|
marcusdyhr
|
|
det hører ingen steder henne at provokere andre
|
|
|
|
|
|
 Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 08/09   Sølvet gik til de hvide og blå fra fyn i 09/10  !!! Håber guldet kommer til OB i 10/11 !!!
|
|
|
|
|
andersfa123
Gæst
|
|
Man skal have respekt for hinanden ACAB - All ***** are bastards!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Asklepios
|
|
Vi har fra dagens dato fået ny mand i crewet.
Det drejer sig om den 20årige Lonsdale, der er kommet ind som prospect til grafikercrewet. Vi fra crewets side ønsker Lonsdale velkommen, til et forhåbentlig langt samarbejde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
patrick J
|
|
Jeg håber dette indlæg ligger det rigtige sted: Jeg har lige et hurtigt spørgsmål: Jeg startede en gang en tråd med Sønderjyske (som den første) men hvor er den blevet af? Her er et direkte link til, som virkede dengang, men hvorfor er den blevet slettet?!  Håber jeg kan få svar på 
|
|
|
|
« Seneste Redigering: 28 Maj 2009, 15:33 af patrick J »
|
|
Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"
|
|
|
|
|
Katanka
|
|
Så var det at den 29-5-09 at Katanka gjorde comeback på FMFreaks. Denne gang er jeg igen vendt tilbage for at hjælpe dette gode grafik team. Men det er dog kun for en periode, indtil at FMGround går i luften. Håber folk er glade for at se mig tilbage.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Spezialized
|
|
Forræder! Men psssst.  Håber du har adgang til crewforummet, så du kan lurer alle ideerne. Altså de gode ideer. Ikke dem Suicide kommer med! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tavares
|
|
Sui kommer faktisk med gode idéer pt. (  i know)
|
|
|
|
|
|
Bruno Caboclo. Siger det bare.
|
|
|
|
|
sindsygt
Gæst
|
|
Så længe han bare ikke tager vores gode idéer og giver dem videre til FMG  . Så kan man kalde ham en forræder  
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Sui kommer faktisk med gode idéer pt. (  i know) Hvor meget har han betalt dig for at sige det?? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
absalonsen
Gæst
|
|
Suicide er slagter. Han betaler ikke. Han truer!  Hvis han nu diskede op med en steg, nogle lækre bøffer og et par gode grillpøller, så havde jeg gerne sagt det. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suicide
|
|
WTF!?! Hvordan kan sådan en nyhed forvandles til en uprovokeret sviner af mig?
Og vi har oprettet et Katanka fri forum som vi bruger til alle vores terrorplaner mod FM Gråd.
|
|
|
|
|
|
Sådan gøres en entré i crewet!! Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper 
|
|
|
|
Hawkins
FmFreaks' Venner
|
|
In all fairness Edicius, så er det ikke svært at lave en nyhed, tråd, bøf eller samtale om til en sviner af dig.
|
|
|
|
|
|
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.
|
|
|
|
|
Pepe
Gæst
|
|
Den gode Bave v.2 er i dag tilbage i Crewet efter en veloverstået prospect-periode 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|