home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 420 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 34906 gange)
Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #90: 21 Jun 2011, 14:18 »

Havde du stor succes hos løverne siden du blev fanget af kongeklubben?

4 mesterskaber på 5 år, 3 gange årets manager og en 2.plads og 2 gange pokalturnering så ikke den helt vanvittige succes

men real lovede mig mange penge til at købe for og da jeg kom til klubben fandt jeg hurtigt ud af at det behøvede jeg ikke, har kun købt talenter
« Seneste Redigering: 21 Jun 2011, 14:21 af baloo38 » Logged

Tidligere: Baloo38

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #91: 21 Jun 2011, 19:25 »

Så blev 7. sæson spillet til ende, og det resulterede i følgende pokaler:

* Liga BBVA blev vundet med 104 point - 17 foran Barcelona. 119 mål scoret og 24 imod.
* CL blev vundet med 3-2 over Tottenham.
* Spans Supercup blev vundet med samlet 5-2 over Barcelona.

Årets præstationer blev følgende:

* Mit talent i forsvaret Carlos Tubul som har overtaget pladsen fra Pepe (pension) har været fremragende. 51 kampe, 13 mål og et snit på 7,45.
* Mit andet talent angriberen Damjanovic spillede 27 kampe efter Ronaldo blev skadet i 4 md. Det gav 14 mål, 8 oplæg og et snit på 7,39.
* ôzil spillede en fremragende sæson. 10 mål, 26 oplæg og et snit på 7,41.
* Higuain har også været flyvende med 29 mål.
* Ronaldo nåede 33 kampe og 29 mål selvom han var ude 4 måneder.

Udover ovennævnte er der kommet et par nye talenter til klubben, og de har faktisk gjort det fremragende som reserver. En af dem en ung brasiliansk angriber blev topscorer i den sydamerikanske u/20 mesterskab med 12 kasser. Flot.

Næste sæson byder på lidt udskiftning i truppen. Casillas er blevet 36 år, og vil i sin sidste sæson kun være reserve. Hans plads overtages af en af mine unge talenter Ichim der er en tro kopi af Casillas. Det bliver spændende at se om han kan leve op til legenden.
Ronaldo bliver 33 i næste sæson, og det bliver hans sidste som angriber i klubben. Han har været fuldstændig outstanding i sine 7 sæsoner i klubben. Jeg håber han slutter af med maner.


Gennem mine 7 sæsoner har jeg kun brugt 1,41 mia på spillere, så der er virklig fokus på unge talenter.
Det var ordene. Vi håber på endnu en god sæson.
« Seneste Redigering: 21 Jun 2011, 19:29 af smed1977 » Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #92: 21 Jun 2011, 19:34 »

Lyder som en rigtig god sæson Wink
Kan vi ikke få et ss af Carlos Tubul, Damjanovic samt ham der løfter arven efter San Iker? Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #93: 21 Jun 2011, 20:29 »

Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #94: 11 Jul 2011, 21:43 »

efter 1½ sæson gik jeg lidt død i mit Real Madrid spil, men som ægte fan Wink så synes jeg lige at jeg ville genoptage spillet!!

Det er ene årsag er jeg synes min taktik er lidt for kedelig, solid defensiv og sidder godt på storset alle kampe! har brug en lidt mere livlig taktik!

Derfor har jeg overvejet en 4-3-3 med 3 angribere eller 2 angribere og en OM (da jeg har kaka, Özil og eriksen)

Nogen som har erfaringer med lignede taktik?
Logged

sandby78
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #95: 13 Jul 2011, 04:41 »

Hej Real Fans!

Jegj kan se jeg er lidt længere fremme i spillet end de fleste.

Har spillet 19 sæsoner, hvor det er blevet til 18 mesterskaber. Ja der varlige en svipser det ene år. CHL er også kommet i hus. jeg mener det er 15 gange.

Det mest vilde er vel egentlig, at Ronaldo vandt Guldbolden de første 8 sæsoner i træk, og verdens bedste de første 7. Han er jo helt ude af denne verden i dette spil.

Jeg kan se flere andre også angriber spillet på samme måde som jeg. Talent frem for dyre indkøb. Det er vel egentlig for at gøre spillet lidt mere udfordrende, da der ikke er meget udfordring i, bare at spendere de sædvanlige 1,5 mia, man får stillet til rådighed hvert år.

Det skal dog lige siges, at jeg har haft den store pengepung fremme flere gange. Fabregas som den dyreste til 890 mio.

Men det fedeste er da, når man får sine talenter igennem til førsteholdet. Allerhelst de spillere, der er startet i klubben. Dem har jeg dog ikke haft så mange af endnu. Til gengæld har Brasilien og især Argentina været storleverandør
Logged

sandby78
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #96: 13 Jul 2011, 04:43 »

.....af talenter, der eftfølgende har domineret førsteholdet i flere sæsoner.
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #97: 29 Jul 2011, 14:37 »

Hej Real Fans!

Jegj kan se jeg er lidt længere fremme i spillet end de fleste.

Har spillet 19 sæsoner, hvor det er blevet til 18 mesterskaber. Ja der varlige en svipser det ene år. CHL er også kommet i hus. jeg mener det er 15 gange.

Det mest vilde er vel egentlig, at Ronaldo vandt Guldbolden de første 8 sæsoner i træk, og verdens bedste de første 7. Han er jo helt ude af denne verden i dette spil.

Jeg kan se flere andre også angriber spillet på samme måde som jeg. Talent frem for dyre indkøb. Det er vel egentlig for at gøre spillet lidt mere udfordrende, da der ikke er meget udfordring i, bare at spendere de sædvanlige 1,5 mia, man får stillet til rådighed hvert år.

Det skal dog lige siges, at jeg har haft den store pengepung fremme flere gange. Fabregas som den dyreste til 890 mio.

Men det fedeste er da, når man får sine talenter igennem til førsteholdet. Allerhelst de spillere, der er startet i klubben. Dem har jeg dog ikke haft så mange af endnu. Til gengæld har Brasilien og især Argentina været storleverandør

Jeg er enig i det fede er at få nogle talenter til at blomstre, men det er sgu også fedt en enkelt gang imellem at vise musklerne ved at købe en spiller for flere 100 millioner Thumbs Up
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #98: 01 Aug 2011, 21:14 »

Ja, at selv finde en talenter og få på holdet.. også lige krydre dem med en Super Stjerne eller to, så har man gjort det optimalt Wink
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #99: 15 Aug 2011, 01:16 »

Så blev 8. sæson spillet til ende, og det resulterede i følgende pokaler:

* Den spanske ligacup blev vundet med 2-0 over Deportivo.
* Den Europæiske Supercup blev vundet med 4-1 over Liverpool.
* Klub VM blev vundet med 3-0 over Chivas.

Og det er så det eneste positive i denne sæson. Mesterskabet blev tabt til Barcelona, der havde en forrygende sæson. De vandt ligaen med 99 point, hvor jeg snuppede andenpladsen med 95 point. CL blev tabt i finalen med 1-0 til Man Utd.

Årets præstationer blev følgende:

* Ronaldo har spillet sin sidste sæson i Real. Han sluttede af med maner med 43 mål i 41 kampe og et snit på 7,81.
* Casillas har også spillet sin sidste sæson i Real. Han blev kun brugt som reserve denne sæson. Vi takker Casillas for 643 ligakampe og ikke mindre end 187 landskampe.
* Higuain har haft en stor sæson med 49 mål i 57 kampe og et snit på 7,51.
* Carlos Tubul har spillet en stor sæson i forsvaret med et snit på 7,47 og 6 mål.

Udover de ovennævnte spillere, så har Diarra også spillet sin sidste kamp for Real. Pensionen er i hus, og han har været en super oprydder gennem alle 8 sæsoner.

Afløseren for Ronaldo bliver Demjanovic, der har spillet 36 kampe i sæsonen med 18 mål og 14 oplæg som resultat. Min nye keeper Ichim blev kåret som årets keeper i ligaen, så flot 1. sæson. Afløseren for Diarra på midtbanen står ikke helt klar endnu, da jeg har flere muligheder.

I starten af sæsonen valgte jeg at tage mit første job som landstræner for Spanien. Det resulterede i en sikker puljesejer i VM kvallen. Min pulje til sommerens VM består af Japan, Norge og Chile. Målet er en finaleplads.

Næste sæson skal Ligaen tilbagevindes, og med lidt held kan jeg forhåbentlig vinde CL igen.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2011, 01:20 af smed1977 » Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #100: 29 Aug 2011, 21:42 »

Så er 9. sæson med Los Merengues spillet til ende, og det resulterede i følgende pokaler:

* Liga BBVA blev vundet med 96 point, 116 mål for og 23 imod, 6 point foran Barcelona. Dejligt at vinde pokalen tilbage fra Barcelona.
* CL blev vundet med 4-1 over Man Utd. Dejligt med revance fra sidste års 1-0 ufortjente nederlag.
* Den spanske supercup blev vundet med 5-2 over Barcelona.

Af andre positive takter er at vi også kom i finalen i ligacuppen, men vi tabte dog med 1-0 til et hårdt kæmpende Valladolid. De havde 6 chancer og vi havde 16, så lidt udtur.

Årets bedste præstationer blev følgende:

* Min forsvarsgeneral Tubul spillede sæsonen med et snit på 7,78 og lavede 16 mål i 60 kampe.
* På midtbanen var en af mine opryddere Luis Manuel i forrygende form. Han spillede til et snit på 7,96 i 52 kampe, lavede 9 mål og 39 oplæg.
* I angrebet spillede Higuain en flot sæson. 60 kampe, 48 mål og 18 oplæg.
* Mine 2 andre faste angribere spillede også OK. Pato scorede 27 mål og Damjanovic 32 mål.

Min karriere som spansk landstræner blev kort. Jeg spillede VM slutrunden og vandt en 3. plads efter nederlag til Argentina i semifinalen. Jeg trak mig herefter fra posten for at bruge krudtet som klubtræner.

Efter denne sæson går Ramos og Albiol på pension. Eller ingen af dem får forlænget deres kontrakter, da de er blevet 33 år. Afløserne er på plads, da jeg efterhånden har fået støvet en del gode forsvarsspillere op.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #101: 03 Sep 2011, 16:39 »

Har valgt at smutte til Spurs efter 14 år som Real Madrid træner. I løbet af min Real Madrid tid vandt jeg BBVA ligaen 12 gange(10 mesterskaber i streg), 11 gange vandt jeg den spanske pokalturnering og 3 gange fik jeg CL trofæet hevet hjem.
Mit sidste år som Real Madrid træner udmøntede sig i the treble, hvor jeg slog Arsenal med 4-3 i en hektisk finale.
I pokalturneringen blev jeg ikke besejret i 10 år og 2 måneder hvilket svarer til 92 kampe(Rekorden er stadig kørende). Smiley

Logged

Visu07
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #102: 04 Sep 2011, 19:59 »

Er der nogen som har fået solgt Higuain ? Og til hvilken klub ? Synes aldrig man kan lokke ham væk til en anden klub  Grin
Logged

Mp
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #103: 17 Sep 2011, 20:35 »

Så er 9. sæson med Los Merengues spillet til ende, og det resulterede i følgende pokaler:

* Liga BBVA blev vundet med 96 point, 116 mål for og 23 imod, 6 point foran Barcelona. Dejligt at vinde pokalen tilbage fra Barcelona.
* CL blev vundet med 4-1 over Man Utd. Dejligt med revance fra sidste års 1-0 ufortjente nederlag.
* Den spanske supercup blev vundet med 5-2 over Barcelona.

Af andre positive takter er at vi også kom i finalen i ligacuppen, men vi tabte dog med 1-0 til et hårdt kæmpende Valladolid. De havde 6 chancer og vi havde 16, så lidt udtur.

Årets bedste præstationer blev følgende:

* Min forsvarsgeneral Tubul spillede sæsonen med et snit på 7,78 og lavede 16 mål i 60 kampe.
* På midtbanen var en af mine opryddere Luis Manuel i forrygende form. Han spillede til et snit på 7,96 i 52 kampe, lavede 9 mål og 39 oplæg.
* I angrebet spillede Higuain en flot sæson. 60 kampe, 48 mål og 18 oplæg.
* Mine 2 andre faste angribere spillede også OK. Pato scorede 27 mål og Damjanovic 32 mål.

Min karriere som spansk landstræner blev kort. Jeg spillede VM slutrunden og vandt en 3. plads efter nederlag til Argentina i semifinalen. Jeg trak mig herefter fra posten for at bruge krudtet som klubtræner.

Efter denne sæson går Ramos og Albiol på pension. Eller ingen af dem får forlænget deres kontrakter, da de er blevet 33 år. Afløserne er på plads, da jeg efterhånden har fået støvet en del gode forsvarsspillere op.


er der mulighed for at få eller en forklaring på din taktik? har ikke selv kunne få det til at fungere med 3 angribere, synes aldrig rigtig alle vil score.
og meget spændende med kun 3 forsvarsspillere Smiley
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #104: 21 Sep 2011, 09:10 »

Er der nogen som har fået solgt Higuain ? Og til hvilken klub ? Synes aldrig man kan lokke ham væk til en anden klub  Grin

Jeg har aldrig oplevet det. Han må bare være Madrid dreng. Han har forresten lige slået Ronaldos scoringsrekord i mit save. Han har i ligaen indtil videre scoret 291 mål, og der skulle gerne være 2 sæsoner tilbage i ham endnu.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010