home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 460 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 34905 gange)
smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #45: 15 Mar 2011, 09:17 »

Jeg er lige startet et save med dem, og eneste indkøb har været ham med det fede garn fra Everton (fell.....). Ellers er jeg ikke kommet igennem mine trænngskampe endnu, så saved er stadig ungt. JEg spiller dog min gode gamle smed klassiker uden roller. SÅ må vi se hvor det bærer hen.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #46: 15 Mar 2011, 10:48 »

Har også lige startet et spil med Real Madrid.

Har en super nice taktik, fra mit tidligere Southampton save som med lidt justeringer vil passe perfekt til mit Real!

Truppen er som den nu ser ud. man har Adebayor fra starten i den nyeste patch. ikke en spille jeg bryder mig særligt om, så tror ikke han får det store spille tid..

Men ellers har jeg skilt mig af med
Lass (85 mil, Zenit)
Gago (62,5 mil, CSKA)

Ind
Kevin (18 mil, Zaragoza)
Denís (23 mil, Celta)
Sarabia (Castilla)
Canales (Castilla, starter af en underlig grund der)
C. Eriksen (100 mil, Ajax) (kunne ikke lade være, men han kommer først i Januar vinduet)

Samtidig er det meningen af spillere som Morata, Jese og Alex alle skal ha' en del førsteholdskampe i denne sæson så de kan udvikle sig!

generelt vil jeg købe spansk ind, så vidt som muligt.

Har udkig på Javi Martinez fra atletic, vi er dog ikke enige om prisen.
og Ganso (Paulo Henrique) har jeg også et godt øje til, han er dog ikke fra spanien, men ville kunne gå an Wink

Ligger nr. 2 i ligaen efter 12 kampe, med 10 sejr og 2 nederlag, målscore 38-8.

Har haft nogle kampe hvor jeg bare ikke har kunne score også har modstanderen lige prikket bolden ind til 1-0.

Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #47: 18 Mar 2011, 10:12 »

Jeg syntes mange skiller sig af med Diarra med det samme. Det forstår jeg ikke. Mine erfaringer er, at han er en af de absolut bedst DM i spillet. Jeg har haft ham i flere klubber, og hans gennemsnit ligger stabilt på 7,5.

Jeg er nu kommet til 1.12. i min første sæson med Real Madrid, og jeg ligger nr. 1 med 4 point ned til Barcelona, som jeg lige har slået 4-1 på Nou Camp:-)

Jeg spiller som sagt med min gode gamle smed klassiker uden backs og wings, og den kører bedre og bedre. Diarra har et gennemsnit på over 7 tacklinger pr. kamp. Det er imponerende. CR har scoret i gennemsnit lige under 2 mål pr. kamp, og Higuain scorer i cirka hver kamp. I ligaen er der spillet omkring 15 kampe, og jeg har kun lukket 3 mål ind.

Så indtil videre er jeg meget tilfreds.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #48: 18 Mar 2011, 12:42 »

Er ganske tilfreds med min første sæson i Real Madrid.





Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #49: 18 Mar 2011, 13:17 »

Flot statistik Michael. Hvordan gik det med ligacuppen og CL?
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Real Madrid
« Svar #50: 18 Mar 2011, 13:29 »

Flot statistik Michael. Hvordan gik det med ligacuppen og CL?

Den spanske pokal vandt jeg 3-2 over Espanyol, mens jeg i CL røg ud i semi til Inter. Min taktik svingede lidt ind imellem, gik fra at vinde 12-0 over Mallorca, til at tabe til Inter med 7-1 i semifinalen. Grin
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #51: 18 Mar 2011, 14:19 »

Har købt Suarez, Fabregas & Nasri til Real Madrid og de banker virkelig modstanderne Opstemt
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #52: 18 Mar 2011, 20:00 »

Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #53: 20 Mar 2011, 21:21 »

Så blev første sæson færdigspillet i Real, og det endte med et mesterskab og en pokaltitel. Jeg tabte i kvartfinalen i CL til Inter med samlet 2-1.

Her er ligastillingen:

http://img218.imageshack.us/i/ligabbvainformationliga.png/

Og her er årets bedste spiller:

http://img59.imageshack.us/i/cristianoronaldoprofile.png/
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Maze
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #54: 20 Mar 2011, 22:27 »

Grunden til at jeg har skilt mig af med Lass, er fordi jeg egentlig slet ikke kan lide ham som spiller og ikke noget med hans evner i spillet at gøre Wink

Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #55: 07 Apr 2011, 21:04 »

Så har jeg besluttet mig for endnu engang at afprøve Real Madrid, og denne gang med en noget anden tilgang til det hele! I stedet for at købe store stjerne og store talenter, skal der fokuseres på en ting. Egne talenter! U/19 holdet er i det save nærmest blevet ligeså værdifuldt for mig som selve A-truppen, og målet er at vise at det ikke kun er fjenden fra Catalonien der kan avle talenter som opfattelsen efterhånden er blevet. Faktisk er jeg af den overbevisning at Real har bidraget med flere talenter til topfodbolden end Barcelona, forskellen ligger bare i at de er bedre til selv at bruge dem. Det skal der laves om på!

Skal dog være ærlig og sige at jeg har tyvstjålet deres koncept, og der vil derfor blive spillet en 4-3-3 tiki-taka taktik, med enorm fokus på boldbesiddelse og ikke mindst: Genpres, genpres og atter genpres. Systemet skal køres ind på de unge helt fra starten af, hvorfor systemet er indført i alle klubbens trupper og det irriterer mig grænseløst at jeg ikke selv kan sætte taktikken på Castilla holdet. Men sådan er det nu engang.

Målet er at spillerne starter på U/19 holdet og når de er blevet for gode til ungdomsfodbold skal de ikke direkte i A-truppen, men en tur på Castilla og smage på noget rigtigt divisionsbold før en evt debut på Bernabeu for A-truppen bliver en realitet. De skal hele vejen igennem systemet.

Træningen er blevet skrædersyet efter taktikken selv på ungdomsplan og kan allerede se en forskel.
Skal dog være helt ærlig og sige at jeg har været i editoren. Ikke for at lave om på nogen, men for at oprette Enzo Zidane. Ifølge rygterne er han et af de største talenter på Madrids ungdomshold så selvfølgelig skal han da være med! Har ikke det store kendskab til ham, så har været nødt til at basere det på andres genskabelser af ham i editoren. Synes dog selv det er gået ret godt.

Har indtil videre spillet 2 kampe i Liga BBVA, og det har budt på en 2-2 ude mod Mallorca og en 4-0 sejr over Osasuna på stadionet over dem alle. Santiago Bernabeu. Taktikken fungerer ikke helt som jeg vil have det endnu, men det skal nok komme. På ungdomsplan har der ikke været noget at komme efter. Mit U/19 hold har simpelthen kørt alt og alle over indtil videre og er efter en 7 kampe (liga og pokal) stadig ubesejret. Fremtidens stjerner gør det fantastisk. Jesé bomber mål ind, Alex laver det ene assist efter det andet og den yngste spiller i ligaen, Enzo Zidane gør det fantastisk. Kevin (Indkøb i Zaragoza) har både bombet mål ind på samlebånd krydret med assists så tror ikke der går lang tid inden han følger i Sarabia og Moratas fodspor og tager skridtet op til Castilla. Med sine 18 år, er han også en rutineret herre i forhold til mine andre spillere på talentholdet.

Har set mig lidt varm på Thiago og Gerard Deulofeu fra Barcelonas talenthold, men det må nok blive ønske tænkning da ingen af dem ønsker at skifte til Spaniens eneste rigtige hold pt. (Man forstår dem ikke?). Thiago har dog kontraktudløb til sommer, så krydser fingre for at Barca ikke skriver kontrakt med ham, så jeg kan nappe deres talent på en fri. Gerard Deulofeu bliver dog sværere. Men man kan jo håbe på at han blive klogere senere og vælger det rigtige hold Wink

Har ikke lavet nogen indkøb til førsteholdet så ligger min fulde tillid hos de unge der opstår skadesproblemer. De skal nok blive verdensstjerner senere. Det fulde mål er at skabe en hel trup af spillere der er fra klubbens eget akademi. Ønsketænking, men kæft hvor kunne det være fedt! Nu må vi se hvad der sker, og jeg skal først rigtigt igang nu. Holder jer opdateret  Thumbs Up 
Logged

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #56: 08 Apr 2011, 23:08 »

SÅ blev 3. sæson med Real spillet til ende, og sikke en succes:-) Det blev til en treble med sejr i Ligaen, CL for anden år i træk og en sejr i pokalturneringen.

Her er ss af Ligaen:

http://img15.imageshack.us/i/ligabbvainformationliga.png/

Her kommer ss af CLfinalen imod Barcelona:-):

http://img847.imageshack.us/i/barcelonamodrmadridinfo.png/

Og her kommer ss af pokalfinalen imod Barcelona igen:-):

http://img810.imageshack.us/i/barcelonamodrmadridinfo.png/

Her kommer ss af sæsonens 3 bedste spillere:

http://img24.imageshack.us/i/cristianoronaldoprofile.png/
http://img35.imageshack.us/i/gonzalohiguanprofilegen.png/
http://img192.imageshack.us/i/mesutzilprofilegenskabe.png/

Her er et billed af den optimale start 11:

http://img130.imageshack.us/i/realmadridcfrmadridtakt.png/

Jeg har i denne sæson også arbejdet på en lidt alternativ opstilling ifht. min offensive smed klassiker. Denne formation bruger jeg måske en håndfuld gange pr. sæson, såfremt jeg under en kamp mener modstanderen kommer frem til mange flere chancer end jeg selv gør. Denne formation lukker helt ned for modstanderen, og giver også selv fine chancer på kontra:

http://img30.imageshack.us/i/realmadridcfrmadridtakt.png/

Alt i alt går det strygende i Real, og der er også en håndfuld særdeles gode talenter på vej ind på holdet, og de har i den seneste sæson fået imellem 5 og 20 kampe hver især. Derudover har jeg også fået oprettet nogle gode træningsskemaer, som tager udgangspunkt i de gamle TUG-træningsskemaer .

Nu ser jeg frem imod sæson nr. 4, der meget gerne må bringe samme succes som den foregående.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #57: 09 Apr 2011, 00:05 »

Nu har jeg ikke lige kigget tråden igennem, men nogen der har erfaringer med Eden Hazard i Madrid?

Kæft han spiller vildt. Ham skal man købe - han er altid den første jeg køber Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #58: 09 Apr 2011, 00:07 »

En ting er sikkert, behold Morata. Han bliver god! Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #59: 09 Apr 2011, 00:23 »

Har også tænkt mig at beholde ham, og han har fået lidt spilletid i Cup-kampene her første sæson. Ham og Jese bliver vilde tror jeg!
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010