home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 14:53:35 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 401 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 45219 gange)
MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #210: 02 Jul 2011, 17:09 »

England er jeg helt med på! Dem tager jeg. Elsker det hold.

Jeg er næsten nød til at stoppe på det tidspunkt, da jeg skal på ferie i 3 uger. Om lysten er der bagefter er jeg ikke helt klar over Smiley Men håber da jeg kan holde den kørende i længere tid.
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #211: 02 Jul 2011, 17:17 »

England er jeg helt med på! Dem tager jeg. Elsker det hold.

Jeg er næsten nød til at stoppe på det tidspunkt, da jeg skal på ferie i 3 uger. Om lysten er der bagefter er jeg ikke helt klar over Smiley Men håber da jeg kan holde den kørende i længere tid.

Håber du har samme forkærlighed til Hr. Beckham, så jeg kan læse lidt om ham. Tunge. Man kunne måske sætte den på pause, men det er selvfølgelig op til dig.
Logged

If you can't join them, beat them.


MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #212: 02 Jul 2011, 17:18 »

Beckham vil jeg prøve at inddrage i bloggen, hvilken rolle han får vil jeg dog ikke røbe, og ved det heller ikke helt endnu Wink
Logged

Frederikbjerg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #213: 02 Jul 2011, 17:19 »

Beckham vil jeg prøve at inddrage i bloggen, hvilken rolle han får vil jeg dog ikke røbe, og ved det heller ikke helt endnu Wink

Til dette indlæg er der kun en ting, der kan skrives;  Thumbs Up
Logged

If you can't join them, beat them.


Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #214: 04 Jul 2011, 19:33 »

Jeg har en sindssyg lyst til at bloggen for tiden, men jeg har svært ved at finde stilen jeg vil skrive min blog i. Derfor søger jeg inspiration her, da jeg håber der er nogle kreative sjæle som har en god ide til en blog - Gerne hvor man tænker lidt ud af boksen..

Helt optimalt for mig vil være hvis bloggen var præget af masser af taktik og in-game overvejelser. Men jeg syntes før jeg har prøvet dette, dog uden den store succes. Men hvis der er nogle der her sidder med nogle fantastiske ideer til hvordan man kan gøre sådan en blog interessant, så hører jeg meget gerne fra jer..

Ellers er alle ideer velkomne..   Smiley

Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #215: 06 Aug 2011, 13:35 »

Jeg overvejer lidt om jeg skal igang med at blogge igen, men jeg ved det ikke helt.. Jeg har flere britiske hold i tankerne, men jeg tænker at det måske bliver lidt for "Klassisk JimmyGP".. Men jeg er sgu i tvivl.. Men jeg tror nok lige at jeg spiller sæsonen færdig med det pågældende hold og så må vi jo se, hvad det kan blive til.. Peace Og om det bliver til noget Thumbs Up

Nogen nye blogs på vej?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Crazy-Poul
Freelance Projekt
******

Offline Offline

 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #216: 06 Aug 2011, 14:21 »

Hvis bare du kan holde motivationen ville jeg bestemt ikke have noget imod, at læse en "classic" Jimmy blog Smiley
Logged

Nyeste projekt fra min hånd

Din Vej 2019

Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #217: 08 Aug 2011, 07:18 »

Hvis bare du kan holde motivationen ville jeg bestemt ikke have noget imod, at læse en "classic" Jimmy blog Smiley

Jamen det lyder da godt Mr. Paul Crazy Thumbs Up Jeg skal lige igennem første sæson og så ser vi derfra..  Thumbs Up Men jeg har udarbejdet en titel til bloggen og jeg er så småt begyndt at skrive inde i mit hoved Peace

Så nu får vi se.. Thumbs Up Tak for feedback Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Highbury
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #218: 08 Aug 2011, 19:16 »

Ville vær nice hvis du fik en blog igang igen Wink og ku holde den igang Smiley




Har fået startet en blog om Napoli, men kunne godt bruge nogle kommentarer til den, for at høre om setup, grafik osv. er godt eller skidt.

Håber nogen vil kigge forbi...
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #219: 14 Aug 2011, 20:07 »

Jeg overvejer lidt om jeg skal igang med at blogge igen, men jeg ved det ikke helt.. Jeg har flere britiske hold i tankerne, men jeg tænker at det måske bliver lidt for "Klassisk JimmyGP".. Men jeg er sgu i tvivl.. Men jeg tror nok lige at jeg spiller sæsonen færdig med det pågældende hold og så må vi jo se, hvad det kan blive til.. Peace Og om det bliver til noget Thumbs Up

Nogen nye blogs på vej?

Hold da op, det vil være årets comeback!

Det giver mig næsten lyst til at kaste mig over blog-arbejde igen  Opstemt
Logged

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #220: 16 Aug 2011, 14:47 »

Jeg vil blogge med et hold som ikke nødvendigvis har en historie, men har noget potientale.. Helst i landene England, Spanien, Frankrig, Italien og Tyskland. Og holdet må IKKE være et tophold.. Holdet må godt ligge til en midterplacering, men derunder er også godkendt.
OG SÅ VILLE DET PASSE SUPER HVIS DER ENGANG IMELLEM VAR NOGET ROD, SLÅSKAMP, SKÆNDERIER, OG SÅDAN LIDT. FOR SÅ PASSER KLUBBEN SUPER TIL MIN BLOG Wink
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #221: 16 Aug 2011, 15:07 »

Ville vær nice hvis du fik en blog igang igen Wink og ku holde den igang Smiley




Har fået startet en blog om Napoli, men kunne godt bruge nogle kommentarer til den, for at høre om setup, grafik osv. er godt eller skidt.

Håber nogen vil kigge forbi...

Ja jeg ved det ikke helt.. venter måske til fm12.. Wink

Hold da op, det vil være årets comeback!

Det giver mig næsten lyst til at kaste mig over blog-arbejde igen Opstemt

Årets comeback fra min side har været der.. havde en blog på en 8-9 sider omkring først Juventus og senere Sunderland..  Peace

Jeg vil blogge med et hold som ikke nødvendigvis har en historie, men har noget potientale.. Helst i landene England, Spanien, Frankrig, Italien og Tyskland. Og holdet må IKKE være et tophold.. Holdet må godt ligge til en midterplacering, men derunder er også godkendt.
OG SÅ VILLE DET PASSE SUPER HVIS DER ENGANG IMELLEM VAR NOGET ROD, SLÅSKAMP, SKÆNDERIER, OG SÅDAN LIDT. FOR SÅ PASSER KLUBBEN SUPER TIL MIN BLOG Wink

Palermo eller Catania.. såen en rigtig mafia blog??
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #222: 16 Aug 2011, 15:15 »

Kan du ikke uddybe det lidt mere? Smiley
Hvad er det netop, som gør at der er ballede der, og sådan noget?
Noget specielt med deres fans? Smiley
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #223: 16 Aug 2011, 15:21 »

Kan du ikke uddybe det lidt mere? Smiley
Hvad er det netop, som gør at der er ballede der, og sådan noget?
Noget specielt med deres fans? Smiley

De er begge placeret på Sicilien, hvilket er indbegrebet af Mafia i Italien (verden) og de hader hinanden som pesten. ydermere er begge hold mistænkt for at være støttet med Mafia kroner.. eller det har de været.. og Palermos præsident fyrer jo trænere som vi andre skifter underbukser.. Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #224: 16 Aug 2011, 15:27 »

Jeg tænker ikke så meget på mafia.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010