home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
06 Nov 2024, 11:45 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
04 Nov 2024, 21:45 andersnomanni Blogs SAF Challenge
03 Nov 2024, 19:31 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
10 Okt 2024, 15:45 Svartowiz Skadestuen Spil uden Steam
Antal Registrerede Brugere: 23448
  0 Brugere, 754 Gæster Online.

Nyeste Bruger: centuryregaliablr
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Hvem vil du blogge om? FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint
Forfatter Emne: Hvem vil du blogge om? FM11  (Læst 49164 gange)
Heskey
Landsholdsspiller

Sv: Hvem vil du blogge om? FM11
« Svar #195: 02 Jun 2011, 21:52 »

Det lyder jo meget godt, det gør det mere personligt og interessant. Smiley

Kunne være spændende at få ført ud, jeg synes ikke det er noget jeg har læst på den danske FM scene før så det er jo spændende. Smiley

Daniel SS
Ynglingespiller

« Svar #196: 02 Jun 2011, 22:04 »

Jakob, jeg synes, det kunne være interessant at læse om. De fleste portrætteringer ender oftest med ripoff fra informationssider som fx Wiki, så at du vælger at skrive - næsten - udelukkende, ud fra den baggrundsviden, du allerede har, får det straks gjort mere spændende.

Jeg synes, det er noget, du skal prøve på, Jakob E.

Benjoes råd er gode, og da jeg ikke gider til at skrive præcis det samme, henviser jeg bare til disse.

19. 5. 2012.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #197: 04 Jun 2011, 13:16 »

Om det er iveren efter at bidrage med noget forhåbentligt underholdende til siden, eller hvad det er, har jeg ingen anelse om, men jeg har fået en kæmpe lyst til at begive mig ud på dybt vand, og forsøge mig med en blog. Da det jo er min blog-debut, som jeg vil begive mig i kast med, så vælger jeg at starte med et landshold, da der jo ingen transfers er, samtidig med at jeg er overbevist om, at det hele bliver en smule nemmere, da der også er færre kampe på et år. Mine grafiske evner er lig 0, og jeg vil derfor høre jer andre herinde om, hvad i har gjorde, mens i bloggede? Har det grafiske en stor betydning for bloggen, og hvorvidt er det muligt, at lave uden Photoshop, og andre fikse programmer? Smiley

If you can't join them, beat them.

Daniel Nordentoft
Manager

« Svar #198: 04 Jun 2011, 13:37 »

Om det er iveren efter at bidrage med noget forhåbentligt underholdende til siden, eller hvad det er, har jeg ingen anelse om, men jeg har fået en kæmpe lyst til at begive mig ud på dybt vand, og forsøge mig med en blog. Da det jo er min blog-debut, som jeg vil begive mig i kast med, så vælger jeg at starte med et landshold, da der jo ingen transfers er, samtidig med at jeg er overbevist om, at det hele bliver en smule nemmere, da der også er færre kampe på et år. Mine grafiske evner er lig 0, og jeg vil derfor høre jer andre herinde om, hvad i har gjorde, mens i bloggede? Har det grafiske en stor betydning for bloggen, og hvorvidt er det muligt, at lave uden Photoshop, og andre fikse programmer? Smiley
Først og fremmest er forberedelsen til bloggen vigtig, og du skal have en bagtanke inden du går i krig. Mine grafiske evner er sgu heller ikke imponerende, men denne guide af Erzael hjælper lidt på det hele: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=15  Peace

En landsholdsblog lyder umiddelbart spændende, men så skal du i min verden, have meget fokus uden for banen.

Held og lykke med det, hvis du skulle have motivationen i top.  Smiley

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #199: 04 Jun 2011, 14:50 »

Først og fremmest er forberedelsen til bloggen vigtig, og du skal have en bagtanke inden du går i krig. Mine grafiske evner er sgu heller ikke imponerende, men denne guide af Erzael hjælper lidt på det hele: http://fmfreaks.dk/index.php?action=guides;group_id=15  Peace

En landsholdsblog lyder umiddelbart spændende, men så skal du i min verden, have meget fokus uden for banen.

Held og lykke med det, hvis du skulle have motivationen i top.  Smiley

Jeg tror måske jeg er nødsaget til at droppe det. Det gik op for mig, at der var lavet en blog om det danske landshold, og jeg vil ikke konkurrere om læsere. Motivationen er måske heller ikke så høj, som jeg i starten gav udtryk for. Skifter næsten motivation som andre skifter underbukser, åndssvagt! Wink

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #200: 07 Jun 2011, 13:36 »

Er der nogle blogs om Randers FC? Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Philips
Gæst

« Svar #201: 07 Jun 2011, 13:40 »

Er der nogle blogs om Randers FC? Smiley
Jyden havde vist en i blogkonkurrencen som nåede ret mange updates Smiley

The_Gerrard
Landsholdsspiller

« Svar #202: 07 Jun 2011, 14:03 »

Okay, den har jeg ikke lige set. Smiley

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Philips
Gæst

« Svar #203: 07 Jun 2011, 14:07 »

http://fmfreaks.dk/index.php?topic=30111.0 her Smiley
det er faktisk en udemærket blog Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #204: 08 Jun 2011, 20:27 »

Jeg har tænkt lidt på at starte en blog med.... Brøndby IF. Jeg har aldrig spillet eller blogget om holdet, og netop derfor ville det være en interessant udfordring for mig; ville der være interesse for at læse om mig bevæge mig ind i det ukendte? (:

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

Tuxtla
Landsholdsspiller

« Svar #205: 08 Jun 2011, 20:31 »

Bare kom med den Smiley

asj89
Gæst

« Svar #206: 08 Jun 2011, 20:38 »

Jeg har tænkt lidt på at starte en blog med.... Brøndby IF. Jeg har aldrig spillet eller blogget om holdet, og netop derfor ville det være en interessant udfordring for mig; ville der være interesse for at læse om mig bevæge mig ind i det ukendte? (:
Jeg hader Brøndby, men på den anden side er de så håbløse at jeg gerne vil se hvad du kan udrette med dem. Smiley

The Red
Landsholdsspiller

« Svar #207: 08 Jun 2011, 21:06 »

Jeg er bestemt heller ikke vild med Brøndby, men netop udfordringen i at få klubben tilbage helt til toppen er meget interessant (:

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

MBJ
Landsholdsspiller

« Svar #208: 02 Jul 2011, 16:41 »

Jeg går med tanken om at have en kort lille blog kørende. Den kommer kun til at vare til d. 18. juli vil jeg tro, medmindre der er stor opbakning til at jeg fortsætter (tvivler jeg stærkt på, med mine begrænsede evner in mente).

Det er så her i kommer ind i billedet, hvem vil i gerne høre om? Helst England eller Danmark.

Frederikbjerg
Landsholdsspiller

« Svar #209: 02 Jul 2011, 16:52 »

Jeg går med tanken om at have en kort lille blog kørende. Den kommer kun til at vare til d. 18. juli vil jeg tro, medmindre der er stor opbakning til at jeg fortsætter (tvivler jeg stærkt på, med mine begrænsede evner in mente).

Det er så her i kommer ind i billedet, hvem vil i gerne høre om? Helst England eller Danmark.

Hvis du nu efterspurgte konkrete ønsker, så ville jeg elske en blog om det engelske landshold, med hovedformålet at får Beckham med til at vinde VM-slutrunden. Det er meget sjældent man ser til en blog, som er skrevet omkring et landshold, og derfor vil jeg til hver en tid hilse et sådan scenarie velkommen, og også følge med, hvis niveauet selvfølgelig er der. At england er et fantastisk landshold i mine øjne, og har rigtig mange fantastiske spillere, gør selvfølgelig ikke mine forhåbningen om dit valg mindre, tværtimod!

Dog forstår jeg ikke, at du vil starte en blog, når du ved præcist hvilken dato du vil stoppe den, for så vil jeg som læser ikke kunne leve mig fuldt ud med, og derfor tabe en del for bloggen. Jeg vil mene at udgangspunktet til hver en tid skal være, at man fortsætter så længe man overhovedet har lyst. Det håber jeg også, at du vil ændre holdning til. Upåagtet af hvad du gør, så må du i hvert fald have al mulig held og lykke!  Thumbs Up 

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010