Enged
Gæst
|
|
Vi er også glade for at have fået ham ind.  Jeg kan så fortælle at PlayBoye har fået en måned ekstra som prospect.
|
|
|
|
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Tillykke til DeBuur..  :)Takker
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
|
PlayBoye
|
|
Ja tillykke med det .. Du trækker gennemsnitsalderen op i crewet 
|
|
|
|
La Vecchia Signora ..
|
|
|
|
DeBuur
|
|
Ja tillykke med det .. Du trækker gennemsnitsalderen op i crewet  jep...... men der er da vist en der er ældre.. end undertegnede
|
|
|
|
YNWA
|
|
|
|
Enged
Gæst
|
|
Efter en vellykket prospectperiode har vi valgt at tilknytte Crazy-Poul som awardansvarlig på fast basis og vi ser frem til et langt og godt samarbejde.
|
|
|
|
|
|
|
|
MichaelHarlev
Gæst
|
|
Tillykke til Poul og DeBuur! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Barfoed91
Gæst
|
|
Efter en vellykket prospectperiode har vi valgt at tilknytte Crazy-Poul som awardansvarlig på fast basis og vi ser frem til et langt og godt samarbejde.
Nice one XD
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Vi har her til aften hevet NicklasJakobsen ind på fuld tid i crewet efter en veloverstået måned som prospect i skribentafdelingen. Nicklas har både i denne måned og førhen imponeret os med hans fine arbejde 
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Kan vi forvente han følger i Engeds fodspor?
|
|
|
|
|
|
|
|
søgaard
Gæst
|
|
Kan vi forvente han følger i Engeds fodspor?
Forhåbelig ikke 
|
|
|
|
|
|
|
|
ItaliensLarsen
|
|
NicklasJakobsen, det lyder som en rødhåret dreng (ret mig hvis det er forkert) 
|
|
|
|
|
|
|
|
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
|
|
Det har intet med censur at gøre og det ved du udemærket godt Lavezzi vi gider ikke sig på dine konstante stik i rend kommentare om alle mulige ting omkring andre brugere. De ting skal vi nok tage med brugerne selv.
|
|
|
|
|
|
|
|
Lavezzi
Gæst
|
|
Ja, naturligvis ved jeg godt det. Personen der slettede indlægene, kunne vel bare give min en forklaring på det i første omgang. Jeg undres blot over hvordan det er muligt, at sådan en fatal fejl kan ske. Ikke andet. Du behøver ikke se alt som et angreb, da jeg blot var forundret.
|
|
|
|
|
|
|
|