home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 364 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | | | |-+  Real Madrid
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint
Forfatter Emne: Real Madrid  (Læst 34896 gange)
knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #30: 11 Dec 2010, 23:34 »

Nu hvor jeg har spillet 1½ sæson med Real Madrid vil jeg lige give en status.

Første sæson løb rimelig nemt, og jeg vandt the treble uden de vildeste problemer. Ligaen indholdte bl.a. en ydnygende 4-1-sejr over Barca. Det var ellers kun lige med det yderste røvskæg jeg vandt Champions League, hvor jeg hele to gange kun var 10 minutter fra at blive slået ud i knockout-fasen, men så reddede Higuain eller Ronaldo mig.

Her i 11/12-sæsonen, har der været lidt større problemer. Champions League er forløbet fejlfrit på trods af en svær pulje, og jeg står nu til at møde Galatasaray i 1/8-finalen, som ikke burde være et problem.
I ligaen ligger jeg nr. 3 lige med Atletico og desværre 4 point efter Barca, men jeg har en god fornemmelse af det. Jeg er løbet ind i nogle dumme uafgjorte som burde have givet mig 3 point i stedet.

Midt i første sæson blev Pepe voldsomt utilfreds over jeg gav ham en bøde for et rødt kort, og da jeg ikke ville tolerere det, ville han sættes til salg. Det blev han så, og i sommeren solgte jeg ham til Chelsea for godt 100 mio.. Jeg udså mig hurtigt Nicolas Otamendi som afløser, og han gøre det fantastisk og spiller pt. til 7,40 i alle turneringer. Imponerende. Jeg gav omkring 150 mio. for ham.
Jeg sikrede mig Coentrão, som har overtaget pladsen på backen fra Marcelo, og han spiller fremragende. Dernæst sikrede jeg mig Marek Hamsik og Arturo Vidal til min centrale midtbane for at styrke den, og de to og Alonso roterer. Jeg gav omkring 100 mio. for hver af dem.
Lige efter transfervinduet lukkede blev jeg tilbudt Daniele De Rossi for knap 150 mio., hvilket jeg selvfølgelig ikke kunne sige nej til, så han har joinet min trup, samtidigt med at jeg er ved at komme af med Lass for at få plads til ham.
Til slut har jeg købt en lille håndfuld talenter for nogle småpenge, som måske/måske ikke bliver til noget. De skal i hvert fald have chancen.

Værd at nævne er det også at Ronaldo og Higuain blev hhv. 1'er og 2'er til Guldbolden, og sidstnævnte scorede hele 49 mål i 44(2) kampe sidste sæson.

Stærkeste startopstilling:
Iker Casillas
Sergio Ramos - Nicolas Otamendi - Ricardo Carvalho - Fabio Coentrão
Daniele De Rossi - Marek Hamsik
Cristiano Ronaldo - Sergio Canales - Mesut Özil
Gonzalo Higuain


Nogen der har gode råd med salg, taktik, køb osv.?
Logged

Vuelve la ilusión

Mr. Aarøe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #31: 14 Dec 2010, 17:17 »

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vide hvem og hvilken indstilling I bruger til den offentsive midt. Jeg har selv skiftet lidt mellem Özil og Canales. Har sat dem som avanceret playmaker og angreb, men synes slet ikke de fungere på den position, så hvis I har nogle forslag, så er i meget velkomne til at komme med dem Smiley

Jeg stille op i en 4-2-3-1 med offentsiv tilgang til spillet som udgangspunkt og det fungere rigtig godt lige på nær den ene plads og det irritere mig.

Har hentet Romelu Lukaku som backup for Benzema og Higuain og han gør det rigtig godt selvom han ikke spiller så meget Smiley
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #32: 14 Dec 2010, 17:52 »

Hvis det er Canales eller Kaka der spiller på pladsen er trequartista, og hvis det er Özil er han avenaceret playmaker, offensiv. Det virker fint for mig Smiley
Logged

Vuelve la ilusión

Mr. Aarøe
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #33: 14 Dec 2010, 19:40 »

Nice det vil jeg lige prøve så Smiley Det er hvert fald træls, at der lige er den ene plads, som ikke fungere, når nu resten af holdet spiller fantastisk Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #34: 14 Dec 2010, 19:58 »

Mit Real hold fungere rigtig godt med

                   Iker
Arbeloa   Sergio   Raul A   Marcelo

             Xabi(er normal cm) Kaka
CR                                          Angel Di

             Gonzalo    Benzema

Bænk:
Dudek
Garay
Lass
Gago
Mesut
Dentinho
Lukaku
Logged

Tidligere: Baloo38

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #35: 14 Dec 2010, 21:57 »

Jeg er nu nået til vinterpausen med mit favorithold i udlandet, men jeg er 2 point efter Barca og har spillet tre ud fjorten kampe uafgjort. Realistisk eller ej, synes jeg det er skuffende når det lige præcis er de kampe hvor man brænder åbne chance efter åbne chance.

Men især Cristiano har jeg ikke kunnet få til at præstere. I mit hoved burde han have et snit på mindst 7.7 over hele halvsæsonen, men indtil videre ligger han kun på 7.38 og 9 mål i 16 kampe. Spiller ham som Inderste Angriber (Angreb) med langskud sat på sjældent og kreativ frihed helt i top, men hvordan gør i? Smiley
Også Higuain har heller ikke præsteret ordentligt. 7 mål på 14 kampe, er ikke helt godt nok. Hvad bruger i ham som? Smiley

Opstillingen ser således ud:

Casillas
Ramos, Pepe, Albiol, Marcelo
Khedira, Xabi

Hazard/Di Maria, Kaka/Özil, Ronaldo
Higuain

EDIT: Og i kampen mod Valencia, spillet lige efter dette indlæg, scorede Cristiano 2 (godt nok frispark og straffe) og Higuain (straffe). Men vil stadig gerne høre jeres instrukser  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 14 Dec 2010, 22:02 af kanok » Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #36: 14 Dec 2010, 22:04 »

Jeg er nu nået til vinterpausen med mit favorithold i udlandet, men jeg er 2 point efter Barca og har spillet tre ud fjorten kampe uafgjort. Realistisk eller ej, synes jeg det er skuffende når det lige præcis er de kampe hvor man brænder åbne chance efter åbne chance.

Men især Cristiano har jeg ikke kunnet få til at præstere. I mit hoved burde han have et snit på mindst 7.7 over hele halvsæsonen, men indtil videre ligger han kun på 7.38 og 9 mål i 16 kampe. Spiller ham som Inderste Angriber (Angreb) med langskud sat på sjældent og kreativ frihed helt i top, men hvordan gør i? Smiley
Også Higuain har heller ikke præsteret ordentligt. 7 mål på 14 kampe, er ikke helt godt nok. Hvad bruger i ham som? Smiley

Opstillingen ser således ud:

Casillas
Ramos, Pepe, Albiol, Marcelo
Khedira, Xabi

Hazard/Di Maria, Kaka/Özil, Ronaldo
Higuain

har ikke ændret noget ved Ronaldos indstrukser, andet end samme rolle som dig og han har scoret 8 mål i 12 kampe indtil videre, og higuain er skarpretter og spiller mest med Benzema ved siden af sig og Higuain har lavet 5 mål i 11 kampe
Logged

Tidligere: Baloo38

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #37: 14 Dec 2010, 22:09 »

har ikke ændret noget ved Ronaldos indstrukser, andet end samme rolle som dig og han har scoret 8 mål i 12 kampe indtil videre, og higuain er skarpretter og spiller mest med Benzema ved siden af sig og Higuain har lavet 5 mål i 11 kampe

Så prøver jeg at sætte langskud normal igen Wink
Andre indputs? Smiley
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #38: 14 Dec 2010, 22:15 »

han står ved hjørne, der hvor du sigter efter
Logged

Tidligere: Baloo38

smed1977
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #39: 15 Dec 2010, 10:37 »

Du kunne måske også overveje at skifte positionen på dine 2 centrale midtbaner. Det kan have indflydelse på hvor mange bolde han spiller ud på fløjen til CR.
Logged

Napoli. Igang med 5. sæson. Titler:
Serie A - 5
Champions League - 1
VM klubhold - 1
Europæisk Supercup - 0
Euro cup - 0
Italiensk pokalturnering - 4
Italiensk Supercup - 4
Klubværdi  2,79 mia DKK (nr. 6)
Verdens Ry: nr. 7
Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #40: 15 Dec 2010, 14:38 »

Du kunne måske også overveje at skifte positionen på dine 2 centrale midtbaner. Det kan have indflydelse på hvor mange bolde han spiller ud på fløjen til CR.
Har før prøvet dem på CM men det fungerede overhovedet ikke... Xabi som dybdeliggende playmaker og Khedira som blodvindende (forsvar) eller CM (forsvar) fuckede helt op og spillede 3 uafgjorte med den taktik... Huh

EDIT: Desuden kan det anbefales at hente Miguel Torres i Getafe. En fin backup der kan spille begge backer til den overkommelige pris på 16 mio, pga en tilbagekøbsklausul Wink
« Seneste Redigering: 17 Dec 2010, 23:29 af kanok » Logged

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #41: 28 Dec 2010, 22:10 »

Efter 5. sæsoner med Leeds har jeg besluttet at prøve kongeklubben af, da jeg trængte til at prøve noget nyt, og til det er valget faldet på ynglingsklubben Wink

Har tænkt mig at spille en 4-2-3-1 som de gør i virkeligheden, og målet er det samme. Der skal ikke bare vindes. Der skal vindes med stil! Så regner med at spille en god omgang offensiv fodbold, med massere af kreativ frihed så modstanderne bliver rundbarberet. Målet er selvfølgelig at slå Barca af tronen, og efter at have set dem løfte liga trofæet for 6. år i træk i mit Leeds save, ligesom Messi blev verdensbedste 6 år i træk, blev det simpelthen for meget.
Personligt har jeg to spillere jeg godt kunne tænke mig at afprøve. Eden Hazard og Paulo Henriques fra Santos. Nogle der har erfaringer med dem, eller generelt nogle erfaringer med hvordan Real spillerne fungere bedst? Så spyt endelig ud med gode råd Thumbs Up

Men vender tilbage senere når jeg har fået spillet nogle kampe Smiley
Logged

kanok
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Real Madrid
« Svar #42: 29 Dec 2010, 23:28 »

Efter 5. sæsoner med Leeds har jeg besluttet at prøve kongeklubben af, da jeg trængte til at prøve noget nyt, og til det er valget faldet på ynglingsklubben Wink

Har tænkt mig at spille en 4-2-3-1 som de gør i virkeligheden, og målet er det samme. Der skal ikke bare vindes. Der skal vindes med stil! Så regner med at spille en god omgang offensiv fodbold, med massere af kreativ frihed så modstanderne bliver rundbarberet. Målet er selvfølgelig at slå Barca af tronen, og efter at have set dem løfte liga trofæet for 6. år i træk i mit Leeds save, ligesom Messi blev verdensbedste 6 år i træk, blev det simpelthen for meget.
Personligt har jeg to spillere jeg godt kunne tænke mig at afprøve. Eden Hazard og Paulo Henriques fra Santos. Nogle der har erfaringer med dem, eller generelt nogle erfaringer med hvordan Real spillerne fungere bedst? Så spyt endelig ud med gode råd Thumbs Up

Men vender tilbage senere når jeg har fået spillet nogle kampe Smiley

Hazard kan jeg kun anbefale som kantspiller på højre kant! Eller en Inderste angriber på venstre, selvom han ikke kan afslutte.

CR skal bare være inderste angriber på OMV så smadrer han stortset alt. Lad være med at udskifte ham hvis han spiller til f.eks. 6.2 ved halvleg, for han kan altid komme tilbage. Han stopper aldrig med at forsøge Wink
Logged

Slikkel
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #43: 11 Feb 2011, 00:19 »

Er der slet ingen som spiller med Real Madrid pt i fm  ?
Logged

Vi skal alle være her.

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Real Madrid
« Svar #44: 11 Feb 2011, 16:06 »

Havde faktisk et okay spil kørende med dem hvor jeg lå nummer 1 efter den første halvesæson. Fokuset var på at hente unge spillere ind til mit ungdomshold og så langsomt køre dem ind i førsteholdstruppen. Fik dog lysten tilbage til mit Leeds save hvor jeg er nået til sidste halvdel af 6. sæson. Det spil har trukket lidt mere i mig på det sidste, da alt mit arbejde i klubben endelig begynder at have effekt, og holdet er langsomt men sikkert på vej mod toppen af Europa. Mit Real spil er ikke dødt, men pt. er det sat på standby Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010