Jeg er nu blevet færdig med anden sæson med Manchester United.
Update: sæson 11/12
Community Shieldvi kom bagud efter halv time, men med lidt taktisk snilde fik vi hurtigt vendt kampen til en sikker sejre.
Premier LeagueSæsonen startede rigtig godt da vi var ubesejret i de første 7 kampe, men den 15. Oktober ude mod Stoke tabte vi 1-0 og det blev starten på en Oktober vi gerne vil glemme hurtigt.
De to andre kampe i Oktober var ude mod Newcastle og hjemme mod Liverpool, begge kampe blev tabt med henholdsvis 1-0 og 0-2. Stimen på 3 nederlag i streg blev dog stoppet mod West Ham på udebane, hvor vi med lidt held vandt 0-1, denne sejre skulle dog vise sig at være meget vigtig for holdet, da det virkede som om holdet begyndte at tro på egen evne igen.
For sejren over West Ham blev starten på en lang række kampe uden nederlag, nemlig hele 29 kampe.
Champions LeagueLige som i Community Shield kampen mod Chelsea kom vi bagud, men i denne kamp var vi allerede bagud efter 12 min. Igen ændrede jeg lidt på taktikken, sådan så vi spillede smallere og langsommere. Denne ændring gav allerede pote efter 8 min da Javier Hernandez udlignede, og så gik kampen ellers kun en vej og det var mod Bayern målet, hvilket en slut målscore på hele 1-5 til os er et godt bevis på.
Carling CupVi kom rigtig godt afsted i denne kamp hvor vi var foran med 0-3, hvor efter at vi valgte at gå helt i stå, så Darijo Srna i det 80 min. kunne gøre det til 2-3. så i de sidste 10 min. af kampen stod vi nede i eget felt og sparkede boldene så langt væk som overhoved muligt.
FA CupHer skulle vi op imod overraskelsen fra Burnley.
Kampen blev dog meget en vejs fodbold da kampen endte med 3-0 til os, og en skudstatistik da hed 26-0 i vores favører.
Transfers:Ind:
Enzo Zidane fra Real Madrid £3.2 Mil
Paulo Henrique fra Santos £16 Mil
Dennis Appiah fra Monaco £3.5 Mil
Miguel Medina fra Sport Colombia £350 K
Borja Bastón fra At. Madrid (gratis)
Ibrahim Afellay fra PSV (gratis)
Jérôme Roussillon fra Sochaux (gratis)
Patrizio Russo fra Lazio £1.1 Mil
Davide Garofalo fra Palermo £1.9 Mil
Ciro Costantini fra Udinese £1.6 Mil
Luis Suárez fra Ajax £20 Mil
Neil Alexander fra Rangers £1 Mil
Asmir Begovic fra Stoke £6 Mil
Lionel Raes fra Anderlecht £1 Mil
Ud:
Ben Amos til Fulham £1.6 Mil
Mame Biram Diouf til At. Madrid £4.8 Mil
Olof Mellberg til Villarreal £850 K
Dimitar Berbatov til Sevilla £25 Mil (samlet pris)
+ 12 spiller der var fundet for dårlige til at få deres ophold på Old Trafford forlænget.
Spørg endelig gerne efter billeder.