|
Dalla
|
|
Andy Carroll og Luis Suárez 2-3 år henne i spillet? 
|
|
|
|
|
|
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne ! 
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dalla
|
|
Mange tak ! 
|
|
|
|
|
|
25 maj 2005, Istanbul. liverpool F.C - AC Milan 3-3 (3-2) Den mest legendariske kamp i historiebøgerne ! 
|
|
|
|
|
Baztik
|
|
Enzo Zidane i en alder af 23 +. - Også tilladt med yngre, da han lige er kommet med i spillet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Nogle der kan give mig et SS af Davide Santon i det nyeste patch i 2013 + ? Har lige fået ham gratis til Chelsea i første sæson vintertransfer vindue (kommer dog først til sommer )  Ellers bare nogle der har erfaringer med ham?
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
sebman
|
|
Er der nogen der kan hjælpe med ss af Alex Chamberlin fra southhampton, gerne en 3-5 år ude i fremtiden og med den nyeste patch.  Ps: der må gerne komme flere bud, på hvordan han udvikler sig 
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
Maze
|
|
Er der nogen der kan hjælpe med ss af Alex Chamberlin fra southhampton, gerne en 3-5 år ude i fremtiden og med den nyeste patch.  Ps: der må gerne komme flere bud, på hvordan han udvikler sig  dog ikke fra den nyeste patch, men den første! og i 2018 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maze
|
|
Enzo Zidane i en alder af 23 +. - Også tilladt med yngre, da han lige er kommet med i spillet.
Er det en database du har hentet hvor han er med eller lign? for jeg kan ikke finde ham i mine spil?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
sebman
|
|
dog ikke fra den nyeste patch, men den første! og i 2018  Han ser da udemærket ud, tak for hjælpen 
|
|
|
|
|
|
Danmark: Brøndby/ Viborg Italien: Inter Spanien: Atl. Madrid Frankrig: PSG
|
|
|
|
|
bøvle
|
|
Jordan Henderson og Charlie Adams  Begge et par sæsoner ude i fremtiden (2012-2013) På forhånd tak 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manager89
|
|
Nicolai Boilesen i 2015 eller andet op efter 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-Wilshere-
Lilleputspiller
|
|
Går med en ide om at forstærke mit Arsenal hold med en af disse to spillere, så kunne godt tænke mig at se hvem der er bedst at satse på. Det skal være cirka omkring 2011/2012 sæsonen.
Jeremy Menez Marko Marin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ptrN
|
|
Går med en ide om at forstærke mit Arsenal hold med en af disse to spillere, så kunne godt tænke mig at se hvem der er bedst at satse på. Det skal være cirka omkring 2011/2012 sæsonen.
Jeremy Menez Marko Marin
Jeg hentede Marin til Dortmund i andenn sæson, da Werder Bremen rykkede ned i første. Jeg fik ham for 72 mil, og bruger ham som rotationsspiller over alt i hele offensiven. Han er dygtig.
|
|
|
|
|
|
welbz is dat guy
|
|
|
|
-Wilshere-
Lilleputspiller
|
|
Jeg hentede Marin til Dortmund i andenn sæson, da Werder Bremen rykkede ned i første. Jeg fik ham for 72 mil, og bruger ham som rotationsspiller over alt i hele offensiven.
Han er dygtig.
Super pris for ham må man sige. Mine talentspejdere gætter på en umiddelbar pris på ca. 195 millioner, hvilket gør at jeg vakler lidt - også når jeg kan få Menez for 105 millioner. Har du et SS af Marin?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dane 16
|
|
Hej.. Nogle der kan give mig et SS af Bjørn Paulsen cirka 6-7 år inde i spillet.. Han starter i SønderjyskE på u/19..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|