|
rolighed99
|
|
Jeg spiller med Italien.
Indtil videre er den dygtigste spiller jeg har fundet på fri, ud over de der er blevet nævnt, Enzo Maresca. 30 år, central midtbane, og en starter til et hvert midterhold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Kan du ikke skrive alle i første indlæg, det ville være cool  ! gør jeg nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Kan du ikke skrive alle i første indlæg, det ville være cool  ! Så er det gjort 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
Fandt også lige uruguay's landsholdskeeper og tidligere Inter og Juve reserve keeper Fabian Carini på fri transfer . Han er dygtigere end de tre keepere der allerede er nævnt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Fandt også lige uruguay's landsholdskeeper og tidligere Inter og Juve reserve keeper Fabian Carini på fri transfer . Han er dygtigere end de tre keepere der allerede er nævnt.
Så er han på 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Har lige fået ralf pedersen til Viborg. han er godt nok en gammel spiller på 36år. men kan stadig spille topfodbold.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Har lige fået ralf pedersen til Viborg. han er godt nok en gammel spiller på 36år. men kan stadig spille topfodbold.
i FM10 trækker han sig tilbage i 10/11 så han er sku nok ikke fremtidens mand 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
i FM10 trækker han sig tilbage i 10/11 så han er sku nok ikke fremtidens mand  Nej. Men han er gratis og du kan bruge ham i et år. og han er ligeså god som de andre forsvare i klubben + han er blivet min anfører. så helt dårlig er han hvis heller ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
henssel
Gæst
|
|
Nej. Men han er gratis og du kan bruge ham i et år. og han er ligeså god som de andre forsvare i klubben + han er blivet min anfører. så helt dårlig er han hvis heller ikke  Det har du selvfølgelig ret i  Han kommer på nu 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelPaw
Gæst
|
|
Det har du selvfølgelig ret i  Han kommer på nu  Sådan 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
AMRDK
|
|
Det er muligt at han er langtidsskadet (8 måneder ca.) :
- Dennis Cagara tidl. Brøndby, Hertha Berlin, FCN og AGF spiller.
Man skal selvfølgelig først kigge på ham når han er spilleklar igen :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fernando
Gæst
|
|
Skulle mene at Mikael Rensing tidligere Bayern München keeper er på fri transfer 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rolighed99
|
|
Ousmane Dabo, tidliger Lazio og Man City spiller. Franskmand, 33 år, central/defensiv midt.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Roche
|
|
man skal ogås lige tænke på hvilket hold man er. For f.eks kan man ikke bruge nogle af spillerne i Barca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|