home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 08:52:56 g00n Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23579
  2 Brugere, 609 Gæster Online.

Nyeste Bruger: geowalker
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Kategori: Nostalgi
| | |-+  Rennes - 50 år uden mesterskabet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Kan jeg være tilfreds med sæsonen?
Ja
Nej

Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Rennes - 50 år uden mesterskabet  (Læst 9774 gange)
N17
Manager

Rennes - 50 år uden mesterskabet
« : 13 Aug 2006, 00:18 »

Efter en længere pause – efter crashed i Bochum bloggen – så er jeg nu tilbage, og efter afstemning har I valgt at jeg skal starte i den franske liga. Bliver det en succes, ja det må tiden vise.

Patch: 6.0.3

Ligaer: Fransk, Dansk, Italiensk, Spansk, Svensk, Norsk

Database: Enorm

Club: Stade Rennais FC
Formed: 1901
Nickname: Les Rouges et Noirs
Colours: Red & Black
Stadium: Stade de la Route de Lorient (23625)
Address: Stade Rennais FC, route de Lorient 111, 35000 Rennes, France
Official Website: http://www.staderennais.com/

Efter 50 år uden mesterskabet, er det nu på tide at komme tilbage helt i top af fransk – og europæisk – fodbold. For at hjælpe til med dette har klubben inden den kommende sæson valgt at ansætte den unge danske manager John Petersen, og samtidig afskedige den nu forhenværende manager Pierre Dreossi som man ellers havde forventet ville blive i klubben som chef for andetholdet. Men det valgte John Petersen at han ikke skulle, han vil selv bygge sin stab op om folk han har tillid til.

Her hvad pressen skriver om ansættelsen af John Petersen

Chok melding fra Stade Rennais FC

Fodboldklubben Rennes har noget overraskende valgt, at starte forberedelserne til den nye sæson med at fyre den sympatiske træner Pierre Dreossi. Det kommer som noget af en overraskelse, da Dreossi ellers så ud til at være vellidt i den lille klub. Selv står Dreossi også noget uforstående, da L’Équipe spørger til fyringen. ” Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige om denne fyring, det er en af de mest mærkelige fyringer jeg nogensinde har været ude for. Jeg blev spurgt om jeg var interesseret i at gå ned og træne vores talenter i anden holds truppen igen, og det sagde jeg ja til. Men da man så ansatte John Petersen blev jeg bedt om at forlade klubben, da han(red. John) selvfølgelig selv vil bygge sit team op omkring folk han kender, eller har tillid til. Og der var jeg åbenbart ikke god nok. Jeg håber meget at klubben får succes med den nye træner, da det virkelig er en klub jeg holder af” siger Dreossi altså til L’Équipe.

Om vi kan bakke klubben op i dette valg vil kun tiden vise. Indtil videre ser deres fremtid noget dystre ud med en træner der aldrig har opnået noget før.

Dansk træner får kæmpe chance

Den ukendte danske træner John Petersen har fået en utrolig chance som ikke mange trænere får. Han er blevet ansat i den fransk klub Rennes, som blandt andet har de svenske landsholdsspillere Andreas Isaksson og Erik Edman i truppen.

Hvorfor klubben har valgt den danske manager melder historien ikke noget om, men det bliver helt sikkert spændende at følge den unge manager i det franske.

Det har ikke været muligt at træffe John Petersen eller den fransk klub for en kommentar. Den eneste der har kommenteret sagen er Johns agent Ivan Marco Benes, som siger at det var en chance som de ikke kunne lade gå forbi.

John: ”En kæmpe chance”

Som den eneste avis var Stevnsbladet blev lovet et interview med den nyudnævnte Rennes manager John Petersen. Det lovede interview blev lavet i Kastrup Lufthavn, da John Petersen var på vej til Rennes for at komme på plads.

Br: ”Hvorfor tror du Rennes har valgt dig til deres nye manager?”

John: ”Godt spørgsmål, man må sige Benes(red. Ivan Marco Benes) har gjort et godt arbejde, normalt vil det ikke lykkedes for en ukendt manager som mig at få et job som dette.”

Br: ”Tror du at du kan klare det pres som følger med?”

John: ”Det er da noget større end som ungdomstræner herhjemme, men ja det tror jeg da, eller havde jeg jo sagt nej”

Br: ”Får du en god løn i den franske klub? Og hvad med penge til indkøb?”

John: ”Disse ting holder vi internt i klubben”

Br: ”Er der nogen spillere du gerne så til klubben? Og hvem ser du mest frem til at arbejde sammen med?”

John: ”Nu skal jeg jo lige se truppen an før jeg kigger efter spillere. Hvem jeg ser mest frem til at arbejde sammen med? Nu er vi jo et hold, men der er ingen tvivl om at spillere som Isaksson og Frei ser jeg meget frem til at samarbejde med.”

Br: ”Kunne du finde på at tage tilbage til en dansk klub senere?

John: ”Det er et meget teoretisk spørgsmål, og ikke noget jeg vil svare på nu. Nu vil jeg først og fremmest koncentrer mig om at komme i gang i Rennes.”

Herefter måtte John skynde sig af sted, da han skulle nå sit fly. Men vi er meget stolte på Stevnsbladet over at han valgte os til sit eneste interview.

Rennes ser mod Danmark

Den franske klub Rennes har ansat John Petersen som ny træner på en et-årig kontrakt. Mere info følger når Onside.dk får kontakt til den danske manager, som ikke har været til at få fat i på hans mobil.

Isaksson: ”Dejligt med en skandinavisk træner”

Den svenske landsholdsmålmand er meget tilfreds med ansættelsen af den danske manager John Petersen. Det som kom for en overraskelse for de fleste har ført til stor glæde hos blandt andre Andreas Isaksson og Erik Edman.

Isaksson udtaler: ”Det er en meget stor dag for mig. Jeg er meget tilfreds med at vi får en skandinavisk træner, som samtidig står for fremadrettet teknisk fodbold. Det er i hvert fald hvad han har informeret os om. Hvis det passer, så vil en spiller som Gourcuff blomstrer meget under hans vinger. Vi glæder os til at komme i gang.”

Dermed ser det ud til, at der kan komme flere danske, svenske og norske spillere til den franske Ligue 1 klub.

Slut på første update, næste gang er det om truppen.
« Seneste Redigering: 26 Aug 2006, 01:45 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

ZhotLog
Gæst

Sv: Rennes - 50 år uden mesterskabet
« Svar #1: 13 Aug 2006, 00:27 »

God start Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #2: 13 Aug 2006, 01:26 »

Truppen:

Andreas Isaksson
24 år
Svensk landsholdsmålmand
199 høj
88 kg

Den svenske landsholdskeeper er holdets sikre sidste skanse. Han vil uden tvivl bringe noget ro ind i det unge forsvar, hvor hans landsholdskammerat Erik Edman og huserer.

Simon Pouplin
21 år
Fransk keeper
185 høj
78 kg

Den franske keeper må forvente at se størstedelen af kampene fra bænken, men han er helt sikkert en fremtidens mand på holdet.

Jose Dos Santos Filho ”Adriano”
22 år
Brasiliensk forsvarer
189 høj
83 kg

Den brasilienske forsvarer er ikke i nærheden af landsholdet, men han må forventes at få en del kampe på førsteholdet her i Rennes.

Jean-Joël Perrier-Doumbé
26 år
Camerounsk forsvarer
180 høj
74 kg

Den fremadrettet back vil helt sikkert være en del af holdet når sæsonen går igang, men om det bliver i startopstillingen eller på bænken må tiden vise.

Stéphane Mbia
19 år
Camerounsk forsvarer
186 høj
75 kg

En utrolig talentfuld forsvarer, som vil få nogen kampe på førsteholdet for at få noget rutine.

Cyril Jeunechamp
29 år
Fransk allrounder
175 høj
71 kg
Skadet i 8. måneder

Den franske spiller kan spille mange pladser på holdet, så må forventes at være blandt de første 11.

Alain Rochat
22 år
Schweizisk forsvarer
181 cm
77 kg

Den schweiziske forsvarsspiller virker meget talentfuld. Han skal dog kæmpe om venstrebacken med den svenske landsholdsspiller Erik Edman.

Abdeslam Ouaddou
26 år
Marokkansk landsholdsforsvarer
190 høj
78 kg

Marokkaneren virker virkelig stærk, og banker hårdt på til en plads i midterforsvaret.

Jacques Faty
21 år
Fransk forsvarer
183 høj
73 kg
Skadet 2. – 3. måneder

Stort fransk talent som vil være sikker på en plads i startopstillingen når han er klar igen efter sin skade.

Erik Edman
26 år
Svensk landsholdsforsvarer
179 høj
78 kg

Svensk landsholdsback, som er stensikker på venstrebacken.

Grégory Bourillon
21 år
Fransk defensiv midtbanespiller
187 høj
76 kg

Fransk midtbanespiller, som helt sikkert vil komme ind omkring start elleveren et par gange i løbet af sæsonen.

Arnold Mvuemba
20 år
Fransk defensiv midtbanespiller
172 høj
67 kg

Vil komme til at kæmpe med Bourillon og Didot om pladsen som den defensive midtbane.

Etienne Didot
21 år
Fransk midtbanespiller
175 høj
65 kg

Didot kan stort set spille alle pladser på midtbanen, og vil næsten givet være sikret en del kampe i sæson. Måske en fremtidig landsholdsspiller vi har her.

Romain Danzé
18 år
Fransk offensiv midtbanespiller
178 høj
64 kg
Skadet i 6. måneder

Det ene af to store franske talenter på den offensive midt. Han er meget nede i stats i øjeblikket, men jeg er sikker på han blive en klasse spiller når han er helt i gang igen efter sin skade.

Yohan Gourcuff
18 år
185 høj
79 kg

Fransk supertalent, som helt sikkert vil være landsholdsspiller om nogen år. Han vil ganske givet blive jagtet af diverse storklubber tidligt i sin karriere.

Olivier Sorlin
26 år
183 høj
75 kg

Offensiv midtbanespiller, som vil være i kamp med Hadji om en plads på holdet.

Youssouf Hadji
25 år
Marokkansk landsholdsspiller
183 høj
82 kg
Skadet i 1. måned

Marokkansk landsholdsspiller som formentlig vil være foran Sorlin i rækken, men han skal ikke vide sig for sikker.

Sylvain Marveaux
19 år
171 høj
61 kg

En fremtidens mand på venstrekanten, men det bliver først når Monterrubio engang forlader klubben. Men et par kampe vil det ganske givet blive til.

Olivier Monterrubio
28 år
171 høj
68 kg

Olivier er rimelig sikker på sin venstrekant, men Marveaux vil ganske givet presse ham godt.

John Utaka
23 år
Nigeriansk landsholdsspiller
179 høj
82 kg

Den nigerianske angriber vil som altid være en farlig mand i den nye sæson. Han forventes at tage angrebspladsen ved siden af sikre Frei.

Jimmy Briand
19 år
Fransk u-21 landsholdsspiller
180 høj
80 kg

Briand vil få nogen kampe i denne sæson, men han er holdets tredje angriber, og er derfor ikke for sikker på kampe. Han kan dog indtage pladsen som højre midt hvis der er brug for det.

Alexander Frei
25 år
Schweizisk landsholdsangriber
179 cm
74 kg

Den schweiziske spiller er sikker mand i startopstillingen, og er garant for 15-20 mål pr. sæson.

Det var en gennemgang af truppen i Rennes. Den er ikke så bred, så forhåbentlig kan vi finde nogle billige spillere til klubben.
« Seneste Redigering: 13 Aug 2006, 04:13 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC

Tor1991
Gæst

« Svar #3: 13 Aug 2006, 01:32 »

fed måde at stille truppen op på Thumbs Up

N17
Manager

« Svar #4: 13 Aug 2006, 04:02 »

Første spillerindkøb på plads i Rennes

De første spillerindkøb er på plads i den fransk Lique 1 klub Rennes. De har været i Norge for at hente den 14-årige spiller Johan Iversen, som kan dække alle pladser på den offensive midt. Han skifter dog først den 1. juli 2006. Den næste spiller der er hentet til klubben er det unge 14-årige Herfølge talent Nikola Saric, som har været ombejlet af flere europæiske storklubber.

Sidste indkøb, som forventes at kunne gøre sig inde omkring førsteholdet er en tidligere landsholdsspiller for Elfenbenskysten. Mamadou Coulibali er hentet til Rennes på en fri transfer og dækker venstre backen og midterforsvaret.

Første træningskamp
Red Star 93 vs Stade Rennais FC 0-6
John Utaka(1.)
Alex Frei(4., 15., 39.)
Abdeslam Ouaddou(24.)
Etienne Didot(67.)

Opstilling

Andreas Isaksson(anf.)
Stéphane Mbia – Adailton – Abdeslam Ouaddou – Erik Edman
Etienne Didot

Jimmy Briand – Yohan Gourcuff – Olivier Monterrubio
Alex Frei(MoM) – John Utaka

Stortalent til Stade Rennais FC

Stortalentet Slobodan Rajkovic har netop underskrevet en kontrakt med Rennes. Det 16-årige forsvarstalent forventes at få et par kampe på førsteholdet allerede i denne sæson.

Præsidenten roste indkøbet af den kommende verdensstjerne.

Rajkovic får trøje nummer 16.

Præsidenten tillader overskridning af budget ved køb af stjerne

Hvem indkøber bliver er spændende at se. Rajkovic var en stor nok stjerne for præsidenten

Rennes præsenterer Stefan Ishizaki

Rennes har i dag præsenteret den tidligere svenske u-21 landsholdsspiller Stefan Ishizaki, som det seneste stykke tid har været uden klub. Det forventes at Ishizaki kan være med til at øge kampen om pladserne i de forreste rækker.

Ishizaki kommer til at spille i trøje nummer 33.

Anden træningskamp
Châteauroux vs Stade Rennais FC 1-1
Alex Frei(40.)
Andreas Isaksson(reddede straffe i 87.)

Opstilling

Andreas Isaksson(anf.)
Etienne Didot

Alex Frei – John Utaka

Spillernumrene til den nye sæson offentliggjort

1.   Andreas Isaksson
2.   Jean-Joël Perrier-Doumbé
3.   Abdeslam Ouaddou
4.   Adailton
5.   Jacques Faty
6.   Grégory Bourillon
7.   John Utaka
8.   Youssouf Hadji
9.   Alex Frei
10.   Yohan Gourcuff
11.   Olivier Sorlin
12.   Fri
13.   Mamadou Coulibali
14.   Fri
15.   Fri
16.   Slobodan Rajkovic
17.   Stéphane Mbia
18.   Olivier Monterrubio
19.   Jimmy Briand
20.   Fri
21.   Alain Rochat
22.   Etienne Didot
23.   Erik Edman
24.   Fri
25.   Fri
26.   Fri
27.   Cyril Jeunechamp
28.   Arnold Mvuemba
29.   Fri
30.   Simon Pouplin
31.   Fri
32.   Fri
33.   Stefan Ishizaki

Titelodds fra Totalbet.com

Lyon 3.50
Monaco 6.00
Marseille 11.00
Lille 17.00
Paris SG 26.00
Saint-Etienne 34.00

Stade Rennais FC 41.00

Lyon er favoritter til at tage titlen endnu engang

Lique 1 Orange, 1. kamp
Stade Rennais FC vs OGC Nice  3-1(2-0)
Rennes: Cédric Vassault(selvmål 11.), Alex Frei(40.), Olivier Monterrubio(straffe 64.)

OGC Nice: Sébastian Roudet(54.), Florent Balmant(84.)

Opstilling

Andreas Isaksson(anf.)
Etienne Didot

Jimmy Briand – Yohan Gourcuff – Olivier Monterrubio(MoM)
Alex Frei – John Utaka

Bænken: Simon Pouplin, Jean-Joël Perrier-Doumbé, Alain Rochat, Stefan Ishizaki, Olivier Sorlin

Monterrubio viste klassen

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #5: 13 Aug 2006, 04:03 »

I må meget gerne skrive hvis der er noget I mangler, eller noget jeg kan gøre bedre Smiley

TOTTENHAM HOTSPUR FC

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #6: 13 Aug 2006, 10:33 »

I må meget gerne skrive hvis der er noget I mangler, eller noget jeg kan gøre bedre Smiley
Den er god men måske navn under dine fotos

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

LosCules
Gæst

« Svar #7: 13 Aug 2006, 10:43 »

Hmm hvor blir det storindkøb af? Opstemt..

Men ellers ser det da meget lovende ud, og jeg venter med glæde på din næste update Wink.

Badefar
Manager

« Svar #8: 13 Aug 2006, 10:44 »

kanon fed blog bare skriv videre jeg kan næsten ikke vente

Mijitrix
Førsteholdsspiller

« Svar #9: 13 Aug 2006, 11:34 »

Super fed måde at stille det op på

men måske lidt om taktikken udover at du Spiller Flot Fremadrettet Fodbold(lige som jeg kan li det)

og et Storindkøb Tak

Come On You Spurs
COYS

lurking

ZhotLog
Gæst

« Svar #10: 13 Aug 2006, 12:34 »

Super blog indtil videre! Thumbs Up Dog synes jeg det hele bliver lidt rodet under kampene... Men som sagt Kanont arbejde indtil videre.. KUTGW

Dusty78DK
Manager

« Svar #11: 13 Aug 2006, 17:14 »

En spændende ny blog. Jeg kan godt lide din meget simple og ligetil måde at stille spillet op på. MEd dig ved roret går Rennes gode tider i møde

N17
Manager

« Svar #12: 13 Aug 2006, 17:16 »

Stjerneindkøb udebliver

Præsidenten i Rennes vil alligevel ikke tillade overskridning af budgettet. Da indkøbet af Rajkovic viser man kan indkøbe stjerne uden at overskride budget, og for ham er Rajkovic en stor stjerne allerede nu, til trods for at han ikke vil være i startopstillingen.

Cueff tilfreds med trænerens indkøb

Utaka skadet i op til 2. måneder

Alex Freis angrebsmakker John Utaka er sat udenfor med en skade. Utaka har under en træningsøvelse i klubben, revet en muskel over i lysken. Et stort slag for Rennes forhåbninger inden den kommende kamp mod storholdet Marseille.

Forsvarsspillere Ouaddou er også blevet skadet, det dog kun i 3. uger.

Utaka skadet i op mod 2. måneder

Lique 1 Orange, 2. kamp
Marseille vs Stade Rennais FC  3-1(2-1)
Kampforløb
4. minut 0-1 Olivier Monterrubio, straffe
26. minut 1-1 Mickaël Pagis
43. minut 2-1 Mickaël Pagis
Halvleg: En meget lige halvleg, hvor vi dog har været i overtaget mht. chancer
49. minut 3-1 Toifilou Maoulida
Slutfløjt:Set på anden halvleg så den en fortjent sejr, vi udnytter ikke vores chancer. Specielt Frei må sove skidt i nat.

[center]Opstilling

Andreas Isaksson(anf.)
Stéphane Mbia – Adailton – Alain Rochat(67. Slobodan Rajkovic) – Erik Edman
Etienne Didot

Stefan Ishizaki – Yohan Gourcuff – Olivier Monterrubio
Alex Frei – Jimmy Briand(67. Olivier Sorlin)

Bænken: Simon Pouplin, Jean-Joël Perrier-Doumbé, Slobodan Rajkovic, Sylvain Marveaux, Olivier Sorlin

Frei var den store synder i dag

Rennes henter angriber til klubben

Stade Rennais FC har været på markedet og hente en angriber til klubben. Niveauet er dog endnu ukendt, og det bliver spændende at se om han kan begå sig i den fransk liga.

Spilleren er Ole Budtz, som er hentet i AGF for 140.000 kroner, og derfor må han kunne betegnes som en lottokupon. Men skal ses som en breddespiller, som også kan spille i forsvaret. Han kommer til at spille i nummer 26.

Budtz må forventes at se de fleste kampe fra bænken

Lique 1 Orange, 3. kamp
Stade Rennais FC vs AJ Auxerroise  2-0(2-0)
Kampforløb
4. minut 1-0 Stéphane Mbia
38. minut 2-0 Olivier Monterrubio, straffe
Halvleg: En meget lige halvleg, hvor de dog har været i overtaget mht. chancer
Slutfløjt:Måske ikke en helt fortjent sejr til os, men tre point er tre point, og vi var skarpest foran mål

[center]Opstilling

Andreas Isaksson(anf.)(MoM)
Stéphane Mbia – Adailton – Alain Rochat – Erik Edman
Etienne Didot

Stefan Ishizaki(83. Youssouf Hadji) – Yohan Gourcuff – Olivier Monterrubio
Alex Frei – Jimmy Briand(83. Budtz)

Bænken: Simon Pouplin, Jean-Joël Perrier-Doumbé, Ole Budtz, Youssouf Hadji, Olivier Sorlin

Farlige Frank til Stade Rennais FC

Rennes har i dag skrevet kontrakt med endnu en dansker, og endnu engang er det en angriber. Denne gang er det dog formentlig en som kan komme ind omkring startopstillingen med sikkerhed.

Frank Kristensen – også kendt som Farlige Frank – har skrevet en to-årig kontrakt med Rennes efter han skiftede fra FC Midtjylland.

Frank er 28 år, og får trøjenummer 24

Farlige Frank skal nu bombe for Rennes

Isaksson skadet

Der løb i dag et kæmpe chok gennem spillertruppen i Rennes, da Isaksson blev meldt skadet under en vægttræningsøvelse ved en landsholdssamling med Sverige.

Isaksson ude op til en måned

Lique 1 Orange, 4. kamp
Nantes vs Stade Rennais FC   2-0(1-3)
Kampforløb
9. minut 0-1 Alex Frei
24. minut 0-2 Alex Frei
38. minut 0-3 Alex Frei
42. minut 1-3 Vassiriki Diaby
Halvleg: En fortjent føring til os ved halvleg, vi har vist virkelig flot offensiv fodbold, også har Frei været rigtig skarp.
60. minut 1-4 Yohan Gourcuff
Slutfløjt:En helt fortjent sejr til os i dag. Vi viste virkelig flot offensiv fodbold.

[center]Opstilling

Andreas Isaksson(anf.)
Stéphane Mbia – Adailton – Alain Rochat – Erik Edman
Etienne Didot

Alex Frei(MoM) – Frank Kristensen

Bænken: Simon Pouplin, Jean-Joël Perrier-Doumbé, Ole Budtz, Youssouf Hadji, Stefan Ishizaki

Frei viste klassen med 3 mål i dag

Uefa Cup 1. runde

Der er i dag blevet trukket lod til 1. runde af Uefa Cuppen, hvor Rennes har trukket Leverkusen fra den tyske bundesliga.

Lique 1 Orange, 5. kamp
AS Nancy-Lorraine vs Stade Rennais FC   2-2(1-1)
Kampforløb
2. minut 1-0 Eli Kroupi
26. minut 1-1 Frank Kristensen
36. minut Yohan Gourcuff, skadet
Halvleg: Den dårligste halvleg vi indtil videre har spillet i denne sæson
54. minut 2-1 Kim
70. minut 2-2 Frank Kristensen
Slutfløjt:Vores dårligste kamp overhovedet, og alligevel får vi 1 point med fra kampen. Det kan vi kun være tilfredse med.

[center]Opstilling

Simon Pouplin
Stéphane Mbia – Adailton – Alain Rochat(63. Budtz) – Erik Edman
Etienne Didot

Youssouf Hadji(63. Sorlin)  – Yohan Gourcuff(36. Ishizaki) – Olivier Monterrubio
Alex Frei(anf.) – Frank Kristensen(MoM)

Bænken: Slobodan Rajkovic, Jean-Joël Perrier-Doumbé, Ole Budtz, Olivier Sorlin, Stefan Ishizaki

Farlige Frank viste sig for alvor frem i dag.

Undersøgelse af Gourcuff færdig

I dag er det så blevet offentliggjort, hvor slem stortalentet Gourcuffs skade er. Heldigvis kan fansene ånde lettet op, da det viste sig at det ”bare” er en forstrukket lyske, som vil holde den unge kreatør fra banen i en måned. Unægtelig kort tid i forhold til hvad man havde forventet, da han blev båret fra banen i kampen mod Nancy.

TOTTENHAM HOTSPUR FC

N17
Manager

« Svar #13: 13 Aug 2006, 17:32 »

Er det for forvirrende med den måde kampforløb osv. er stillet op på??

TOTTENHAM HOTSPUR FC

lakk
Juniorspiller
**

« Svar #14: 13 Aug 2006, 18:23 »

Er det for forvirrende med den måde kampforløb osv. er stillet op på??
Det er perfekt stillet op og tak fordi du gad at høre på mig

bøhhhhhhhhhhhhhhhh

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010