home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  1 Bruger, 450 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2011
| | | |-+  Kategori: Annonceringer
| | | | |-+  Miles blog dag 16 ekstra: the new Twitter and YouTube features
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Miles blog dag 16 ekstra: the new Twitter and YouTube features  (Læst 770 gange)
søgaard
Gæst
 
Miles blog dag 16 ekstra: the new Twitter and YouTube features
« : 20 Okt 2010, 17:10 »

Jeg må indrømme, at jeg er meget spændt omkring udgivelsen af demoen om nogle ganske få timer på denne side – Detaljer kommer omkring midnat (klokken 1 dansk tid) for hvilken tid demoen vil komme og hvor du præcist kan downloade den.

Før det, så vil jeg lave en lille blog mere for at snakke omkring en af de nye features, som vi annoncerede for et par uger siden omkring Football Manager 2011: Det sociale netværk featuren

Jeg kommer til at snakke om to dele af det i dag: Twitter og Youtube integration. Der er en tredje også, som er manager trofæ rummet, som vil blive en del af footballmanager.com, men jeg vil give mere information omkring det, når jeg laver en blog omkring installationen af spillet på et tidspunkt før udgivelsen.

For et par uger siden viste jeg lidt af Twitter funktionen via min Twitter profil, hvilket for dem, som ikke følger mig, er twitter.com/milessi

Twitter integrationen gør, at du kan opdatere din twitter profil direkte fra Football Manager 2011, når der kommer en gældende nyhed. Det kan blive gjort automatisk (Så spillet selv opdaterer din profil) eller manuelt (en knap kommer frem, når en relevant nyhed kommer)

Nyheder, som bliver twittede eller du kan sende via twitter er relateret til følgende ting i spillet:

Rekorder slået:
Højeste liga position, laveste liga position, højeste tilskuerantal, største sejr, flest mål i en kamp, flest sejre i træk, flest kampe uden nederlag, flest kamp uden mål indkasseret, top målscorer, flest mål i en kamp, højeste transferbeløb betalt, højeste transferbeløb modtaget, højeste totale transferbeløb betalt, højeste totale transferbudget modtaget, flest gange vinder af turneringen, flest point opnået i turneringen, mest mål scoret i turneringen.

Liga relateret:
Vindere af ligaen, opnå oprykning, rykke ned, ligaen sikrer ”the Double”, ligaen sikrer ”The Treble”, ligaen sikrer ”The Quardruple”.

Cup relateret:
Videre af cuppen, Cuppen sikrer ”The double/treble/quardruple), slået ud af cuppen.

Vi gik ned af denne vej for at sikre der var en god balance i tingene, som blev smidt ud på Twitter, men ikke for meget.

Åh, og baseret på den feedback vi har fået, da jeg testede det på Twitter, er der et hashtag der nu, så hvis du har lyst til at se hvad alle andre formår, så add #FM2011 hashtag til alle søgninger du har.

Med vores Youtube integration kan du uploade mål eller højdepunkter pakker, fra kampe, direkte til din youtube konto, for at vise dig frem for alle dine venner! Det er alt sammen meget nemt at gøre fra et skærmbillede inde i spillet, hvor du kan vælge kameravinklen og opløsningen af videoen, klippene der skal uploades og når du trykker på en knap, så vil den komme frem på din Youtube side, så snart den er uploadet og accepteret af dem.

Du kan ændre din Twitter og Youtube indstillinger til enhver tid ved at kigge ind på manager menuen i Football Manager 2011 og videre ind på ”Social Netværk indstillinger”

Med demoen ude i morgen, så vil der ikke komme nogen blog som sådan, men I skal ikke være bange for at de stopper, bare fordi demoen kommer.

Der er mindst mindst fem (formentlig flere) før Football Manager 2011’s udgivelse d. 5 november og de vil starte igen på fredag.

Oversat af Søgaard
« Seneste Redigering: 20 Okt 2010, 20:47 af Søgaard » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010