|
Enzo
|
|
Hvordan skal jeg bruge Charlie Adam og Chrsitian Benitez.
|
|
|
|
|
|
Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3
|
|
|
|
|
Gangster_Calle
|
|
Benitez, skal bruges som skarpretter! 
|
|
|
|
|
|
Skal snart ha' nyt FmF navn... FCK <3
|
|
|
|
|
DenGrimmeÆlling
|
|
Hvilken moderklub skal jeg vælge? Bayern Munchen Schalke 04 Hoffenheim Mainz 05  Jeg er St. Pauli i den 2 tyske liga 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Hvilken moderklub skal jeg vælge? Bayern Munchen Schalke 04 Hoffenheim Mainz 05  Jeg er St. Pauli i den 2 tyske liga  Lidt mærkeligt sted at spørge om det.. Men jeg ville vælge Bayern. :-)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DenGrimmeÆlling
|
|
Ved jeg godt  Men kunne ikke lige fined en tråd til det  EDIT: Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Jeg bruger Charlie Adams som central midtbane med forsvar i pligt. Måske ikke den mest oplagte rolle at spille ham i, men han har spillet til 7.16 over 24 kampe, så jeg klager ikke. Men tror en rolle som dybdeliggende playmaker vil passe ham bedst.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Besiktas JK
|
|
# Hvordan skal jeg bruge Mevlüt Erdinc og Hugo Almeida? 
|
|
|
|
|
|
Eagles Fly Alone....
|
|
|
|
|
freshy
|
|
# Hvordan skal jeg bruge Mevlüt Erdinc og Hugo Almeida?  Hårdt og brutalt 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Besiktas JK
|
|
Hårdt og brutalt  Sjovtt..
|
|
|
|
|
|
Eagles Fly Alone....
|
|
|
|
|
freshy
|
|
Sjovtt..
Tak er jeg glad for du synes..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Besiktas JK
|
|
Tak er jeg glad for du synes..
Så lidt 
|
|
|
|
|
|
Eagles Fly Alone....
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Hvordan skal Christian Benítez bruges som ene-angriber i en 4-2-3-1?? Jeg tænker "Skarpretter" ?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boerre
|
|
Hvordan skal Christian Benítez bruges som ene-angriber i en 4-2-3-1?? Jeg tænker "Skarpretter" ??  Jeg vil nok bruge ham som avanceret angriber, da han kan lidt af det hele. Det ville også skabe mere variation til dit angreb, som måske kan blive lidt for let at læse med en enkel angriber som skarpretter. Jeg har erfaringer med at skarpretter fungerer bedst med en makker på toppen og avanceret fungerer bedst for en enlig angriber.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
JimmyGP
|
|
Jeg vil nok bruge ham som avanceret angriber, da han kan lidt af det hele. Det ville også skabe mere variation til dit angreb, som måske kan blive lidt for let at læse med en enkel angriber som skarpretter. Jeg har erfaringer med at skarpretter fungerer bedst med en makker på toppen og avanceret fungere bedst for en enlig angriber.
Oki fedt.. Det vil jeg lige rette ham til så.. Tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|