home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23453
  0 Brugere, 1111 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Seraphinang
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
0 Brugere og 12 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Lever FM2011 op til dine forventninger?  (Afstemning slut: 29 Okt 2010, 13:23)
Ja helt sikkert!
- 49 (39,5%)
Nej
- 13 (10,5%)
Både og..
- 56 (45,2%)
Hvad?
- 6 (4,8%)
Tørfisk!
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 124

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?  (Læst 67269 gange)
Fernando
Gæst

Sv: FM2011 - Jeres Indtryk af spillet?
« Svar #15: 22 Okt 2010, 17:13 »

ticked off Du skal da købe så vi kan få et endnu bedre spil næste år gennem dine surt tjente midler! Opstemt

Måske.. Problemet er bare jeg har en computer og en bærbar, hvor jeg ikke må spille FM på bærbaren og computeren er langsom på internettet Tunge undskyld off topic!

jskovc
Førsteholdsspiller

« Svar #16: 22 Okt 2010, 17:15 »

Måske.. Problemet er bare jeg har en computer og en bærbar, hvor jeg ikke må spille FM på bærbaren og computeren er langsom på internettet Tunge undskyld off topic!

Rullende Øjne Hvad har det helt nøjagtigt med køb af FM at gøre? Smiley

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #17: 22 Okt 2010, 17:17 »

Ja det skal de jo Smiley men ved stadig ikke om jeg skal købe..

Haha who are you kiddin' vi ved jo alle du ender med at købe det alligevel  Hævet Øjenbryn Thumbs Up

Og det med du ikke må spille FM på din MBP er jo noget bullshit... Butikken kan ikke sige til dig du ikke må spille på den .. Hvis den går i stykker indenfor den 1 årige garanti periode som Apple leverer så skal de lave den.. Det er en defekt på din computer der gør den bliver varm ved at spille FM.. kender mange der har mac som spiller på dem uden problemer.. Har selv en mac og har gamet en del Manager på den .. Det græder min comp sgu ikke over !! Så du kan trygt spille FM på din MBP det er bl.a. DET DEN ER BEREGNET TIL!

Fernando
Gæst

« Svar #18: 22 Okt 2010, 17:19 »

Ja selvfølgelig! Skal bare ha det! Opstemt men ashti dem i fona siger de ikke gider, at lave den, men det skal de da når der stadig er 1 års garanti på ikke?

DimitarBerbatov
Gæst

« Svar #19: 22 Okt 2010, 17:25 »

De skal lave den da der er 1 års produktgaranti på + du har 1 års reklamationsret udover det.. Så de kan ikke nægte at lave den men den er jo ikke brændt sammen .. Men du skal altså bare bruge din mac.. hvis den brænder sammen så er det den tid den sorg og det er ikke den store sorg når den stadig er dækket af garantien.. De kan ikke sige til dig de IKKE VIL lave den Smiley

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #20: 22 Okt 2010, 17:29 »

Synes altid, at målmændene sprinter ud af deres mål, flere gange unødvendigt, og et veludført lob snyder dem hver gang.....

Ellers er det lidt irriterende, at spillerne vil have SÅ meget i løn, ved godt, man skal forhandle, men de afslår altid efter de diskutere det.... Måske er jeg bare for nærig?

Ellers er det rigtig godt, dog er nogle stats helt hen i vejre, men det kan jo bare være min mening Smiley

lefevre81
Lilleputspiller
*

« Svar #21: 22 Okt 2010, 18:29 »

Hej

Har lige et spørgsmål, ved ikke om det er det rigtigt forum, men prøver alligevel.

Jeg har nu spillet en halv sæson med AGF og vundet samtlige kampe inkl. over Brøndby i pokalen, og nu er det blevet gemt.
Betyder det at jeg kan genoptage spillet når jeg får den færdige udgave?

jemil
Landsholdsspiller

« Svar #22: 22 Okt 2010, 18:30 »

Ja, du kan spille videre når den færdige udgave kommer Smiley

19-18!

Fernando
Gæst

« Svar #23: 22 Okt 2010, 18:33 »

Forkert tråd - men tillader mig at svare alligevel.

Nej tror jeg ikke kun, hvis du flytter savet over på et usb stick og så når du får det endelig spil, så flytter du savet fra usb sticket over til mappen games Smiley

Know112233
Førsteholdsspiller

« Svar #24: 22 Okt 2010, 18:38 »

Nu er jeg først lige i gang med at downloade demoen.

Hvordan spiller man? Altså kan man spille karriere eller kun en kamp ad gangen, eller hvordan er det? Smiley

Lavezzi
Gæst

« Svar #25: 22 Okt 2010, 18:55 »

Alligevel er I fire, der citerer ham. Bravo.

U-4-E
Manager

« Svar #26: 22 Okt 2010, 18:58 »

Flot at i citerer ham, og dermed giver crewet endnu mere arbejde når de også skal slette jeres beskeder.

Nu er jeg først lige i gang med at downloade demoen.

Hvordan spiller man? Altså kan man spille karriere eller kun en kamp ad gangen, eller hvordan er det? Smiley

Du kan spille karriere i en halv sæson. Smiley

Jyden
Gæst

« Svar #27: 22 Okt 2010, 19:00 »

Nu har jeg endnu ikke spillet spillet så meget, men jeg syntes det er ret fedt ind til videre. især den nye måde at forhandle kontrakter på er rigtig spændende. det bilver også godt når det rigtige spil udkommer, og vi kan komme i gang med at teste dynamic league reputation Smiley

Nickmik
Landsholdsspiller

« Svar #28: 22 Okt 2010, 19:44 »

FM2011 minder utroligt meget om FM2010 efter min mening. 3D delen er blev gjort bedre med TV view, som den store gevinst. Jeg er skuffet over den måde, som spillerne bevæger sig. De er meget stive og ikke særlige bevægelige - virker robotagtige. Stadions ser anderledes ud, men mener ikke, at der er den store forskel. Ville næsten foretrække tilskuerne fra FM2010, da FM2011 tilskuerne ikke virker overbevisende.

Kontraktforhandling er er blevet gjort bedre, men det er svært at få kontrakt med de rigtige spillere, med mindre man har masser af penge.

Træningsdelen minder meget om FM2010, og der er ikke sket det store på dette område. Det er irriterende, at man f.eks. ved hjørnespark ikke kan sætte flere spillere op til at "udfordre målmanden".

Har spillet den halve sæson, som man kan, men er indtil videre ikke blevet imponeret over de "nye" ting i FM2011. Jeg synes ikke FM2011 lever op til mine forventning, men det kan jo være, at det bliver bedre, når den rigtige version kommer ind ad døren.

Warrenpoint Town - månedens blog dec 2010, marts 2011, maj 2011, juli 2011, oktober 2011. Årets blog 2011.

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #29: 22 Okt 2010, 19:56 »

Det her med demoen er i det hele taget overvurderet. Det er jo ikke rigtig noget man kan spille videre med, når selve spillet er udgivet. Jeg vil i hvert fald have mange flere ligaer, spillere osv med. En quick-start karriere er ikke ligefrem det fedeste... Så med det i mente, ser jeg bare på de nye features og spillernes skills. Det kan ikke blive til ret meget mere.

Forresten. Vil der ske ændringer mht skills i den endelige version i forhold til demoen?

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010