home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 492 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Kategori: Nekrologkonkurrencen, 2010
| | | |-+  Nekrolog 4
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Nekrolog 4  (Læst 1959 gange)
søgaard
Gæst
 
Nekrolog 4
« : 11 Okt 2010, 23:59 »

Football Manager 10 var uden tvivl et internationalt folkeeje. FM10 var typen der kom godt ud af det med alle og havde bekendtskaber verden over. Det har præsteret at tage det interaktive managerfag til et helt nyt niveau. Fastholde de gode gamle værdier, men samtidig ændre og udvikle sig. Nu er det slut, slut med scoringer i overtiden, international scouting af uopdagede talenter og ikke mindst mesterskaber at vinde. Inden alt dette må man huske tilbage på det der ligger før det. Installation og glæden første gang man kunne oprette nyt spil. Forinden havde man dog haft en forsmag på FM10’s udfoldelser i form af en demo. En demo som byggede forventninger op til et spil, et spil som blev mere end et spil. Det blev en kammerat! En kammerat der fulgte en i tykt og tyndt, gennem lange togture, virkelig lange engelsk og ikke mindst igennem en lang søndag med tømmermænd. Denne kammerat  Vil altid kunne mindes de dejlige aftener med FM10 og Champions League. 
FM10 var en ener. Ingen over, ingen ved siden af, dog altid ved trofast ved sin side. I løbet af min tid med FM er jeg bl.a. blevet introduceret til store idoler som      Cristiano Ronaldo, Lionel Messi, og Wesley Sneijder – men også til nye bekendtskaber, som den meget interessante Marco Verratti.

Vi har alle haft vores op og nedture med denne første 10’er udgave af manager, men uanset hvad vil Football Manager 2010 altid blive forbundet med glæde, fornøjelse og oplevelser. For hver pokal man får tilskrevet sit navn i hall of fame, des mere bliver man bidt af FM’s vidunderlige univers.
FM10 har gjort sit arbejde godt men er dog for mange af os på vej på ud af vores hverdag. Det er med smerte i mit hjerte at jeg stille og roligt må vinke farvel til min trofaste ven gennem det seneste år. Vil nyde min sidste tid med dig min kære ven og tænke tilbage på de forskellige succes’er og oplevelser vi har været igennem sammen. Alle har været turent rudt med dig, alt fra dansk pokalturnering til Champions League finale til VM finale og til begejstringen over en oprykning fra 2. Division.

FM10 må siges at have levet op til forventningerne og går får mig ind som det bedste manager spil nogensinde og som en revolutionerende brik i managerspillendes histiore.

Tak for alt FM10.

Af manchester-mikkel
« Seneste Redigering: 25 Okt 2010, 18:49 af Søgaard » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010