home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 36 37 [38] Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 106580 gange)
WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #555: 17 Aug 2011, 20:37 »

Jeg må bare blive ved med at opfordrer mine ældre spillere til at tutore ham. Han må vel bukke under på et tidspunkt. Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #556: 17 Aug 2011, 20:53 »

Et anden spørgsmål; hvor lang er en vejledningsperiode? Og er den generel eller er den varierende?
Logged

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #557: 18 Aug 2011, 09:36 »

Jeg har oplevet den varer omkring det halve års tid. Om det variere ved jeg ikke dog.
Hvis tutoren bliver slemt skadet (1+ måned(er)) stopper tutoringen også har jeg oplevet.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #558: 19 Aug 2011, 15:58 »

Har besluttet mig for at Manchester United skal blive mit næste projekt indtil det nye FM kommer. Om jeg kan holde spillet kørende i så lang tid må tiden jo vise, men der skal da gøres et forsøg. Smiley

Manchester United er et hold jeg tidligere har haft gode spil med, men i denne udgave har jeg ikke haft motivationen til det. Motivationen er der dog nu, så nu skal det være!
Jeg har tænkt mig at køre efter samme koncept som Ferguson, dvs. en stor mængde rotation. Jeg kommer nok ikke til at spille 4-4-2 da jeg ikke bryder mig så meget om den formation i FM. Formationen bliver i stedet en 4-2-3-1, der også er den formation jeg har brugt mest i FM sammenhæng. Spillestilen skal dog være anderledes denne gang. I stedet for den disciplinerede udgave jeg plejer at bruge, skal der gives plads til mere kreativt frihed oppe foran. Tanken er Hernandez som skarpretter på toppen, med Rooney liggende bag sig som en Trequartista. Kanterne skal så være de kreative her. Om det virker må jeg jo se.
Jeg spiller med en sommer opdatering så spillere som Young og Jones er i klubben, hvilke også var en af grundene til at valget faldt på United. Glæder mig til at prøve Young af.

Min passion for FM har altid været at udvikle egne spillere. Jeg har altid haft min egen metode hvilket også har givet glimrende resultater i mine andre spil, men denne gang er jeg blevet inspireret af denne guide jeg læste inde på Sigames eget forum, bare for at prøve noget andet til afveksling. En anden ting jeg har tænkt mig med mit spil er at prøve et nyt sytem af til spillerindkøb. Liverpool skulle efter sigende bruge denne metode. Jeg læste om det på denne side, og skal være med til at give en afveksling i den måde jeg køber spillere på. Har en tendens til altid at købe de samme, så glæder mig til at prøve noget nyt og se om det virker.

Har sjældent været så godt forberedt til et spil, så glæder mig helt vildt til at komme igang Smiley

Vender tilbage med resultater senere.
Logged

Philli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #559: 19 Aug 2011, 18:45 »

Så blev jeg færdig med min første sæson i United, og hvilken en af slagsen det blev!

Jeg havde fra start besluttet mig for ikke at bruge de store penge på transfers da jeg mener truppen er rimelig komplet fra start... Dog blev der da lagt 150 mio ud til at forstærke højrebacken i form af Maicon fra Inter. Derudover smed jeg også knap 100 mio efter Dortmund-talentet Mario Götze.

Efter en lidt sløj start i ligaen, var jeg før jul 10 point efte City på førstepladsen. Men det forspring blev hurtigt barberet ned i foråret og i marts måned indtog jeg førstepladsen. Den placering forsvarede mit hold rigtig flot gennem den sidste fjerdedel af sæsonen, og dermed vandt jeg Premier League. I ligacuppen brugte jeg fra første runde reserver, da jeg vidste at bestyrelsen ikke vægtede denne særligt højt. Men også de viste at de vidste hvordan man skulle spille fodbold og jeg sikrede mig endnu et trofæ. I FA-Cuppens indledende runder fik reserverne også chancen og igen viste de klasse og jeg kom til finalen. Her skulle jeg møde Tottenham og efter at have vendt 1-0 til 1-3 kunne jeg skrive endnu et trofæ på CV'et. Det sidste trofæ jeg havde mulighed for at vinde denne sæson var Champions League-titlen. Efter sløje præstationer i en gruppe der talte Valencia, Rubin og Panathinaikos var jeg kun et mål fra at havne i Europa Leagues knockoutrunder. Men jeg klarede den og efter at have ekspederet Inter, Sevilla og Arsenal ud stod jeg nu i sæsonens tredje finale, som meget lig virkeligheden skulle spilles mod Barcelona. Et hold jeg ikke frygtede det store eftersom mit hold havde været i en klasse for sig selv den sidste halve sæson. Og der skulle da også kun gå 8 min før jeg var i front med 2-0 og var på vej mod den fjerde titel. Stillingen holdte til pausen og i anden halvleg fik jeg proppet en enkelt kasse mere ind og jeg kunne kalde mig Champions League vinder og afslutte en helt formidabel sæson.
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #560: 24 Aug 2011, 17:00 »

Lyder spændende -RVM-. Har dog lige et spørgsmål. Hvordan søger man på de forskellige statistikker som bliver nævnt i en af artiklerne? Fx taklinger vundet/kamp? Glæder mig ellers til at følge med Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #561: 24 Aug 2011, 17:39 »

En del af statistikkerne kan faktisk ses inde under deres profil. Det andet er lidt svært at forklare. Men når du har søgt på spillere der spiller den position du ønsker kommer alle spillerne jo op på en liste. Øverst oppe er der så nogle forskellige kategorier du kan sortere dem i, så som position, nation værdi osv. Hvis du højreklikker på den liste kan du tilføje nye koloner. Der er bla. en der hedder statistik, og derunder finder du alle de kategorier og så kan du ellers vælge dem du skal bruge Smiley

Har dog ikke haft så meget tid til at spille FM grundet arbejde her på det sidste så er ikke kommet så langt, men skal da nok holde jer opdateret når jeg når lidt længere Smiley
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #562: 24 Aug 2011, 18:01 »

Tak. Det kan være jeg bruger noget af det i det nuværende save jeg har. Men held og lykke med det Smiley
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

Drillo
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #563: 13 Mar 2012, 15:34 »

Jeg er nået til sæson 2013/2014 (november) og kunne godt tænke mig noget feedback, for at se om i har nogle andre ideer om hvor mit hold skal forstærkes eller om der er nogen i syntes der skal sælges.

Målmand
Første valg David De Gea
Andet valg Alex Smithies
Tredje valg Alexander Manninger <- Ryger efter denne sæson.

Forsvar Højre
Første valg Rafael
Andet valg Rob Stuivenberg
Tredje Valg Nathaniel Clyne <- Har ikke levet op til forventningerne, så prøver at komme af med ham til Januar eller senest efter sæsonen.

Forsvar Venstre
Første valg Phillipp Lahm
Andet valg John O'Shea <- Har udstået sin værnepligt.

Forsvar Central
Første valg Phil Jones
Andet valg Chris Smalling
Tredje valg Jonny Evans
Fjerde valg Ryan Shawcross <- For god til at være fjerde valg, så bliver solgt til januar eller efter sæsonen.

Midtbane Højre
Første valg Antonio Valencia
Andet valg Nani
Tredje valg Alex Chamberlain
Fjerde valg Milan Soukup

Midtbane Venstre
Første valg Eden Hazard
Andet valg Nani
Tredje valg Daniel Sturridge

Midtbane Central
Første valg Darren Fletcher
Andet valg Michalis Charalabous
Tredje valg Paul Pogba
Fjerde valg Charlie Adam

Angriber
Første valg Javier Hernandez
Andet valg Sergio Agüero
Tredje valg Fabio Rapisarda
Fjerde valg Daniel Sturridge <- Har ikke helt levet op til forventningerne denne sæson, så han få sæsonen ud til at overbevise mig.
Femte valg Connor Wickham <- Kan ikke være med på dette niveau, så bliver solgt hurtigst muligt.
Logged

Drillo
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #564: 16 Mar 2012, 20:31 »

Kunne stadig godt tænke mig noget feedback Smiley udskiftninger der er sket i januar 2014. Ud er røget Conner Wickham, og ind er kommet Yann M'Vila, Andrea Poli og Rodolfo Martinez. De har henholdsvis kostet £23,5mil, £13,75mil og £1,7mil. Connor Wickham blev solgt for en samlet sum på £11,5mil.
Logged

Sider: 1 ... 36 37 [38] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010