home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 312 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 38 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 106575 gange)
vard
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #510: 16 Jun 2011, 18:43 »

Så begynder jeg på et nyt United save i FM11.

Jeg har lidt spændende projekter jeg skal have gang i, for det første vil jeg gerne have udskiftet nogle af de lidt løn tunge spillere, så jeg kan få revet lidt af løn budgettet og få kommet af med noget løn underskud. Derefter har jeg tænkt mig at skippe mig af med nogle af de middelmådige spillere der egentligt ikke burde være i United anno 2011 og så bare folk jeg ikke kan lide : Carrick, Gibson, Anderson, Berbatov og til slut Wes Brown.

Mit første transfermål er Luka Modric, det syntes jeg virkelig united mangler både i spillet og i virkeligheden, en god spilfordeler der ikke hedder Wayne Rooney.  funny Derefter vil jeg nok prøve at finde en erstatning til Berbatov, en god angriber - der ville passe lidt bedre ind. Har først sat tankerne på Romelu Lukaku, er bare bange for at jeg ikke kan give ham den spilletid han skal have for at kunne udvikle sig ordentligt, mit andet valg er Edinson Cavani da han er en kanongod angriber, og har i nogle tidligere spil med henholdvis Lyon og Napoli haft stor succes med ham som Avanceret Angriber.

I må meget gerne give mig lidt eksempler på hvordan i har fået henholdsvist Rooney og Hernandez til at bombe og evt nogle forbedringer på min plan.
Logged

"When I looked down the leg was lying one way and my ankle was pointing towards Hong Kong - so I knew I was in serious trouble."

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #511: 16 Jun 2011, 18:46 »

Rooney avanceret angriber, Hernandez som skarpretter.
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #512: 23 Jun 2011, 21:47 »

1. sæson - FA Cup og Carling Cup
2. sæson - Premier League, Champions League og Carling Cup

Et dejligt save jeg er igang med, eftersom jeg prøver at holde det realistiskt og bruger også et stort rotationsprincip. Alle spillere skal holdes kampklare og i god form igennem hele sæsonen, og det giver masser af kampe til alle spillere. Danny Welbeck har for eksempel scoret 21 mål i 18(9) kampe, Chris Smalling har et gennemsnit på 7.41 i 27(6) kampe, alle spillere undtagen Ben Amos og fornyligt lejede Serge Aurier har spillet over 20 kampe (24 spillere) og 19 spillerer har startet 20 kampe eller flere. I'm lovin it!

Indkøb er Luka Modric (£32M) og Alexis Sanchez (£15M). Og så er der købt talenter for £11 Millioner, hvor bland andet Thiago og Arnaud Souquet er nu på førsteholdet og har i 2. sæson spillet 23 og 27 kampe.

http://imageshack.us/photo/my-images/846/united1.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/united2.png/

Logged

19-18!

NicolaiPedersen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #513: 23 Jun 2011, 22:54 »

1. sæson - FA Cup og Carling Cup
2. sæson - Premier League, Champions League og Carling Cup

Et dejligt save jeg er igang med, eftersom jeg prøver at holde det realistiskt og bruger også et stort rotationsprincip. Alle spillere skal holdes kampklare og i god form igennem hele sæsonen, og det giver masser af kampe til alle spillere. Danny Welbeck har for eksempel scoret 21 mål i 18(9) kampe, Chris Smalling har et gennemsnit på 7.41 i 27(6) kampe, alle spillere undtagen Ben Amos og fornyligt lejede Serge Aurier har spillet over 20 kampe (24 spillere) og 19 spillerer har startet 20 kampe eller flere. I'm lovin it!

Indkøb er Luka Modric (£32M) og Alexis Sanchez (£15M). Og så er der købt talenter for £11 Millioner, hvor bland andet Thiago og Arnaud Souquet er nu på førsteholdet og har i 2. sæson spillet 23 og 27 kampe.

http://imageshack.us/photo/my-images/846/united1.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/united2.png/

SS af Arnaud Souquet? Smiley
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #514: 23 Jun 2011, 23:03 »

http://imageshack.us/photo/my-images/171/souquet.png/

Købt ind for £3.5 Millioner fra Lille. Spiller på en af de to defensive midtbanepladser Smiley
Logged

19-18!

WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #515: 24 Jun 2011, 14:02 »

Hvordan ser din taktik ud og hvordan sørger du får at spillerne får så mange kampe? Har du faste rotationer med at spillere max må have 2 kampe i streg eller hvordan? Smiley
Jeg er virkelig imponeret over dit rotationsprincip og at spillerne har fået så mange kampe alle sammen.
Logged

Official member of Manchester United Football Club

hedengran
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #516: 24 Jun 2011, 15:19 »

1. sæson - FA Cup og Carling Cup
2. sæson - Premier League, Champions League og Carling Cup

Et dejligt save jeg er igang med, eftersom jeg prøver at holde det realistiskt og bruger også et stort rotationsprincip. Alle spillere skal holdes kampklare og i god form igennem hele sæsonen, og det giver masser af kampe til alle spillere. Danny Welbeck har for eksempel scoret 21 mål i 18(9) kampe, Chris Smalling har et gennemsnit på 7.41 i 27(6) kampe, alle spillere undtagen Ben Amos og fornyligt lejede Serge Aurier har spillet over 20 kampe (24 spillere) og 19 spillerer har startet 20 kampe eller flere. I'm lovin it!

Indkøb er Luka Modric (£32M) og Alexis Sanchez (£15M). Og så er der købt talenter for £11 Millioner, hvor bland andet Thiago og Arnaud Souquet er nu på førsteholdet og har i 2. sæson spillet 23 og 27 kampe.

http://imageshack.us/photo/my-images/846/united1.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/united2.png/



Jeg ser du har Jones og Gea.. Har du selv købt dem, eller har du rettet i editor, så det passer med den virkelige verden.. Smiley

( Dog er Gea, desværre ikke officielt flyttet endnu )
Logged

“What Carew does with a football, I can do with an orange.” Zlatan Ibrahimovic som svar på kritik fra John Carew

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #517: 27 Jun 2011, 10:24 »

Hvordan ser din taktik ud og hvordan sørger du får at spillerne får så mange kampe? Har du faste rotationer med at spillere max må have 2 kampe i streg eller hvordan? Smiley
Jeg er virkelig imponeret over dit rotationsprincip og at spillerne har fået så mange kampe alle sammen.

Jeg poster dig taktikken lidt senere på dagen, orker ikke lige nu. So damn early Tunge
Angående mit rotationsprincip, så er min filosofi at mine spillere skal være helt friske til en kamp før de får lov at spille. Og her mener jeg altså 99-100% klare!
I en af mine aller sidste kampe i sæsonen havde jeg i truppen over 15 spillere med 100% i condition, så det virker godt nok. Jeg stoler på alle mine spillere, og er bytter nærmest altid de trætteste ud i halvlegen.
Det kan ske at jeg spiller en PL kamp med det jeg det hold der er i bedst form, og så skifter jeg hele holdet ud til et nyt, friskt hold kampen efter. Over en længere periode får jeg at se hvilket hold der er det stærkste igennem deres form. Det kan ske, at jeg bruger holdet i bedst form to gange i træk, men det er meget sjældent. Håber det er godt nok forklaret  crazy

hedengran: Jeg har selv flyttet De Gea, Young og Phil Jones. De alle er praktiskt talt bekræftet, så jeg ville bare opdatere databasen lidt. Glemte dog at annulere Cleverleys lån bland andet, så ham fik jeg ikke før 2. sæson Tunge
« Seneste Redigering: 27 Jun 2011, 10:33 af jemil » Logged

19-18!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #518: 29 Jun 2011, 06:40 »

De Gea er vil ligeså tæt på et skifte til manutd, som Sanzhez er til Barcelona. Så hvorfor er han så ikke rykket ? Eller har du bare rykket de 3 spillere til din egen fordel ?
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #519: 29 Jun 2011, 17:50 »

De Gea er vil ligeså tæt på et skifte til manutd, som Sanzhez er til Barcelona. Så hvorfor er han så ikke rykket ? Eller har du bare rykket de 3 spillere til din egen fordel ?

Jeg har bare flyttet de spillere jeg skulle bruge i United, og som var 99,99% procent sikre på at komme til United. De Gea er så også præsenteret nu, og det er Sanchez vel ikke?
Logged

19-18!

BlaZZo
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #520: 29 Jun 2011, 21:02 »

Ja, vi spiller jo manager forskelligt. Og kan bare ikke se ideen i at man kun ændre spillere til ens egen klub og ikke ved alle.
Men som sagt spiller vi jo forskelligt, så jeg vil da ikke blande mig, var bare nysgarrig.
Logged

Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.


WaterWar
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #521: 01 Jul 2011, 17:57 »

Jeg er stadig interesseret i at se din taktik hvis du har mod på at ligge den op. Det er altid godt at se hvordan andre United-managers stiller holdet Smiley
Logged

Official member of Manchester United Football Club

vard
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #522: 12 Jul 2011, 18:22 »

1. sæson - FA Cup og Carling Cup
2. sæson - Premier League, Champions League og Carling Cup

Et dejligt save jeg er igang med, eftersom jeg prøver at holde det realistiskt og bruger også et stort rotationsprincip. Alle spillere skal holdes kampklare og i god form igennem hele sæsonen, og det giver masser af kampe til alle spillere. Danny Welbeck har for eksempel scoret 21 mål i 18(9) kampe, Chris Smalling har et gennemsnit på 7.41 i 27(6) kampe, alle spillere undtagen Ben Amos og fornyligt lejede Serge Aurier har spillet over 20 kampe (24 spillere) og 19 spillerer har startet 20 kampe eller flere. I'm lovin it!

Indkøb er Luka Modric (£32M) og Alexis Sanchez (£15M). Og så er der købt talenter for £11 Millioner, hvor bland andet Thiago og Arnaud Souquet er nu på førsteholdet og har i 2. sæson spillet 23 og 27 kampe.

http://imageshack.us/photo/my-images/846/united1.png/
http://imageshack.us/photo/my-images/841/united2.png/





Må indrømme at det rotationsprincip lyder spændene, det vil jeg forsøge mig på ! Smiley
Logged

"When I looked down the leg was lying one way and my ankle was pointing towards Hong Kong - so I knew I was in serious trouble."

qwetdk
Gæst
 
Sv: Manchester United
« Svar #523: 13 Jul 2011, 11:17 »

er lige begyndt på sæsonen 17/18
jeg har vundet det engelske mesterskab 5 gange og CL 2 gang3 samt FA cup 3 gange, vandt The Treble i sæseonen 13/14
Logged

fraize
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #524: 11 Aug 2011, 23:07 »

Er lige startet med United. Er der nogen der har haft succes med at få skibbet Berbatov afsted i første transfervindue? Jeg satser på at spille med rooney på top og Chicharito som supersub + Owen som reserve. Derfor ser jeg gerne Berbatov smutte, også grundet hans løn Smiley

Anyone?
Logged

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010