|
Legenden
|
|
DEAL/NO DEAL FM11 Står du med et svært valg og ikke ved om spilleren er de 200 millioner kroner værd? Så er dette tråden, hvor du kan spørge sidens andre brugere om du bør investere i spilleren eller lede efter et andet alternativ. Hvis problematikken er, at du ikke ved om du skal hente Guiseppe Rossi eller Eden Dzeko til Juventus til to forskellige priser, så kan brugerne også her hjælpe dig med at beslutte dig.
|
|
|
|
|
|
[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]
|
|
|
|
|
|
|
Arsenalarebest
|
|
Hvad kan du få ham for?
Jeg vil sig at hvis du kan slippe af med omkring 50 mio, ville det være fint.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Akinfeev - 130 Mio. Sebastien Frey - 95 Mio.
Hvem af dem skal jeg købe til mit Arsenal hold?
Kom gerne med en begrundelse!
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Damse1994
|
|
Helt klart Akinfeev da han er nogle år yngre og er en klasse keeper, så betal hellere de 35 mio ekstra og få en målmand der holder mere end 5 år. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
nicolajtmadsen
|
|
Nu står der jo han er tæt på hans fulde potientele, og han "kun" er den tredje bedste midtbane i truppen, så ville nok vente med af købe ham og se hvordan han udvikler sig  .
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Arsenalarebest
|
|
Akinfeev - 130 Mio. Sebastien Frey - 95 Mio.
Hvem af dem skal jeg købe til mit Arsenal hold?
Kom gerne med en begrundelse!
Klart Akinfeev. Bedre og yngre.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Fabio Coentrao - 45 Mio.  David Luiz - 45 Mio.  Coentrao er tiltænkt som backup for Clichy på backen, men samtidig kan han spille venstre kanten også. Han er en fantastisk spiller rigtig, og en af mine favoritspillere! David Luiz er også en fantastisk spiller. Stadig ung. Så hvad siger i? Deal eller no Deal? EDIT: Er selvfølgelig Arsenal 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Synes faktisk også det er en god pris for de to spillere  Jeg takker for det hurtige svar! 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Efter købet af Akinfeev for hele 130 mio. Går Ajax hen og tilbyder Stekelenburg for kun 29 Mio. Virkelig også en god målmand og især for den pris.. Ærgeligt jeg købte Akinfeev..
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
vmanstar
|
|
Efter købet af Akinfeev for hele 130 mio. Går Ajax hen og tilbyder Stekelenburg for kun 29 Mio. Virkelig også en god målmand og især for den pris.. Ærgeligt jeg købte Akinfeev..
Surt. Kan huske, at jeg tilbød 90 millioner for Stekelenburg i demoen, men Ajax afviste.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
En rigtig god målmand hvertfald.. Hvad skal jeg gøre? købe ham som 2. målmand eller bare lade som ingenting? 
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|
|
Arsenalarebest
|
|
Han er rigtig god målmand, så hvis det var mig ville jeg købe ham som 2. målmand.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Seller95
|
|
Tror nu bare at han hurtig ville blive utilfreds med ikke at få spilletid. Han er jo oppe imod Akinfeev, Almunia og Fabianski
|
|
|
|
|
|
Arsenal <3
|
|
|
|