skulle have mig til CHL gruppespil Opstemt
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #215: 10 Nov 2010, 14:23 »

Juelsgaard er en god spiller i fm11
Logged

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #216: 10 Nov 2010, 14:43 »


Helt sikkert. har os lavet en med bif .
og der gik det os a helvede til i starten men det er en prøvelse at styre deres øko for der er ik mange penge '?

Ja det er jo det. De har jo et lån til at starte med på 140 Mill. Det må man jo så prøve at starte med at formindske, Men på den anden side skal man jo også have et godt nok hold til at tjene nogle penge ved blandt andet at spille EUFA cup'en eller Champions League. Men 2. Sæson går bedre ligger på en 2. plads og Farnerud score mål i næsten hver kamp    Opstemt
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #217: 10 Nov 2010, 14:56 »

Hvordan kunne du få Kadlec så billigt buhn?
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #218: 10 Nov 2010, 15:18 »

Søger en kompetent afløser for SA, da han er skadet. Vil helst leje, ellers en til en billig pris. Nogle gode bud? Smiley
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #219: 10 Nov 2010, 15:20 »

Søger en kompetent afløser for SA, da han er skadet. Vil helst leje, ellers en til en billig pris. Nogle gode bud? Smiley

Prøv at se om du kan Leje Jonas Lössl fra FC Midtjylland? Ellers hvis du vil investere i en god ung målmand så kig på David Jensen  Wink
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #220: 10 Nov 2010, 15:37 »

Hvor meget har i solgt Jallow for i første sæson? Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Myretuen
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #221: 10 Nov 2010, 15:42 »

Hvor meget har i solgt Jallow for i første sæson? Smiley

Jeg har beholdt Jallow.. Han score ret mange mål, mange flere end Bernburg! ..
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #222: 10 Nov 2010, 15:45 »

Jeg har beholdt Jallow.. Han score ret mange mål, mange flere end Bernburg! ..

Jeg har solgt ham til 7 millioner. Grunden til at jeg sælger ham er sådan at jeg har råd til Robbie Findley som jeg allerede har tilbudt en kontrakt til! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #223: 10 Nov 2010, 16:01 »

Så er Robbie Findley hentet til Brøndby til 7 millioner kroner i første sæson! Kys
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF
« Svar #224: 10 Nov 2010, 16:21 »

Så har jeg spillet min første sæson færdig og sluttede på en lidt skuffende 6 plads. Kadlec gjorde det rigtig godt i foråret, og det blev til 17 ligamål og 7 oplæg i 25 kampe. Jeg synes dog heller ikke den trup man har i starten, er noget at råbe hurra for. Jeg mener at fck, ob og fcm ihvertfald har et bedre hold. Op til den nye sæson har økonomien, tvunget mig til at sælge et par profiler (Mike Jensen og Farnerud) og Stephan ryger på en fri transfer til vinter. Håber tilgengæld at hente et par gode spillere på fri transfer.

ss Kadlec: http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/0Vg02352.png

Skriver igen når transfervinduet er lukket. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 46 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010