|
|
|
|
|
smed1977
|
|
Spiller med Liverpool. Konchesky bliver bare ved med at få direkte røde kort!, den fede idiot har fået 4 direkte røde kort på 4 måneder. Og lige i øjeblikket er min normale venstre back coentrao skadet. Så det betyder jeg skal spille med tredjevalg mod aston villa og tottenham!
Ja han får mange kort. Husk at give ham bøder. Jeg kan anbefale du bruger ham der er udlejet i første sæson. Den unge argentiner. Han spiller en del bedre, og udvikler sig meget ved du bruger ham.
|
|
|
|
|
|
Napoli. Igang med 5. sæson. Titler: Serie A - 5 Champions League - 1 VM klubhold - 1 Europæisk Supercup - 0 Euro cup - 0 Italiensk pokalturnering - 4 Italiensk Supercup - 4 Klubværdi 2,79 mia DKK (nr. 6) Verdens Ry: nr. 7 Stadion: Sao Paolo 60240 siddepladser
|
|
|
|
|
Maze
|
|
crash dump for 4 gang idag :O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V-4-E
|
|
En katastrofal række af venskabskampe har resulteret i 0 point i 5 kampe, og min 2. fyreseddel på blot ½ år nærmer sig. Føler mig magtesløs og inkompetent hmm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Har lige siddet og været så glad for at mit FCK Hold vandt 2-0 over Rosenborg i Norge. Men i Danmark scorer Rosenborg 2 mål på en halvtime og i 117 minut får jeg straffe Pierre vælger at skyde 100 meter ved siden og så taber jeg i straffesparkskonkur rence! 
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Nice at du bruger Fmfreaks  det tog mig også 18 timer
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CarlosVela
|
|
Nice at du bruger Fmfreaks  det tog mig også 18 timer Hvad mener du?
|
|
|
|
|
|
FMFreaks inside you.
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Det er mig der har lavet holdet Fmfreaks
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Jeg spiller på min bærbar men hver gang jeg spiller på den kan jeg ikke spille FM nogen der kan hjælpe. Der kommer det her kan ikke finde saAudit2005ML.dll
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Det er mig der har lavet holdet Fmfreaks
Tror ikke Nieki bruger FmFreaks holdet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
Det var jona8386 jeg mente.
My bad. Måske kunne du citere, sådan så folk kan forstå hvem du mener.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Andreaskj
|
|
Ja ok skal jeg nok gøre fra nu af, men det var fordi at ham den anden godt viste det, men lad os holde til emnet tråden handler om
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|