|
Seller95
|
|
Det er da ikke sikkert? Regner med at jeg fra næste sæson af, køber et par talenter, som jeg vil opforstre 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Nej det rigtigt nok. Har overvejet og købe Thorgan's bror, som afløser for Andrey Arshavin. også har jeg jo Wilshere og Ramsey, hvis Fabregas skulle smutte til Real Madrid eller Fc Barcelona. udover det regner jeg med og købe Alphonse Areola som afløser for Akinfeev, når han bliver for "gammel"
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Ham skal du nok blive glad for!
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
Rafa
|
|
Nordstrand til Viborg efter oprykning i første sæson.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fyttefytte
|
|
Lige startet med FCK, og har lige købt anthony annan fra rosenborg for 30 mio.
|
|
|
|
|
|
Mit nuværende St.Pauli spil Antal sæson - 4 Bundesliga - 1 Tyske pokaltunering - 0 Tysk super cup - 1 Champions League - 0 Euro League - 0 VM klubhold - 0 Europæisk Supercup - 0
Stadion: Millerntor-stadion Klubværdi: 5,21 mia (gæld fra lån: 157 mio)
|
|
|
|
|
Blackstone
|
|
Andreas Laudrup til Ajax for 8 mill. fra NordSjælland. Fremtiden ser lys ud. Nu venter jeg bare på at Mads Laudrup bliver sin skade kvit, så jeg kan få begge brædrene Laudrup...
Vh.Blackstone
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lindkvist
|
|
ibrahim Affellay + Hamit Altintop begge to til Liverpool på fri transfer 
|
|
|
|
|
|
Spirit of Shankly!
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
ibrahim Affellay + Hamit Altintop begge to til Liverpool på fri transfer  Hvilken sæson?
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Lindkvist
|
|
Hvilken sæson?
Jeg er i første sæson 
|
|
|
|
|
|
Spirit of Shankly!
|
|
|
|
|
nikl0707
|
|
Så blev Romelu Lukaku hentet i vinterpausen i første sæson for 85 mio til mit Hercules mandskab, forventer mig meget af ham!:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
r-mand
|
|
Vildt nok, han skal sgu nok blive en god mand for dig! 
|
|
|
|
|
|
Supra Societatem Nemo
|
|
|
|
|
nikl0707
|
|
Og så har jeg også Kadlec, så hvis de begge viser storform, bliver det giftigt!;)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Creative
|
|
Fik startede op med LFC. De har et transfer Budget på omkring 32 Mill Pund fra starten (Update Version) Har 3 nye indkøb som kommer til at præge sæsonen: 1. Fabio Coentrao - 9 Mill Pund 2. Moussa Sissoko - 16 Mill Pund (muligvis den bedste DMC i FM 2011) 3. Romelu Lukaku - On Loan from Anderlecht 7 Mill pund tilbage. Nogen ideer til den pris  ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando