Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
I går
kl. 10:26:46
Broen13
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24
Lars Pedersen
Omklædning...
Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05
Broen13
Blogs
Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05
Bubbles
Blogs
#2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31
Svartowiz
Omklædning...
Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere:
23455
0 Brugere, 1017 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
angelikalopez561
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Andet
Kategori: Baren
Bazooms odds blog
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
[
2
]
3
Forfatter
Emne: Bazooms odds blog (Læst 7952 gange)
bazoom
Gæst
Sv: Bazooms odds blog
«
Svar #15:
16 Okt 2010, 18:43 »
Lyngby -
Silkeborg
(0-1)
17/10-2010 kl 16:00
Odds 1.50
Silkeborg har virkelig haft tur i den siden de spillede 2-2 inde i parken. 4 sejre er kommet efter og selvom Lyngby os har haft en del sejre så var de specielt imod FC Midtjylland ekstremt heldige. Lyngby er ikke et dårligt hold men tvivler på de kan få skovlen under Silkeborg, tør dog ikke helt udelukke et x her så derfor det lidt forsigtige X2 spil.
FC København
- OB
17/10-2010 kl 18:00
Odds 1.60
Jeg vælger og kombinere mit Silkeborg X2 spil med en hjemmesejr til løverne fra københavn. FCK har set skræmmende ud og har vist kæmpe styrkeforskel fra de andre tophold i superligaen. OB er kommet igang efter en mindre god periode men tror de får problemer her. Den største fare her er at spillerne fra hovedstaden vil løbe ind til OB kampen med FC Barcelona kampen i hovedet, men indtil videre har de vist utrolig profesionalisme og taget det en kamp af gangen.
Spiller 250 kr på de to kampe til 2.25
«
Seneste Redigering: 17 Okt 2010, 20:06 af bazoom
»
Crazy-Poul
Freelance Projekt
«
Svar #16:
18 Okt 2010, 12:47 »
Har du nogle fif til i dag?
Nyeste projekt fra min hånd
Din Vej 2019
Mit bidrag til årets blogkonkurrece
San Marino og de 12 supertalenter
bazoom
Gæst
«
Svar #17:
19 Okt 2010, 01:21 »
Nåede desværre ikke og komme med noget til dagens kampe, men vil prøve mig med et systemspil imorgen. Skriver det hele ind imorgen omkring kl 10:00
bazoom
Gæst
«
Svar #18:
19 Okt 2010, 10:50 »
Jeg prøver med et systemspil idag:
Spartak Moskva -
Chelsea
1.90
Spartak Moskva er ubesejrede i 5 kampe i streg nu og har vundet deres 2 seneste hjemmekampe 3-0, en af dem mod Zilina fra deres CL gruppe. Men her møder de altså et Chelsea hold som som er i verdens top 5, ja de mangler Lamps, Alex og Zhirkov. Drogba er yderst tvivlsom også, men de har højst sandsynligt Bosingwa tilbage efter han blev skiftet ind i weekenden så forsvaret ser ikke alt for svækket ud med Ivanovic-Terry inde i midten udover det så har de folk som Anelka og Kalou oppe foran som ikke er uvant med og banke en eller 2 kasser ind
Roma - FC Basel (0-1)
X
3.45
jeg prøver her med en et måls sejr til romerne. Roma ser stærke ud på hjemmebane senest med en sejr over Genoa og før det slå de, de forsvarende CL mestre Inter på egenbane. Begge kampe med 1 mål, ind imellem slog de Cluj hjemme, sjovt nok også med 1 mål. Basel har tabt begge deres 2 første kampe 2-1. Jeg tror romerne kører sejren hjem, men mon ikke de bliver i vanlig italiensk stil.
Braga -
Partizan Beograd
4.45
To hold som skal kæmpe om 3 pladsen, det kan der vel nok ikke være den store tvivl om. Begge hold startede med og tabe deres 2 kampe, dog Braga som ser værst ud med 0-6 og 0-3 mod Partizans 0-1 og 1-3. Partizan kommer med selvtillid, 6 sejre ud af 8 i den hjemlige liga og kun 1 nederlag. Man kunne fristes til og spille X2 til 1.91 men tror stærkt på serberne også syntes jeg man skal gribe sådan et gaveodds.
Bayern Munchen
- CFR Cluj (0-1) 1.65
Jeg spiller her en sikker sejr til Bayern. Bayern havde Ribery, Robben, Olic, Klose, Schweinsteiger mm. ude i weekenden, men så trådte Super Mario til med et hattrick. Mon ikke han kan tage noget selvtillid med til denne kamp ? udover det forventes bla. Schweinsteiger tilbage. Bayern kan mere eller mindre spille sig videre her i CL og med de problemer man har i den hjemlige liga vil det være dejligt og kunne være mere rolig i CL.
Arsenal - Shaktar Donetsk
Over 2,5
1.67
Her møder to stærke hold hinanden. Arsenal har Vermaelen og Koscielny ude i forsvaret, så der vil helt sikkert komme muligheder til de stærke ukrainer. udover det har arsenal Cesc tilbage, dog uvist om han figurerer i start-11'eren. Det er to hold som bare ikke kan holdes fra og score, så der er garanti for mål! Man kunne os prøve X2 her til flotte 2.25 men jeg tør ikke gå imod Arsenal på Emirates når Cesc er tilbage, han er simpelthen for vigtig for dem.
Marseille
- Zilina (0-1) 1.70
Marseille er så småt kommet igang i den franske liga efter en dårlig start og er nu ubesejret i 7 kampe i træk. De kommer her på en overkommelig opgave, som de skal vinde hvis de vil have en chance for og hente Spartak Moskva. Jeg tvivler på Zilina vil give dem noget rigtig udfordring og sejren kunne os nemt blive 3-4 - 0
Jeg spiller 3/6 og 5/6 til 10 kr pr. indskud ( 26 indskud) = 260 kr.
Held og lykke med jeres spil idag
«
Seneste Redigering: 20 Okt 2010, 12:16 af bazoom
»
bazoom
Gæst
«
Svar #19:
20 Okt 2010, 12:38 »
Nå efter en lidt mindre heldig tirsdag vil jeg her prøve og komme med dagens forslag. Vi skal igen kigge lidt på noget cl bold
FC Twente - Werder Bremen
over 2,5
20/10-2010 20:45
Odds 1.57
Der kommer mål, der kommer nok os mange mål! Twente og Werder er begge to meget målscorende hold. Werder har en målscore på 13-17 i Bundesligaen efter 8 kampe, i CL lyder den på 2-6 efter 2 kampe. Twente's siger 3-6 i CL og 16-5 i æresdivisionen efter 9 kampe. Jeg tror os et x kunne være spændende i denne kamp, men jeg vælger den jeg føler mig lidt sikre med.
Jeg kombinere det med:
Manchester United
- Bursaspor (0-1)
20/10-2010 20:45
Odds 1.50
Jeg prøver United igen selvom jeg brændte mine fingre på dem i weekenden! Hvis de kan få spillet til og flyde som de gjorde i 1. halvleg i den kamp, ja så har jeg ondt af tyrkerne. United på old trafford skal være markant bedre end et tyrkisk mesterhold.
Jeg vælger og smide 500kr på denne kupon til 2.35
«
Seneste Redigering: 21 Okt 2010, 09:44 af bazoom
»
bazoom
Gæst
«
Svar #20:
20 Okt 2010, 12:59 »
Jeg vil os lige prøve og komme med et Systemspil igen idag.
FC Barcelona -
FC København
(0-2) 2.37
Jeg prøver her med et lidt risky væddemål. FCK har ramt en stime, en stime med sejr, selvtillid og troen på det umulige. Barcelona spillede en rigtig flot halvleg mod Valencia i weekenden, og kan godt køre fck over med det spil. Men de spillede os en mindre god, og her tror jeg godt FCK kan være med. Xavi og Milito er højst sandsynligt ude, og sidste nyt skulle være at Valdes os er ude. For os kan FCK vinde, få uafgjort eller FC Barcelona kan endda vinde med 1 enkelt mål.
Inter - Tottenham (0-1)
X
3.40
Her jagter vi en et-måls sejr til Italienerne. Inter har en mand i superform, Eto'o. Og det skulle ikke undre mig om han scorede, men de møder altså her et stærkt og spændende Engelsk mandskab som nok skal give dem kamp til stregen. Tottenham spiller ofte meget tætte kampe, men jeg tror desværre for dem at de her vil trække det korteste strå. 1-0 eller 2-1 lyder som et meget muligt resultat.
Lyon
- Benfica 1.90
Lyon har ramt en lille stime med 3 sejre i træk. Benfica er heller ikke dårlige, men tabte 2-0 mod Schalke i deres seneste CL kamp. Lyon er alligevel stærkere end Schalke, specielt i CL hvor Lyon har flotte traditioner.
Panathinaikos -
Rubin Kazan
2.40
Jeg baserer det primært på de to kampe jeg har set med FCK. Rubin er væsentligt stærkere set på de kampe. Jeg har faktisk os russerne som favorit til den anden plads i CL gruppen, med mindre FCK kan få noget med fra de 2 Barca kampe. Rubin er os inde i en fin form med 9 ubesejrede kampe i streg, en form som gerne skal fortsættes med en sejr i aften!
Jeg spiller systemspil 2/4 og 3/4 her, det er 10 væddemål totalt.
50 kr pr væddemål
500kr totalt.
«
Seneste Redigering: 21 Okt 2010, 09:45 af bazoom
»
bazoom
Gæst
«
Svar #21:
21 Okt 2010, 10:02 »
Efter to mindre indbringende dage skal vi nu til noget Europa league bold, hvor jeg ser to rigtig flotte odds.
Napoli
- Liverpool
21/10-2010 19:00
Odds 1.85
Liverpool er i krise. Og her må de også undvære Gerrard og Torres som bliver sparet til weekenden. Kuyt, Johnson og Agger er stadigvæk skadede. Napoli er simpelthen for stærke til man kan stille med et "reserve" hold, selvom jeg dog ikke tror at de ovennævnte spillere ville ændre meget på at Liverpool ikke vinder denne kamp. Hodgson har selv udtalt at EL er 2. prioritet.
Young Boys
- OB
21/10-2010 19:00
Odds 1.65
Getafe, Fenerbahce, Tottenham er hold som alle er stærkere end OB men alle har de tabt her til Young Boys. Young boys har en kæmpe fordel i og spille på kunstgræs, noget som OB'erne frygter. Vi så jo i weekenden at de ikke kan følge med når tempoet bliver hivet op, hvilket det helt sikkert vil blive her.
Jeg vælger og kombinere de to kampe til samlet odds 3.05 og spiller 250 kr på kuponen
«
Seneste Redigering: 22 Okt 2010, 13:29 af bazoom
»
lyon4eva
Ynglingespiller
«
Svar #22:
21 Okt 2010, 11:52 »
Jeg synes selv at du spiller alt for risikabelt og med et underskud på snart 1000 kr, er det ikke noget som jeg vil sætte min tillid til!
Hvis meningen med denne blog er at komme med gode fiduser og oddsforslag til os læsere, bliver du nød til at 'vinde' vores tillid. Jeg ville finde nogle gode kuponer på odds 2,xx. Indskudet er ligegyldigt, det er bare lige pt. rammer du nærmest ingenting! Jo flere du rammer, jo mere begynder folk at læse din blog.. Jeg ved godt at når man spiller systemspil skal man spille risikabelt, men det er ikke den måde du overbeviser mig om, at du er god til at oddse.
Håber du tager dette som noget konstruktiv kritik.
held og lykke med dagens kampe
bazoom
Gæst
«
Svar #23:
21 Okt 2010, 12:54 »
Er enig i det meste du siger, syntes dog slet ikke jeg spiller for risikabelt. Underskuddet er ikke godt nok, nej. men om det er 1000kr eller 100kr er som sådan lige meget, ku jo godt have spillet for 10kr pr væddemål og have et minus på betydeligt mindre. Det vigtigste er og ramme nogen kampe ja. Skal som du siger lidt op i odds'ne på systemspil for at der er noget ved det. Men ja skal ramme noget for at folk vil følge med, forståeligt nok. Har intet problem med lidt kritik og held og lykke til dig også
bazoom
Gæst
«
Svar #24:
22 Okt 2010, 14:18 »
Spilforslag til Lørdagens kampe.
Tottenham -
Everton
(0-1) 1.69
Jeg prøver her med en X2, altså Everton til ikke og tabe på white hart lane. Det er to hold som har nogenlunde lige stærke truppe efter min vurdering, nok et lille plus til The Spurs men Everton ser ud til og være kommet igang. efter to 2-0's sejre i træk (Birmingham og Liverpool) skal de nu prøve og fortsætte stimen, en stime som kan vise sig yderst vigtig for dem hvis de vil have chancen for og komme op og blande sig i europæisk fodbold næste sæson. Tottenham har lige fået en fodbold lektion i Milano, selvom Bale fik pyntet noget så gevaldigt på resultatet. Inden det havde de 3 sejre i træk, bla. en hjemmesejr over Aston Villa, men tror at de får problemer her mod et selvtillidsfyldt Everton hold.
Tjørring IF -
Blokhus
(1-0) 2.05
Bund mod Top. Tjørring's målscore for 11 kampe lyder 7-30, Blokhus for samme antal kampe 24-14. Blokhus tabte mod et af de andre bundhold i sidste weekend på hjemmebane, så de har virkelig noget de skal bevise her. De har ikke råd til og smide point igen hvis de vil lege med i toppen, og jeg tror ikke det er umuligt at de får sparket et par stykker ind her. Syntes 2.05 er et flot odds for at toppen slår bunden komfortabelt, selvom det er på Tjørrings hjemmebane.
Frankfurt -
Schalke
2.35
Frankfurt har 3 sejre på stribe, Schalke ligger under stregen. Schalke har totalt fejlet indtil videre i bundesligaen, specielt når man tænker på deres indkøb op til sæsonen. De var blevet udråbt som kæmpe favorit til og slå Bayern af pinden. og hvis man kigger på truppen er der vel egentlig os en del potentiale. Og jeg tror de vender skuden idag, specielt efter en imponerende indsats i midtugen mod Hapoel. Og lige netop dagens modstander, Frankfurt, ligger rigtig godt til Schalke. 10 kampe, 7 sejre til Schalke. Senest kamp ligger tilbage i marts hvor de mødtes netop på denne bane, og der løb Schalke med en 4-1 sejr, så jeg tror Frankfurts stime slutter idag.
Chelsea
- Wolverhampton (0-2) 1.95
Chelsea hjemme 4-0-0 (14-0), Wolves ude 0-1-3 (3-8). Wolves har ikke vundet i 7 kampe i træk, og de begynder og ligne en kæmpe nedryknings kandidat. Chelsea smadrer bare alt på the bridge, og specielt mod hold på wolves niveau har de set stærke ud. Drogba er tilbage efter og sidde ude de sidste 2 kampe med en virus, han må være sulten! Lamps er desværre ikke tilbage endnu, men mon ikke de kan finde målene alligevel ?
FC Midtjylland
- Esbjerg 1.65
midtjylland skal have bygget fortet op igen! det udtalte Kuhn tidligere på ugen, og første chance er Esbjerg. Esbjerg er ubesejrede i 4 kampe i superligaen, men det slutter her. De kommer her op imod nogle meget sultne ulve, som virkelig skal til og igang igen efter de har ramt en mindre god form. Farlige Frank blev sparet i mandags, så han vil være meget opsat på og få scoret, og hvis midtjyderne kommer foran skal de nok køre den hjem. De får det dog svært hvis de igen, igen kommer bagud. Lad os håbe de ikke gør det!
Real Madrid
- Santander (0-2) 2.10
Real er virkelig kommet igang og målene flyver ind. 12 mål i 3 kampe lyder det, og specielt Ronaldo lyser af spilleglæde. Forsvaret er os så småt begyndt og ligne Mourinho's så tvivler Santander får de store chancer her. Chancerne skal nok komme, spørgsmålet er om Higuain og co. får sparket dem ind. Lad os håbe det, specielt Higuain skylder ihvertifald fra midtugen.
Jeg spiller systemspil 3/6 og 5/6 - 26 total væddemål
10kr x 26 væddemål = 260 kr.
«
Seneste Redigering: 23 Okt 2010, 21:18 af bazoom
»
bazoom
Gæst
«
Svar #25:
22 Okt 2010, 14:28 »
Udover mit systemspil skal jeg os lige prøve noget som jeg tidligere har haft en del overskud på. Jeg spiller på 3 krydser til over 3.00 odds dvs. jeg bare skal ramme en af dem for og få overskud.
Sunderland - Aston Villa 3.10
Sunderland er inde i lidt af en X stime, som de sikkert for alt i verden gerne vil ende med en sejr. Men de møder her et hold som er et niveau over dem, dog tror jeg begge hold klart kan leve med et enkelt point. sidst de to hold mødtes tilbage i marts endte den 1-1, hvilket den gerne må slutte her os.
De to andre kampe jeg spiller X på er:
West Bromwich - Fulham 3.15
og
Wigan - Bolton 3.10
Jeg spiller 200kr på hver kamp som Single
Totalindskud: 600kr
Gevinst: 620
«
Seneste Redigering: 23 Okt 2010, 17:57 af bazoom
»
Fernando
Gæst
«
Svar #26:
22 Okt 2010, 14:43 »
Er det ikke lidt risikabel at oddse på, at Everton vinder over et stærkt Tottenham hold, som i øvrigt spiller på hjemmebane?
bazoom
Gæst
«
Svar #27:
22 Okt 2010, 15:54 »
Som skrevet har jeg spillet X2 hvilket betyder at den går hjem på Uafgjort og Everton Sejr, og jeg har utrolig svært ved og se Everton tabe den kamp. Trætheden vil os kunne melde sig hos The spurs da de spillede næsten en hel CL kamp med 10 mand ionsdags. Everton har spillet fint bold i denne sæson og nu har de os 2 sejre i træk, de kommer til white hart med selvtillid og så er de farlige.
Szczesny
Manager
«
Svar #28:
22 Okt 2010, 15:57 »
Stadig så har Everton Leon Osman og højst sandsynligt Mikel Arteta ude. Sp*rs spillede 10 mand ude mod Inter ja, men hvilken moral har de ikke fået efter deres 2.halvleg? Jeg har tippet Tottenham-sejr, netop pga det gode odds, 2.15
Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika
bazoom
Gæst
«
Svar #29:
23 Okt 2010, 18:29 »
Har kigget lidt på søndagens kampe og har fundet 2 som jeg vil prøve og kombinere til en kupon.
AB
- FC Fyn
24/10-2010 15:00
Odds 1.30
Potentiel oprykker vs potentiel nedrykker. AB tager hjemme imod nedrykningskandidat
erne fra fyn, som har 0-1-4 (6-14) på fremmed græs. AB har 2-3-0 (13-5) hjemme. FC Fyn spillede i midtugen mod AGF og fik klø 4-1 og de skal nu ud på en længere rejse igen, og igen mod et af topholdene. De burde ikke have de store chancer her, og man kan os prøve en handicap sejr til 1.88, men tager den selv rent her.
Arles -
Lyon
24/10-2010 17:00
Odds 1.45
Endnu et top mod bund opgør. Her tager det absolutte bundhold mod et lyon hold som har haft en skuffende start på sæsonen. Men de er så småt ved og komme igang igen, godt hjulpet på vej med nogen flotte sejre i cl, og de skal nu på besøg hos oprykkerne Arles som har haft det utrolig svært med og vænne sig til tilværelsen i Ligue 1. 9 kampe er der spillet og indtil videre lyder det 0-1-8 (3-20) på egen bane har de 0-0-4 (0-9). Lyon skal simpelthen vinde her hvis de vil have en chance for at gøre sig gældende i år, og de ser os ud til og have ramt en fin stime.
Samlet odds - 1.88
Jeg spiller 500kr på denne kupon.
«
Seneste Redigering: 24 Okt 2010, 19:52 af bazoom
»
Sider:
1
[
2
]
3
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »