home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
01 Jun 2025, 12:23 g00n Blogs Minimalistic 2020
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
Antal Registrerede Brugere: 23573
  2 Brugere, 485 Gæster Online.

Nyeste Bruger: robbertwilson12
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aahrr-tråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Aahrr-tråden FM11  (Læst 139637 gange)
Chamberlain15
Manager

Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #240: 11 Dec 2010, 23:15 »

NEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVAD FANDEN SKER DER?

SÅ FÅR JEG PLUDSELIG BESKEDEN OM, AT VI, HERCULES, KUN ER KVALIFICERET TIL EUROPA LEAGUE SELVOM VI BLEV NUMMER 4. ticked off

FUCK!!!!!!

FIK BESKEDEN EFTER REAL MADRID, DER BLEV NUMMER 2 I LIGAEN, VANDT POKALTURNERINGEN OVER GETAFE. OG DET VAR FØR CHAMPIONS LEAGUE FINALEN!!!!!!!!!!! ticked off

Kan nogen forklare mig hvorfor?  Græder

Nej det kan jeg ikke.

Men synes alligevel at det er spaaaaas at du lige har været så glad inde i "Glædestråden FM11" og så freaker du helt out inde i denne tråd! Opstemt

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

vmanstar
Landsholdsspiller

« Svar #241: 11 Dec 2010, 23:16 »

Hmm, så får jeg beskeden om, at jeg er kvalificeret til Champions Cup..... Men er i det mindste rigtig glad nu Opstemt

EDIT: Petur. Ja, var jo blevet helt vildt glad, men den besked kom en uge efter.....

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #242: 13 Dec 2010, 21:28 »

Jeg kunne tude over at jeg ikke har sat Holdstatus for Nøglespiller ved den målmand jeg er ved at signe.

FC Porto er også ude efter ham. Og jeg er First Vienna FC 1894 fra anden bedste række i Østrig, men på første pladsen.  Ubeslutsom

Martin Barca
Juniorspiller
**

« Svar #243: 14 Dec 2010, 14:55 »

Mine spillers moral stinker, hvordan kan jeg få den op igen?

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #244: 14 Dec 2010, 16:42 »

Mine spillers moral stinker, hvordan kan jeg få den op igen?
Havde sammen problem og har en Tråd om det her der vil du finde gode tips til hvordan du kan få den lidt op.

Martin Barca
Juniorspiller
**

« Svar #245: 14 Dec 2010, 16:45 »

Havde sammen problem og har en Tråd om det her der vil du finde gode tips til hvordan du kan få den lidt op.
Tak det tager jeg lige et kig på Smiley

Gungner
Gæst

« Svar #246: 14 Dec 2010, 16:52 »

Aaaarh hvor er det fesent at ens £15 millioners indkøb bliver skadet dagen efter han kommer til :S

kasperbp12
Manager

« Svar #247: 14 Dec 2010, 22:07 »

Havde lige vundet 4-3 over Nottingham Forest, på fire mål af Mehdi Abeid, som er lånt i City og lige efter crasher mit spil. Det er sgu irriterende sådan noget!  Skuffet Og jeg er Charlton Smiley

Memo84
Lilleputspiller
*

« Svar #248: 15 Dec 2010, 10:30 »

Jeg oplever ofte undervejs i kampene at spillernes form falder utrolig meget - specielt de offensive spillere, og det er ligegyldigt hvem modstanderen er. Ved I hvad årsagen til dette kan være - er det for hård træning eller skal der ændres i taktikken? Jeg ligger specielt mærke til at modstanderens spillere ikke bruger ligeså meget energi, også selvom det er en meget svag modstander.
Håber I kan give nogle tips. Desuden har flere spillere siddet over, men det hjælper ikke rigtig meget på det.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #249: 15 Dec 2010, 11:47 »

Jeg oplever ofte undervejs i kampene at spillernes form falder utrolig meget - specielt de offensive spillere, og det er ligegyldigt hvem modstanderen er. Ved I hvad årsagen til dette kan være - er det for hård træning eller skal der ændres i taktikken? Jeg ligger specielt mærke til at modstanderens spillere ikke bruger ligeså meget energi, også selvom det er en meget svag modstander.
Håber I kan give nogle tips. Desuden har flere spillere siddet over, men det hjælper ikke rigtig meget på det.
Gætter på du presser meget mere end dine modstandere gør - evt. krydret med dårligere udholdenhed? Hassle opponents og stand off opponents (mener jeg den modsatte hedder) har vidt forskellige egenskaber og kan med fordel veksles afhængig om du er foran eller bagud. Regn selv ud hvilke du skal bruge Opstemt

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #250: 18 Dec 2010, 22:53 »

I den sidste kamp mod AB på hjemmebane lå jeg(Vejle) nr 2 med 3 point ned til AB i min første sæson. Jeg skulle blot sikre mig en uafgjort. Jeg endte med at tabe 0-2, damn. Skuffet Når men jeg så må jeg vel sikre mig oprykning næste år. Smiley

TroelsJ
Førsteholdsspiller

« Svar #251: 18 Dec 2010, 23:00 »

Fuck det må være frustrerende   Sur

Chelsea;

Hate United - Love Glazer!

Fernando
Gæst

« Svar #252: 18 Dec 2010, 23:02 »

Dossena & Lavezzi skadet efter første ligakamp! Sur

sebbe
Reserveholdsspiller

« Svar #253: 18 Dec 2010, 23:07 »

Citat
Fuck det må være frustrerende   
Det giver mig en god mulighed for at forstærke holdet mere, selvom økonomien er elendig. Jeg frygtede også lidt Superligaen da jeg sikkert blot ville rykke ned igen.

Highbury
Landsholdsspiller

« Svar #254: 19 Dec 2010, 23:33 »

Åbningskamp i PrL. Tottenham away.

Kampen starter som et mareridt med at Modric hamre bolden i mål efter 3 min. Men RvP udligner 12 min efter. Spillet bølgede herefter frem og tilbage uden de helt store chancer, i første halvleg. Men halvlegen ender med at mit nyindkøb Hamsik er blevet skadet (Ahr!).

Starten af anden halvleg er nærmest en gentagelse af første, for den starter med at Huddlestone scorer efter ti minutters spil. Men glæden var kort for Tottenham, for kort efter fik Tevez en stikning i dybden, som han sikkert satte ind bag Gomes i Tottenham målet.

Men så kom kampens andet helt store "Ahr" moment. I kampens døende minutter fik nyindskiftede Chamakh en genial stikning i dybden fra Fabregas, og var derved alene med Gomes, men så hamrer han bolden på ydresiden af stolpen og derved ender dette arvefjendeopgør med pointdeling, en skadet Hamsik og en moral på holdet der fik et pænt dyk.
« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 23:39 af Highbury » Logged

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 42 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010