home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1303 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Manchester United
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 38 Udprint
Forfatter Emne: Manchester United  (Læst 117002 gange)
Alfster
Blogmester

Sv: Manchester United
« Svar #405: 27 Nov 2010, 09:25 »

Nu er første sæson færdig spillet og det var med stor succes Smiley Det blev til til 3 titler, PL, CL og FA cup  Opstemt Charity shield røg også ind i skabet og det gjorde den også i anden sæson Smiley

Der blev ikke købt ind i første sæson, men heller ikke nogen solgte. Der blev tilgengæld lejet en masse unge spiller ud.

Anden sæson er indkøbene væltet ind :

Ibrahim Afellay (PSV) - Fri - Han har ikke helt levet op til forventningerne, men det er blevet bedre
Kenneth Zohore (FCK) - Fri - Hentet meste fordi at City var ude efter ham Wink
Kevin (Zaragoza) - 55 mio - Fremtidens store playmaker !
Eden Hazard (Lille) - 120 mio - Har spillet fantastisk
Mario Balotelli (City) - 95 mio - Det bedste køb jeg har lavet i FM 11 ! 21 kampe 16 mål og spiller hammer godt Smiley
Igor Akinfeev (CSKA) - 210 mio - Han blev lidt (meget) dyr at hentet men han er klasse

Solgte og frigivet:

Gary Neville - Fri - Han krævede en uhørt høj løn
Michael Owen - Fri - Det samme som Neville
Park Ji-sung - 24 mio - Ikke god nok i forhold til de andre
Der udover er der smuttet en del af de unge spiller som ikke havde talent nok Wink

Så alt i alt er det gået kanon godt, men i første sæson lavede jeg et overskud på 12 mio ! Er det kun mig der synes at det er lige lidt nok når man tænker på at jeg vinder 3 titler ?

DU betaler 100mio på lån om måneden, så overskud når sæsonen er slut vil jeg betegne som flot

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

Buus89
Lilleputspiller
*

« Svar #406: 27 Nov 2010, 09:38 »

Jeg ved godt at lånet rykker rigtig meget i budget, min tank var også mere om der var andre der havde lavet et større overskud og hvad de har gjort for at gøre det Smiley

Alfster
Blogmester

« Svar #407: 27 Nov 2010, 10:02 »

Mit unitedhold i starten af 2 sæson

Akinfeev (Van der Sar)
Rafael(O'shea)       RIO(Kjær)       Vidic(Evans)          Evra(Fabio)

Nani (Valencia)       Rodwell (Sahin)    Hamsik(Wilshere)   Bale (Coentrao)

Rooney(Babacar)   Rossi(Chicharito)

Derudover har jeg Ramsey og Fletcher.
Arsenal tilbød både Wilshere og Ramsey for 50mio pr stk. kunne ikke sige nej.

Følg mine blogs:
Europa rundt med start i Ruhr området
BLOGMESTER 2020
Danske Landshold
BLOGMESTER 2021

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #408: 29 Nov 2010, 09:46 »

Nogen der har fået nogle vilde talenter med united

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

Thore
Manager

« Svar #409: 01 Dec 2010, 23:37 »

Så vil jeg komme med en updatering om mit United spil. Transfer vinduet Januart 2013 har lige lukket i, og jeg kan nu gøre lidt status på holdet.
Men først et overblik over de 2 første sæsoner:

2010/2011

Charity Shield
Tabt
Carling Cup
Røg ud i 4. runde
F.A Cup
Vundet
Champions League
Røg ud i semifinalen
Premier League
Vundet

Topscore
Wayne Rooney - 28 mål
Flest Assists
Dimitar Berbatov - 16
Årets spiller
Wayne Rooney

2011/2012

Charity Shield
Vundet
Carling Cup
Vundet
F.A Cup
Vundet
Champions League
Røg ud i kvartfinalen
Premier League
Vundet

Topscore
Wayne Rooney - 27 mål
Flest Assists
Nani - 19
Årets spiller
Anderson

I den nye sæson har det gået rigtig godt, jeg har vundet Charity Shield, er foran i premier League, er i Carling cup finalen (Mod City] og jeg er stadig med i Champions League og F.A. Cuppen hvor Real Madrid og Reading venter

Premier League

Truppen
Som udgangspunkt har jeg valgt kun at købe spillere på 21 år eller under. Der er dog et par undtagelser, da det ikke er altid jeg har gode nok ungdomsspillere til at tage over.

Jeg har blandt andet hentet et par målmænd:
Igor Akinfeev. Han blev købt for 150 millioner kr. og har gjort det rigtig godt. Blev blandt andet kåret til verdens bedste målmand i 2012.

Sergio Asenjo. Han blev hentet gratis her i sommers, da jeg stod og manglede en ny reserve keeper

Cesc Fábregas. Ja hvad kunne jeg gøre? Arsenal tilbød ham for 295 millioner, det er da bestemt mange penge. Men muligheden for at stjæle Arsenals kaptajn, det kunne jeg ikke lade passere  Wink

Men som sagt satser jeg meget på ungdommen, og da også nogle rigtige gode uge talenter:
Richard Dijkhuizen
Kevin
Pedro Santaella
Det er de talenter, der er en del af min førsteholdstrup, udover dem er der selvfølgelig rigtig mange på mit reserve og ungdomshold  Smiley

Jeg har dog også plads til en dansker på mit hold nemlig: Mikkel Cramer
Umildbart mangler han meget, men han har været i klubben i et par år, og har gjort det rigtig godt i Championship, så nu får han resten af sæsonen til at vise sit værd (Har lige sendt et stort kant talent på en udlåns aftale, så der er blev en plads ledig i truppen)

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #410: 05 Dec 2010, 21:29 »

Hvordan får i skåret i udgifterne? Smiley min første måned uden transfer gav et underskud på 100 mio :S

casperchristensen
Førsteholdsspiller

« Svar #411: 05 Dec 2010, 21:31 »

Hvordan får i skåret i udgifterne? Smiley min første måned uden transfer gav et underskud på 100 mio :S

Den eneste mulighed du har er at sælge  nogen a dine lønings tunge drenge..

Berbatov sælg eller lej ham ud, brug hanandez kan jeg kun anbefale.
park sælg ham.
Kig på res holdet 

Håber den kan hjælpe dig,!

Vi tænker på det
i hårde tider
jeg tænker også på det når vi vinder
da faxe sage
nok kan vi tabe
men brøndby if vil aldrig ku besejres
allez allez
allez allez
for det er sådan det er på vestegnen
åhåhåhåh åhåhåhåh
vi vil altid slås for gul og blå

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #412: 05 Dec 2010, 21:56 »

Berbatov bomber for vildt! ham vil jeg meget nødig af med Skuffet

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #413: 05 Dec 2010, 22:09 »

Ja, du har jo et lån at betale af på. ca. 100 mio pr. måned.

Selv kan jeg ikke sælge nogen spillere. Det har jeg ikke kunnet, siden jeg fik spillet. Owen tilbyder jeg gratis til klubber - ingen bud.

Park tilbyder jeg til 20 mio - ingen bud.

Jeg skal være glad, bare jeg kan låne en spiller ud.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #414: 05 Dec 2010, 22:41 »

det er jo det der gør spillet lidt realistisk Smiley Der er jo finanskrise, alle vil sælge og ingen vil købe Smiley Næsten alle klubber har gæld, og det var bare hvis i havde nogle tips Wink

Njaourinho
Landsholdsspiller

« Svar #415: 05 Dec 2010, 23:12 »

Realistisk? At få topspillere gratis? Det er rigtigt, der er færre handler i virkeligheden end der plejer, men de handler er til gengæld også større. Spillerne bliver købt for mere end de er værd. Det er slet ikke tilfældet i FM.

Derudover er det en bug, som vil blive rettet i næste patch.

Thore
Manager

« Svar #416: 05 Dec 2010, 23:28 »

Det er ikke så vigtig om man kører med underskud hver måned, i sidste ende skal det nok udligne sig hvis du klare dig godt i CL og PL  Smiley

Jeg er i gang med opstarten til 4. sæson og jeg har over 2½ milliard på bank kontoen. Jeg har højest kunne få solgt spillere for 50 mil. per sæson

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Lenny
Reserveholdsspiller

« Svar #417: 06 Dec 2010, 00:56 »

Så skulle jeg da også have et spil med Manchester United. Jeg er et godt stykke inde i 2. sæson, og det kører sgu ret godt. Jeg skal stadig have vundet the treble, før jeg (måske) søger nye græsgange, hvis jeg da bliver tilbudt noget, men altså det er gået som følger:

Transfers
Jeg startede med at prøve spillerne af og fandt til min overraskelse ud af, at jeg ikke havde særligt brug for angribere. Rooney bomber, og både Berbatov og Hernandez har også scoret masser kasser. I stedet fokuserede jeg på de andre positioner og har indtil videre købt

Guillermo Ochoa (GK): 55 mio kr
Adil Rami (FC): 40 mio kr backup til centerforsvaret, dog under Subotic i hierarkiet)
Neven Subotic (FC): 140 mio kr - spiller cirka lige så meget som Ferdinand. Vidic har stadig førsteret som anfører
Anthony Annan: 29 mio kr - gør det fremragende som boldvindende midtbane og forsvarsrolle. Skifter med Fletcher
Ibrahim Afellay: 35 mio kr - gør det godt som fløj, er dog reserve til Nani og Hazard.
Eden Hazard: 150 mio kr - mit bedste køb. Scorer mål og laver oplæg på stribe
Diego Forlan: 50 mio kr - synes det var for billigt til at jeg kunne lade være. Han har ikke imponeret i mit spilsystem, men alligevel scoret et par kasser i de forskellige turneringer, når han får spilletid

Taktik
Jeg har fundet en taktik, som fungerer strålende på hjemmebane! Jeg spiller 4-2-4 (ikke 4 angribere, men to offensive kanter og to centrale midtbanespillere) hvor en er boldvindende midtbanespiller og en er avanceret playmaker. I angrebet er Rooney komplet angrebsspiller som support-rolle, mens Hernandez eller Berbatov banker kasser ind som skarpretter. Jeg har ikke tabt på hjemmebane i snart 2 sæsoner og kun spillet en enkelt uafgjort. Derudover gør jeg brug af Guldbrands taktik ved at ændre på filosofi (stift/flydende) fra kamp til kamp på baggrund af favoritværdigheden. Derudover har jeg tilpasset holdindstillinger fra start og ikke siden ændret i andet end filosofien. Det fungerer jo perfekt hjemme, men jeg kunne godt bruge lidt indput til, hvad jeg skal gøre på udebane.

Turneringer

I min første sæson prøvede jeg en ny taktik af. Det fungerede godt og bragte mig 3 titler og en sølvmedalje i Champions League

Premier League
Blev vundet med 99 point. Havde 95 point med 4 kampe igen, men da mesterskabet var sikret, sparede jeg spillere i de sidste 4 kampe (det kan have været en dårlig idé, da momentum måske blev tabt og gjorde at jeg tabte CL finalen)
På hjemmebane hentede jeg 57 point i 19 kampe (dvs. udelukkende sejre)

Liga cuppen
Blev vundet med brug af reserver. Det skal dog siges, at modstanden var meget begrænset - lodtrækningen var lækker hele vejen

FA Cup
Blev også hentet hjem med en sejr over Blackburn i finalen

Champions League
Her var holdet knap så suverænt og fik kun liiige kæmpet sig videre på 1. pladsen med en hjemmesejr over Roma i 6. kamp i gruppespillet. I knockout fasen var det dog en anden sag, og både Shaktar, Real Madrid og Bayern blev slået på ude- og hjemmebane. I finalen ventede Barcelona, som stjal sejren, selvom jeg (i mine øjne) havde det meste af spillet og flest chancer  crazy

Her i anden sæson er de gode takter fortsat. Jeg gik videre i Champions League og skal til at spille mod Shaktar i 1/8 finalen med en 2-0 hjemmesejr i bagagen. Jeg har lige vundet Liga Cuppen mod Tottenham i finalen, og de venter også i 6. runde af FA Cup. I Premier League har jeg stadig ikke tabt på hjemmebane (dog spillet uafgjort med Arsenal) og efter 29 kampe har jeg 77 point - 19 mere end Liverpool på 2. pladsen. Everton og Aston Villa følger efter dem og først derefter finder vi Arsenal og Chelsea. Man City har skuffet fælt og ligger pt. på 8. pladsen og Mancini + en til og nu hyret Guus Hiddink. Som om det hjælper dem Smiley

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til træningsprogrammer? Jeg har ikke fået det til at køre, dog fungerer det rimeligt, da jeg har ansat en masse supertrænere. Men er der nogen, der har fundet noget, der giver succes?

Thore
Manager

« Svar #418: 06 Dec 2010, 18:06 »

Jeg bruger selv de her træningskemaer:
http://www.fm-base.co.uk/forum/downloads.php?do=file&id=3445

Dog brokker spillerne sig over for hård belastning, så har selv givet dem lidt mindre arbejdsbyrde. Generalt syntes de fungere rigtig godt, dog udvikler ungdomsspillerne sig bedst når de får spilletid på 1. holdet. Men det er jo bare naturligt  Smiley

whispers
Landsholdsspiller

« Svar #419: 06 Dec 2010, 23:09 »

http://www.fm-base.co.uk/forum/f103/sk-senior-youth-training-schedules-regular-injury-pre-season-t52193.html Tryk på hans skemaer for at hente dem... Flere og flere fra fm-base mener han slår dunc af tronen som værende den bedste til træningsprogrammer til fm11 Smiley bruger dem selv og jeg synes de fungerer rigtig godt

Sider: 1 ... 26 27 [28] 29 30 ... 38 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010