home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 444 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | | | |-+  Aahrr-tråden FM11
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 Udprint
Forfatter Emne: Aahrr-tråden FM11  (Læst 117829 gange)
-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #45: 06 Nov 2010, 16:49 »

Hele mit hold står som ikke registreret inden min første kamp mod Malaga? Hvad sker der for det?? nogle der ved hvordan man ændrer det??
Logged

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #46: 06 Nov 2010, 16:52 »

hvor savner jeg en patch 2 ligenu urealistisk mange kort i fm 2011

SI har advaret om at man ikke kan tillade sig at spille med lige så hårde tacklinger som i de sidste par spil. Det er et kæmpe sats at spille med hårde tacklinger, da man så næsten med sikkerhed vil score ihvertfald et gult kort. Selv på middel vil man få en del.
Jed ved selv ikke hvad du spiller med. Du kan bare være meget uheldig.
Logged

It's gonna be legendary

-RVM-
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #47: 06 Nov 2010, 16:53 »

De eneste spiller jeg kan bruge er dem jeg har købt.. Da jeg skulle give numre til truppen kunne jeg kun give til mine nye spillere, nogle andre der har oplevet det?

Bare glem det har ordnet det, fandt ud af det Wink
« Seneste Redigering: 06 Nov 2010, 16:57 af -RVM- » Logged

Thebarber
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #48: 06 Nov 2010, 16:56 »

NEEEJ!!!
Jeg havde reddet mit brøndby hold op på en 3 plads og de spillede så flot!
Og så kommer der en Crash dumps!!!!!
FUCKING LORTE LORT!!!
Logged

Jeg får aldrig råd til et nyt FMF navn.......

Kodahl
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #49: 06 Nov 2010, 17:03 »

Ja, Jeg havde vundet 5 kampe og tabt 1 i ligaen med OB, og vundet alle kval. kampe i Euro League, og så går den i hak og man skal trykke luk programmet.. NIIIICEEEE
Logged

claus-vest
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #50: 06 Nov 2010, 17:52 »

SI har advaret om at man ikke kan tillade sig at spille med lige så hårde tacklinger som i de sidste par spil. Det er et kæmpe sats at spille med hårde tacklinger, da man så næsten med sikkerhed vil score ihvertfald et gult kort. Selv på middel vil man få en del.
Jed ved selv ikke hvad du spiller med. Du kan bare være meget uheldig.
spiller bare med standard tacklinger, så nok bare dommeren der ville vise hvem der bestemte Huh
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #51: 06 Nov 2010, 20:35 »

Brænde 3 åbne chancer, bl.a. frit mål, score selvmål og så denne målmandsfadæse, så bliver det næsten ikke værre! Sur

<a href="http://www.youtube.com/v/SND49CfdQ40?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot; type" target="_blank">http://www.youtube.com/v/SND49CfdQ40?fs=1&amp;amp;hl=da_DK&quot; type</a>
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #52: 06 Nov 2010, 22:46 »

Så scorer Yura M. 6 mål i de første tre kampe efter vinterpausen og bliver så skadet i 7 uger. Arhhhh
Logged

vmanstar
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #53: 06 Nov 2010, 23:38 »

Lacina Traores syvende kamp og hans TREDJE direkte røde kort, hold kæft han er et svin. Hvis han ikke har karantæne, er han skadet, FEJLKØB Sur
Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #54: 07 Nov 2010, 00:17 »

Overvejer kraftigt at sætte FM2011 på hylden og spille 2010 igen. Startet med Chelsea, og først så havde Malouda og Anelka karantæne under samtlige træningskampe selvom det kun skulle være til landskampe.

Inden 1. ligakamp får jeg Cech skadet i et par måneder, og med Hilario og Turnbull i målet er det gode gamle klassiske kampforløb med at modstanderne scorer hver gang de rammer målet iden grad kommer til sin ret ved mig. Ikke færre end 6 kampe i træk hvor mine to spassere til målmænd præsterede 0 redninger!! Hvilket resulterede i 1 point efter 6 kampe, Jeg gik hurtigt ud af spillet i raseri.
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #55: 07 Nov 2010, 01:27 »

Så røg jobbet i Crystal Palace. Efter at have ligget under stregen i en halv sæsons tid, så røg tilliden, lige som man skulle til at spille semifinale i FA Cuppen, hvor jeg har havde kæmpet mig op med sejre over bl.a. Tottenham og Portsmouth.. Nå, så må man se om man kan nå at redde Viacenza fra en nedrykning i Serie B.
Logged


bianconeri
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #56: 07 Nov 2010, 12:12 »

Jeg spiller med Sampdoria... Det starter rigtig fint, med min egen taktik -> kvalificere os til CL og vinder ude mod milan, ude mod palermo, uafgjort hjemme mod Roma... Jeg har også andre ok resultater, men jeg vælger så at skifte assistent? og hans pressehåndtering stinker åbenbart, hvilket gør hele mit hold har ringe i humør? påtrods vi ligger 2 i ligaen efter 9 kampe...

Hvordan får man moral op igen?? suuuuk...
Logged

Vincere Non È Importante È L'Unica Cosa che Conta
fino alla fine ★ ★ ★

Malouda
Gæst
 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #57: 07 Nov 2010, 13:33 »

Jeg har lige oplevet at spillet er crashet.!!!!

"Football Manager is running dangerously low on memory, please free up some memory and start again."
"Football Manager will now quit."

Hvad fanden er det for noget pis. Jeg var lige rigtig godt igang med mit BARCA spil og så sker det her..
Skal spille 5kampe om, for ikke at tale om den statistik som Bojan lige havde fået bygget op. 5kampe / 10mål og et snit 8.89

Nyt spil med autosave hver uge.!!
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #58: 07 Nov 2010, 13:38 »

Jeg spiller med Sampdoria... Det starter rigtig fint, med min egen taktik -> kvalificere os til CL og vinder ude mod milan, ude mod palermo, uafgjort hjemme mod Roma... Jeg har også andre ok resultater, men jeg vælger så at skifte assistent? og hans pressehåndtering stinker åbenbart, hvilket gør hele mit hold har ringe i humør? påtrods vi ligger 2 i ligaen efter 9 kampe...

Hvordan får man moral op igen?? suuuuk...

It's a bitch, men bedste måde at sikre sig at spillerne bliver topmotiverede af pressekonferencerne er nu engang at møde op selv  Peace

Jeg møder altid op, og begynder lige så stille (FM10 - har ikke FM11 endnu) at regne ud hvordan man kan manipulere modspillerne og ens egne spillere op til kampe. Det er spas  Wink
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Kezman
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Aahrr-tråden FM11
« Svar #59: 07 Nov 2010, 13:39 »

Fuck hvor er der mange straffespark, kort, og selvmål i det her spil! Mit demospil, og mit nye save er identisk :S
Logged

maaahhh-h-h-h

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 42 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010