home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1071 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Lever FM2011 op til dine forventninger?  (Afstemning slut: 29 Okt 2010, 13:23)
Ja helt sikkert!
- 49 (39,5%)
Nej
- 13 (10,5%)
Både og..
- 56 (45,2%)
Hvad?
- 6 (4,8%)
Tørfisk!
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 124

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?  (Læst 67359 gange)
Marchena
Landsholdsspiller

Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #60: 27 Okt 2010, 18:49 »

Helt enig i at pressemøder inden/efter kampe er noget værre juks.

Har man prøvet bare en 5 stykker virker det som om man har prøvet dem alle.. Meget kedeligt..

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Fernando
Gæst

« Svar #61: 27 Okt 2010, 18:50 »

Helt enig i at pressemøder inden/efter kampe er noget værre juks.

Har man prøvet bare en 5 stykker virker det som om man har prøvet dem alle.. Meget kedeligt..

Og bliver kedeligt og ensformligt i længden... Ubeslutsom

Ariana Grande
Manager

« Svar #62: 27 Okt 2010, 18:54 »

Synes faktisk, på trods af at det stadig er de samme spørgsmål, at pressekonferencer er en del bedre på grund af man ikke skal trykke fortsæt.

ItaliensLarsen
Manager

« Svar #63: 27 Okt 2010, 18:56 »

Synes faktisk, på trods af at det stadig er de samme spørgsmål, at pressekonferencer er en del bedre på grund af man ikke skal trykke fortsæt.

Enig, det går meget hurtigere.

fredesvbg
Reserveholdsspiller

« Svar #64: 27 Okt 2010, 19:33 »

Jeg synes det er MEGET det samme, og de ændringer der er tænder mig ikke vildt. Pressedele sutter præcis så meget numse som det altid har gjort, det bliver igen igen assistenten der skal klare dem.
Lav din egen dødbold..... kunne bedre lide det gamle
Grafikken er jo ens, 3D delen er blevet lidt pænere på banen og ringere på tilskuerpladserne.

Men et must buy som alle andre år, men der trænger sku til et eller andet WAUUUUUV, så man kan forstå hvorfor man år efter år bruger uger på at få OB til at bliver verdens bedste

Vah! Denuone Latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur

-RVM-
Førsteholdsspiller

« Svar #65: 27 Okt 2010, 19:58 »

Har ikke fået spillet demoen så meget men har generelt et positivt indtryk.
Som i nævner er der ikke den vilde nytænkning i spillet, men er virkelig glad for spillets nye opsætning. Synes det hele er meget mere overskueligt nu. Samtidig føler jeg selv at jeg er mere involveret i klubben med de nye face-to-face spiller samtaler og kontraktskrivninger . Det føles som om man har meget mere indflydelse på klubbens struktur. 3D delen synes jeg er nogenlunde det samme. Tilskuerne ligger jeg ikke så meget mærke til så at de er blevet dårligere genere mig ikke. Derimod synes jeg at spillernes bevægelighed er blevet markant bedre, samtidig med at stemningen på stadion ligeledes har fået et løft.
Træningsdelen er stortset det samme så har ikke så meget at sige til det.
De negative ting må dog stadig siges at være pressen, som minder alt alt for meget om de tidligere versioner selvom SI gang på gang siger at de har forbedret den del. Derudover er jeg heller ikke imponeret af dødboldsskaberen. Jo det er mere overskueligt, men mulighederne er mere begrænset. Ja, der er faktisk næsten kun 2-3 muligheder da man ikke kan sætte flere spillere på samme position.
Derudover har jeg haft utroligt nemt ved at vinde lige meget hvilken klub jeg har spillet med. Håber dog at det kun er i demoen og det bliver rettet i det nye spil, for ellers er jeg godt nok bange for at jeg kommer til at mangle noget modstand fra computeren.
Men helhedsindtrykket er positivt!

Creative
Ynglingespiller

« Svar #66: 27 Okt 2010, 20:01 »

Jeg syntes det holder alle steder..Gameplay, Animation, Matches.

Fernando
Gæst

« Svar #67: 27 Okt 2010, 20:11 »

Jeg syntes det holder alle steder..Gameplay, Animation, Matches.

Hvorfor? Rullende Øjne

Creative
Ynglingespiller

« Svar #68: 27 Okt 2010, 20:17 »

:)Det nok fordi at jeg har fulgt FM siden 05 tror jeg.

Og at Sports Interactive har gjort spillet og motoren mere intens med tiden.

Men det bare min mening. Thumbs Up

Fernando
Gæst

« Svar #69: 27 Okt 2010, 21:01 »

Okai har kun fulgt siden FM2007 og ja der er sket noget siden dengang Smiley men håber, at pressen og det med pressekonference er forbedret, så det ikke hele tiden er de samme spørgsmål.. Tunge
« Seneste Redigering: 28 Okt 2010, 13:44 af Fernando » Logged

Marchena
Landsholdsspiller

« Svar #70: 28 Okt 2010, 13:07 »

Nu er jeg kommet igennem demo'en med Segunda klubben Elche.

Jeg fik ret hurtigt etableret en start 11'er og formation (klassisk spansk 4-2-3-1) og havde en ret god preseason.

Rent resultatmæssigt var de 17 kampe jeg nåede i ligaen en succes. Jeg endte med 29p, hvilket placerer mig som nr. 7 lige udenfor oprykningsspillet. Media prediction er 8. I Copa del Rey tabte jeg pga. jeg prøvede for mange reserver i 3. runde.

Spillet flyder lidt bedre synes jeg - førhen havde jeg mere loadtid inden kampstart osv.
Selve game engine er jeg vild med. TV vinklen ser ret godt ud på min 22" monitor, så jeg føler jeg får meget mere ud af 3d delen. nu.

Taktikdelen virker meget som FM10 af det jeg har prøvet. Det nye med man kan lave 3 taktikker til at forberede i match preparation er dog en fin nyhed, som jeg helt sikkert vil bruge.

I år man kan endelig give ungdomsspillere numre udenfor 25 i FM, desværre skal de være u19 og ikke u21 som i virkeligheden, hvis de er spanske. Det betød ikke så meget med Elche, da truppen var lidt smallere, men i La Primera vil det være lidt irriterende, men i det mindste en lille smule bedre end de ældre versioner.

Kan godt li' den nye nyhedssektion. Pressemøder er det samme gamle kedelige, men i det mindste lidt hurtigere.

Alt i alt virker FM11 ikke som den helt revolutionere version, men jeg kommer i hvert fald til at spille det meget, synes det ser lækkert ud Smiley

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

V-4-E
Førsteholdsspiller

« Svar #71: 30 Okt 2010, 11:42 »

Jeg oplever alt for tit, at der er crash, hvilket ødelægger spilleglæden utroligt meget. Noget jeg håber bliver rettet i den endelige version, for det er snart på linje med PCM Skuffet

Creative
Ynglingespiller

« Svar #72: 30 Okt 2010, 11:50 »

Jeg syntes også  det ser nice ud.
Motoren er blevet en smule mer flydende. Stemningen er bedre i kampene end tidligere.

Kunne være hårdt hvis man kunne gamble på resultaterne...No-Go Djævel..hehe

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #73: 30 Okt 2010, 11:51 »

Jeg oplever alt for tit, at der er crash, hvilket ødelægger spilleglæden utroligt meget. Noget jeg håber bliver rettet i den endelige version, for det er snart på linje med PCM Skuffet

Har ikke oplevet et eneste crash, hvad slags crash er det og hvornår sker de

Creative
Ynglingespiller

« Svar #74: 30 Okt 2010, 12:03 »

Jeg har heller oplevet noget crash ?? Shockeret

Hvorhenne ?? Ubeslutsom Ubeslutsom

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010