|
Highbury
|
|
Ved godt jeg li har ævlet løs om økonomien... men lader til at klubberne i Europa har set sig varme på alle mine gode spillere, og derfor overvejer jeg om jeg skal hente følgende spiller som erstatning evt. for Cavani:
Neymar for 170 +50 mio over 48 mdr. til en løn på 640K..
Deal?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
 Ham her for 80 mio? Jeg har ca en halv mia at købe for. Han får 4 stjerner af min talentspejder. Deal/No Deal
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
Oli
|
|
 Ham her for 80 mio? Jeg har ca en halv mia at købe for. Han får 4 stjerner af min talentspejder. Deal/No Deal Jeg synes det er en no deal. Hvis du har en halv mia at købe for, behøver du ikke lige frem sælge så meget. Han kan da også vise sig at blive et upcoming talent, da han kun er 17 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fraize
|
|
Jeg gætter på at han vil købe ham  Han spiller i hvert fald for Chelski og han er Napoli 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oli
|
|
Jeg gætter på at han vil købe ham  Han spiller i hvert fald for Chelski og han er Napoli  Aha... Så bare på det kæmpe Chelseaskilt, der kørte neden under hans profil  Hvis det er et køb, er jeg lidt mere usikker... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TroelsJ
|
|
Haha  Tror sku bare jeg køber ham, har penge nok  Så er han jo også Italiener 
|
|
|
|
|
|
Hate United - Love Glazer!
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Køber: Atl. Madrid - mig Sælger: Athletic Spiller: Iker Muniain Pris: 95 mio dkk Sæson: Sommer til 3. sæson
Deal/No Deal?
Det er ikke fordi han har udviklet sig fremragende siden starten af spillet, og i de to foregående sæsoner har han i 64 kampe scoret 25 gange. Mangler en erstatning for Diego Forlan. -Udover Iker kigger jeg også på Edinson Cavani og Hulk, men med dem skal jeg slippe af med noget kun flere penge end ved Iker.
Cavani 12 kampe - 7 mål
Hulk 45 kampe - 39 mål
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ready123
|
|
køb for alt i verden Hulk! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Ved dog bare ikke hvor mange penge jeg skal af med, da Porto ikke vil sælge ham, men håber at hvis de får penge nok så er de klar til at gøre det 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
xanor
|
|
Køber: Atl. Madrid Sælger: FC Porto Spiller: Hulk Pris: 315 mio dkk hvor en del af dem (tror det er 160) er over 48 måneder  Sæson: Sommer til 3. sæson Deal/No Deal? Jeg er Madrid
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Highbury
|
|
Vil anbefale Cavani... han lavede 27 kasser for mig i sidte sæson i serie A. Hvoraf 19 af dem er lavet i sidste halvdel af sæsonen, netop efter jeg kom til klubben og ændrede taktikken...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
At.Madrid
|
|
Køber: Atl. Madrid Sælger: FC Porto Spiller: Hulk Pris: 315 mio dkk hvor en del af dem (tror det er 160) er over 48 måneder  Sæson: Sommer til 3. sæson Deal/No Deal? Jeg er Madrid Lad vær med at bruge penge du har Borja Baston som afløser 
|
|
|
|
|
|
Raúl produktet af Atletico Madrids ungdomsarbejde. Men Atletico var i pengenød. Rygter går på at Raúl sagde til den daværende Atletico præsident, at det ville være fint med ham hvis han ingen løn fik, udover bus-billet til transport.Præsident en afviste, hvilket sendte Raúl til Real Madrid.
|
|
|
|
|
MadzeN92
|
|
Køber: AC Milan (Mig) Sælger: Manchester United Spiller: Fabio Pris: 90 mio kroner Inden 3. sæson
Hvad siger i, deal eller no deal? Har i forvejen Antonini, der ikke er god nok til holdet, og som skal sælges
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anders-G
|
|
køber: Barce - mig Sælger: udinese Spiller: Sanchez Pris: 225 mio dkk Sæson: vinteren 1.
Deal/No Deal?
|
|
|
|
|
|
Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.
|
|
|
|
|
muzfar
|
|
Ville helt sikkert sige deal da han er en rigtig god spiller 
|
|
|