home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 241 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 106544 gange)
casperchristensen
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #15: 05 Nov 2010, 16:52 »

Nej er ik et spørgsmål.. den kom bare lige forkert afsted den? tegn:D

har også købt eric sviatchenko fra midjylland
Logged

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #16: 05 Nov 2010, 16:59 »

Er det et spørgsmål?

Personlig vælger jeg også at satse på ungdommen, der er jo også en lille gæld der skal betales af på..
Har indtil videre købt:

Fraser Fyvie - Aberdeen for 18 mil kr.  en rigtig lovende midtbanespiller
Philipp Klement - Kaiserslautern for 22 mil kr. Endnu en rigtig lovende midtbanespiller, der i bedste United ånd kan blive en fremragende tovejs spiller
Nathan Redmond - Birmingham for 25 mil kr. I følge min talentspejder et super kanttalent, selvom han mangler meget endnu

Jeg har også et godt øje for nogle andre unge spiller, men har ikke købt andre indtil videre

Så kom mine sidste handler i hus:

Jose Baxter - Everton 40 mil kr. Behøves vidst ikke nogen speciel præsentation
Juanmi - Malaga 30 mil kr. Stort angrebs talent
Dennis Wijker - Ajax 22 mil kr. Forsvars talent
Richard Dijkhuizen - PSV 13 mil. Forsvars talent
Tom Cairney - Hull 22 mil. Midtbane talent

Så er der heller ikke flere penge i kisten. Det bliver spændende hvad de kan udvikle sig til
Ham Klement må siges at være et stort talent! Tror også jeg henter ham til mit Arsenal hold Smiley
Logged

Arsenal <3

Swizz CataR
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #17: 05 Nov 2010, 17:01 »

Vidic er uden tvivl en klassespiller og svær at undvære i United forsvaret... Men han egner sig ikke specielt godt til at være anfører. Hans determanation er rigtig god, men med en indflydelse på 12, mener jeg at der kan findes bedere kandidater. Anføren skal jo gå forrest når der er modgang og med sin indflydelse påvirke de andres spilleres kampvilje. Han ønskede lige efter jeg fratog ham anfører rollen en personlig samtale med mig, prøver næste gang at gemme spillet lige inden, og forsøger med forskellige tilgange til samtalen.. Skal nok melde tilbage hvis jeg finder en måde hvor han ikke bliver utilfreds.

Der er flere vigtige egenskaber end indflydelse og målrettethed. En anden af de rigtig vigtige er mod, et sted hvor Vidic især går forrest. Inflydelse er langt fra alt..
Logged

DTU - bliv kendt for rent faktisk at kunne noget!

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #18: 05 Nov 2010, 17:06 »

Ham Klement må siges at være et stort talent! Tror også jeg henter ham til mit Arsenal hold Smiley

Han ser også rigtig lovende ud, det bliver spændende hvor god han kan blive!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #19: 05 Nov 2010, 17:07 »

Jeg er også kommet i gang med mit united-save. Stadig kun venskabskampe, men jeg kører en meget fleksibel 4-6-0 opstilling - i bedste Ferguson stil. Berba som dybdeliggende på toppen, Rooney lige bag ham fungerende som trequarista, og med Nani og Valencia på fløjene.

Af indkøb har jeg lavet tre stks. Tre som jeg mener styrker holdet markant, specielt to af dem. Bale er blevet hentet for at større beløb, imens jeg fik skaffet mig Adler for 150 mio. Desuden hentede jeg Pjanic fra Lyon for 100 Smiley
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #20: 05 Nov 2010, 17:52 »

Af indkøb har jeg lavet tre stks. Tre som jeg mener styrker holdet markant, specielt to af dem. Bale er blevet hentet for at større beløb, imens jeg fik skaffet mig Adler for 150 mio. Desuden hentede jeg Pjanic fra Lyon for 100 Smiley

Det var også nogle gode spiller, jeg tror dog truppen er stærk nok til at vinde PL uden forstærkninger, så det forsøgere jeg mig med, dog får jeg nok nogle problemer i CL, da jeg nok ikke kan spille op med de absolute tophold..
Men med tilgang af de to markspiller, har du så solgt nogle spiller også?
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

adam93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #21: 05 Nov 2010, 19:17 »

Jeg har stærkt forsøgt, men indtil videre er det kun lykkedes mig at komme af med Park.. Ville meget gerne have sagt farvel til Brown, Kuszczak og Gibson også.
Logged

Tjek min blog om LLM-holdet Catanzaro FC:

Catanzaro - en klub uden historie

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #22: 05 Nov 2010, 19:33 »

Ja det er ikke nogen helt nem opgave at sælge spillere i det nye her  Smiley
Men faktisk har både Brown og Park imponeret rigtig meget for mig. Brown har utrolig nok været stærkere i defensiven end Vidic har, så nu får Ferdinand er tilbage fra hans skade, ved jeg ikke helt hvordan mit midterforsvar skal se ud
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #23: 06 Nov 2010, 14:24 »

Så er jeg startet med United. Har brugt penge på Steven Defour, men han kommer dog først, når sæsonen er slut. Har ikke brug for ham nu. Ellers er jeg tilfreds med truppen og har ikke brugt flere penge.

Har netop spillet min første betydningsfulde kamp imod Chelsea i CS. Drogba bragte Chelsea foran, men Hernandez udlignede med tyve minutter igen. I straffesparkskonkur rence blev Chelsea taget hårdt i røven, og vi vandt 4-1.

Første trofæ hjemme.
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 14:27 af SirToby » Logged

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #24: 06 Nov 2010, 14:41 »

Har også startet et spil Fav holdet, Manchester United!

Har hentet Rene Adler som erstatning for Morfar (Van Der Sar), og Rami fra Lille til mitderforsvaret! Udemærket køb synes jeg selv..

Indtil videre er det blevet til sejr i Charity Shield på 2-0 over Chelsea, og en skuffende 12.plads i PL efter 4 kampe..

Kan ikke få gang i Wayne Rooney eller Berbatov og synes ikke rigtig forsvaret er sikkert nok..
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #25: 06 Nov 2010, 15:15 »

Hvordan stiller du op i Forsvaret?
Hos mig er forsvaret klart det stærkeste, lukker næsten ingen mål ind. Desværre er der ikke så meget gang i offensiven, her er der kun Rooney der kan score mål
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

TheMarki
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #26: 06 Nov 2010, 15:23 »

Hvordan stiller du op i Forsvaret?
Hos mig er forsvaret klart det stærkeste, lukker næsten ingen mål ind. Desværre er der ikke så meget gang i offensiven, her er der kun Rooney der kan score mål
Stiller op med Evra på venstreback, Vidic og Lami i center, og Brown på højre!
Logged

GLORY MAN UNITED <33

MESTRE 2006/2007 & 2007/2008 & 2008/2009

Owen, Valencia, Nani, Macheda, Anderson, Rooney<3

CHL Champions 2007/2008 <3

We are the best club in the world..

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #27: 06 Nov 2010, 16:13 »

Min defensiv ser således ud:
            Van Der Sar
Rafael Vidic/Brown Ferdinand Evra

Alt hvad der hedder kreativ frihed er så fjernet fra mine center forsvare, og de sender bolden direkte op af banen. Mine backs har fået lidt mere kreativ frihed, men vil helst ikke have at de begynder på noget pjat dernede.
Jeg har lukket 5 mål ind i 13 PL kampe, så det syntes jeg er udemærket.

Hvis dit forsvar er lidt usikker kan det jo være fordi Adler og Rami ikke er spillet ordenlig ind på holdet endnu
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Manchester United
« Svar #28: 07 Nov 2010, 00:39 »

Så er det blevet den første Januar 2011 i mit United spil, og vil lige kommet med en update.
Det går faktisk rigtig godt, efter en mindre tilvænnings periode spiller holdet super godt, og stilling i PL ser sådan her ud:

1. Manchester United - 19 kampe - 44 point
2. Tottenham - 20 kampe - 43 point
3. Chelsea - 20 kampe - 42 point
4. Everton - 20 kampe - 37 point
5. Arsenal - 20 kampe - 37 point
6. Liverpool - 19 kampe - 35 point
Det er jo umildbart rigtig godt, og med en bred trup føler jeg mig godt rustet til en hård Januar måned.

I CL vandt jeg min pulje foran Sampdoria, Benfica og Bursaspor. I næste runde venter Roma.

De eneste nye spillere jeg har hentet til klubben, har været unge talenter. Så jeg bruger stort set samme trup som klubbern har i virkeligheden. Dog har jeg udlånt Fabio og Bebe. Jeg har dog lige sendt Gary Neville og Paul Scholes ned på mit reservehold, da jeg ikke syntes de har nok og byde på. De er så blevet erstatet af et par talenter.
Her er et screenshot af mit hold og taktik:

Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Superanden
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Manchester United
« Svar #29: 07 Nov 2010, 14:15 »

Hvor mange mål har i lukket ind? bare i PL? jeg har kun lukket 9 mål ind + jeg fører pl med 73 point, med 9 point ned til nr to - og jeg har spillet en kamp mindre end dem. Mit forsvar er - HB - Darijo Srna, CB - Jonny Evans (har spillet fantastisk), CB - Simon Kjær, VB Patrice Evra
Logged

MANCHESTER UNITED - Love United! - Hate Glazer!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 38 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010