home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 258 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 106541 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #30: 07 Nov 2010, 14:25 »

Jeg har lukket 6 mål ind i 24 PL kampe. Jeg ligger nummer et i ligaen, med 5 point ned til Tottenham, og er en kamp efter dem
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #31: 07 Nov 2010, 19:12 »

Pato til united!!!! Opstemt
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Kevin Keane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #32: 08 Nov 2010, 11:19 »

Så er det blevet den første Januar 2011 i mit United spil, og vil lige kommet med en update.
Det går faktisk rigtig godt, efter en mindre tilvænnings periode spiller holdet super godt, og stilling i PL ser sådan her ud:

1. Manchester United - 19 kampe - 44 point
2. Tottenham - 20 kampe - 43 point
3. Chelsea - 20 kampe - 42 point
4. Everton - 20 kampe - 37 point
5. Arsenal - 20 kampe - 37 point
6. Liverpool - 19 kampe - 35 point
Det er jo umildbart rigtig godt, og med en bred trup føler jeg mig godt rustet til en hård Januar måned.

I CL vandt jeg min pulje foran Sampdoria, Benfica og Bursaspor. I næste runde venter Roma.

De eneste nye spillere jeg har hentet til klubben, har været unge talenter. Så jeg bruger stort set samme trup som klubbern har i virkeligheden. Dog har jeg udlånt Fabio og Bebe. Jeg har dog lige sendt Gary Neville og Paul Scholes ned på mit reservehold, da jeg ikke syntes de har nok og byde på. De er så blevet erstatet af et par talenter.
Her er et screenshot af mit hold og taktik:



Det ser stærkt ud Thore.

Jeg har forsøgt mig hele weekenden med Man Utd, men det vil ikke rigtig lykkes for mig. Kunne man lokke holdindstillinger og de indviduelle spillerindstillinge r ud af dig? Det ser jo ud til at gå dig rigtig godt. Spiller du konstant med den samme taktik?

Hilsen en meget desperat united-fan (-;
Logged

requim
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #33: 08 Nov 2010, 11:28 »

Jeg har også lagt ud med United efter jeg anskaffede mig FM i fredags og afsluttede første sæson her i morges.

Jeg lagde ud med at spille klassisk 4-4-2 på den måde som jeg synes United spiller bedst, men det gik overhovedet ikke. Så halvvejs i sæsonen blev jeg nødt til at prøve noget og da Berba havde spillet elendigt, røg han en tur på lån til Barca og så gik jeg ellers over til en meget moderne 4-5-1 med Rooney alene på top og Vargas/Valencia/Nani som de offensive kanter. Samtidig fik jeg bestyrelsen til at hente Rene Adler, og han gik ind og agerede en sikker sidste skanse i resten af sæsonen.

Ved januar da jeg skiftede opstilling lå jeg på en 6-7. plads, men jeg gik faktisk gennem foråret med kun 1 nederlag i PL, hvilket bragte mig op på en 4. plads - og vigtigst af alt, CL kval i næste sæson. Chelsea vandt desværre igen, men overraskende nok så tog Pool en sikker 2. plads!

Men på trods af problemer i ligaen, så kørte det i CL. Her gik jeg videre fra gruppespillet på trods af to nederlag til Real Madrid og efterfølgende slog jeg OM(7-2), Chelski(2-1) og sidst men ikke mindst Real Madrid (7-3) ud, inden jeg i finalen slog Arsenal 1-0 på et mål af Rio efter hjørne. Sensationelt!
Samtidig vandt jeg FA cuppen i finalen 5-0 over Sunderland, som overraskende havde slået Chelski 4-1 i semifinalen.

Alt i alt en fantastisk første sæson, selvom præstationerne i ligaen skal forbedres væsentligt. Op til næste sæson har jeg skibbet Berba af sted og satser på Hernandez som supplement til pladsen som enlig striker. Af transfers har jeg hentet Elia(OMHV) fra HSV, Alexis Sanchez(OMHV/A) fra Udinese og Afellay(OMC) fra Feyenoord på en fri transfer. De to første skal kæmpe med mine nuværende kanter om pladserne, mens Afellay er til tænkt rollen som afløser for Scholes.

Ps. FM11 er freaking awesome!!!1 Smiley)))

PPs. som bonus info kan det lige nævnes at Vidic blev nr to på min topscorer liste med 22 mål - allesammen på hjørne. Så det er ihf noget jeg har fået til at fungere i den nye version Smiley))
« Seneste Redigering: 08 Nov 2010, 11:37 af requim » Logged

Glory, Glory Man United - As The Reds Go Marching On, On, On!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #34: 08 Nov 2010, 12:00 »

Det ser stærkt ud Thore.

Jeg har forsøgt mig hele weekenden med Man Utd, men det vil ikke rigtig lykkes for mig. Kunne man lokke holdindstillinger og de indviduelle spillerindstillinge r ud af dig? Det ser jo ud til at gå dig rigtig godt. Spiller du konstant med den samme taktik?

Hilsen en meget desperat united-fan (-;

Jeg kan da lige oplyse at jeg vandt ligaen og Fa. cuppen. Desværre røg jeg ud i CL semifinalen til Arsenal (Den gjorde ondt  ticked off)

Jeg bruger faktisk en rimelig standart 4-4-2
Jeg har uploadet den, så du kan kigge nærmer på den:
http://rapidshare.com/files/429574534/4-4-2_United1__Man_Utd__Aug_2011_.tac

Men faktisk har jeg ikke lavet alverdens ændringer. Forsvares kæden har jeg givet faste indstillinger for mentalitet og kreativitet, da jeg meget nødig vil have dem til at flyve rundt. Det samme med Darren Fletchers position som den defensiv orienteret midtbanemand.
Resten af holdet er sat til standart kantspiller (angreb), centralmidtbane (support), dybdeliggende angriber (support) og skarpretter (angrib).
Det ændre jeg som udgangspunkt ikke ved, men det sker dog. Hvis jeg for eksempel bruger en type som Scholes på den centrale midtbane, så ville jeg nok ændre hans rolle til avanceret playmaker, og bruger jeg Park som kant, vil jeg nok give ham en rolle som bred midtbanespiller.

Jeg fortager dog ændringer alt afhængig af hvilken modstander der skal mødes, men her snakker vi de generelle strategier for holdet, altså stift/balanceret/flydende - Defensiv/standart/kontrollere

Der var en gut på det her forum der havde en teori om hvordan det skulle bruges. Var man på hjemmebane og skulle møde mindre hold, så skulle man stille sig stift, og hvis man så omvendt var på udebane mod et tophold skulle man vælge flydende. Det er den teori jeg kører efter.

Dvs at jeg på hjemmebane altid starter ud med stift - standart. Så kan jeg altid vælge kontroller eller offensiv hvis jeg ikke får scoret nogle mål.
På udebane mod midterhold og bundhold vil jeg så typisk vælge balanceret - standart, og mod tophold på udebane kunne den hede flydende - standart eller ligefrem flydende - defensiv.
Som kampen skrider frem skal man selvfølgelig fortage ændringer alt afhængig af hvordan det går.

Jeg kan også sagtens finde på at lave om på min opstilling når jeg spiller, er jeg kommet foran 2-0 på udebane mod Chelsea, så ville jeg nok pille en angriber ud og sætte en ekstra midtbanemand ind, og var jeg omvendt bagud, så ville der nok ryge en forsvars spiller til fordel for en offensiv midtbane, eller en angriber.

Jeg håber det kan hjælpe lidt, og at du kan få gang i dit United spil  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #35: 08 Nov 2010, 14:45 »

Nogen der har Hentet nogle unge gode spillere til united:D KONGE KLUBBEN OVER ALLE !!!!
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #36: 08 Nov 2010, 16:08 »

Nogen der har Hentet nogle unge gode spillere til united:D KONGE KLUBBEN OVER ALLE !!!!

Ja det kan man rolig sige. Min dato i spillet er pt den 29. august 2011. Jeg har min tid i klubben købt 17 spillere, og kun en har været over 20 år og det er Igor Akinfeev som erstatning for Van Der Saar.
Resten har været unge spillere.

Tre af dem er pt. i min førsteholdstrup:
Spanske Kevin
Skotske Tom Cairney
Og en brasiliansk forsvarsspiller der er regen
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #37: 08 Nov 2010, 16:37 »

Ja det kan man rolig sige. Min dato i spillet er pt den 29. august 2011. Jeg har min tid i klubben købt 17 spillere, og kun en har været over 20 år og det er Igor Akinfeev som erstatning for Van Der Saar.
Resten har været unge spillere.

Tre af dem er pt. i min førsteholdstrup:
Spanske Kevin
Skotske Tom Cairney
Og en brasiliansk forsvarsspiller der er regen


Okay lyder spændene..

Har lige hentet pato og kasper schmicel
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Kevin Keane
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #38: 08 Nov 2010, 19:41 »

Jeg kan da lige oplyse at jeg vandt ligaen og Fa. cuppen. Desværre røg jeg ud i CL semifinalen til Arsenal (Den gjorde ondt  ticked off)

Jeg bruger faktisk en rimelig standart 4-4-2
Jeg har uploadet den, så du kan kigge nærmer på den:
http://rapidshare.com/files/429574534/4-4-2_United1__Man_Utd__Aug_2011_.tac

Men faktisk har jeg ikke lavet alverdens ændringer. Forsvares kæden har jeg givet faste indstillinger for mentalitet og kreativitet, da jeg meget nødig vil have dem til at flyve rundt. Det samme med Darren Fletchers position som den defensiv orienteret midtbanemand.
Resten af holdet er sat til standart kantspiller (angreb), centralmidtbane (support), dybdeliggende angriber (support) og skarpretter (angrib).
Det ændre jeg som udgangspunkt ikke ved, men det sker dog. Hvis jeg for eksempel bruger en type som Scholes på den centrale midtbane, så ville jeg nok ændre hans rolle til avanceret playmaker, og bruger jeg Park som kant, vil jeg nok give ham en rolle som bred midtbanespiller.

Jeg fortager dog ændringer alt afhængig af hvilken modstander der skal mødes, men her snakker vi de generelle strategier for holdet, altså stift/balanceret/flydende - Defensiv/standart/kontrollere

Der var en gut på det her forum der havde en teori om hvordan det skulle bruges. Var man på hjemmebane og skulle møde mindre hold, så skulle man stille sig stift, og hvis man så omvendt var på udebane mod et tophold skulle man vælge flydende. Det er den teori jeg kører efter.

Dvs at jeg på hjemmebane altid starter ud med stift - standart. Så kan jeg altid vælge kontroller eller offensiv hvis jeg ikke får scoret nogle mål.
På udebane mod midterhold og bundhold vil jeg så typisk vælge balanceret - standart, og mod tophold på udebane kunne den hede flydende - standart eller ligefrem flydende - defensiv.
Som kampen skrider frem skal man selvfølgelig fortage ændringer alt afhængig af hvordan det går.

Jeg kan også sagtens finde på at lave om på min opstilling når jeg spiller, er jeg kommet foran 2-0 på udebane mod Chelsea, så ville jeg nok pille en angriber ud og sætte en ekstra midtbanemand ind, og var jeg omvendt bagud, så ville der nok ryge en forsvars spiller til fordel for en offensiv midtbane, eller en angriber.

Jeg håber det kan hjælpe lidt, og at du kan få gang i dit United spil  Smiley

Tak for hjælpen - jeg giver en opdatering. Djævel
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #39: 08 Nov 2010, 19:53 »

Jeg er nu fremme ved 27. november 2010, og det kører fint. Jeg ligger nummer et i ligaen:



Rooney (ti mål, syv assists) og Nani (tre mål, otte assists) har været mine bedste spillere, men Ferdinand og Vidic har også været fantastiske i forsvaret. Berbatov har ikke været helt skarp, og derfor har Hernandez spillet mest på det seneste. Han er oppe på imponerende syv mål.

I Champions League ser det også fornuftigt ud, og efter fem kampe i gruppespillet er jeg kvalificeret til ottendedelsfinalern e. Jeg ligger på 1. pladsen med ti point, á point med Roma, hvorfor sidste gruppekamp i Rom ikke er helt uvæsentlig.
Logged

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #40: 08 Nov 2010, 20:50 »

Det er Godt nok.-

Jeg er ved anden sæson nu. Vandt første sæson, og ligger nu nr 1 efter 11 kampe med 31 point Opstemt
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #41: 08 Nov 2010, 21:06 »

Er ved at købe ,messi til united. Bare et problem at klubben ik vil gi mig det sidste jeg mangler for at skrive kontrakten under med ham Skuffet
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #42: 08 Nov 2010, 21:11 »

Nedern. Hvad skal du give for ham? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #43: 08 Nov 2010, 21:17 »

1,13 mil ? Opstemt
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #44: 08 Nov 2010, 21:17 »

Satme mange penge.. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010