home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 21:32:11 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
I går kl. 13:21:53 szukizek Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
28 Maj 2024, 20:18 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
28 Maj 2024, 20:15 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23316
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132804 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: AventurineLe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 487588 gange)
sindsygt
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1500: 03 Apr 2009, 19:05 »

Det er for sent, har lige fået afvide at man skal være ude et par måneder før de vælger... Så no chance here anymore  Forseglede Læber
ude et par måneder??
Så du skal altså skrive nu hvis du vil være med i Juni udgaven eller hvad? Wink
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1501: 03 Apr 2009, 19:10 »

ude et par måneder??
Så du skal altså skrive nu hvis du vil være med i Juni udgaven eller hvad? Wink

Altså de planlægger det en del før, efter hvad ham jeg skrev med sagde til mig...
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1502: 03 Apr 2009, 19:12 »

Uenig.
Man skal være med de de dybdegående debatter før man kan kalde sig et godt aktiv for siden. Ikke bare møntet på dig, men generelt. Man skal være klar på at diskutere i de mere præcise debatter, hvor det ikke er hjælp, men diskussion..

Jeg vil ikke tage stilling til om du er god for siden eller ej, men jeg føler man skal være med til at starte og debattere de store debatter, før man er et "godt" aktiv for siden.


Det er da fuldstændig absurd at skrive. :b
Logged

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1503: 03 Apr 2009, 19:12 »

Det er da fuldstændig absurd at skrive. :b

ENIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1504: 03 Apr 2009, 19:14 »

Jeg er nu ikke helt enig med påstandende herinde.. At være et godt aktiv for siden kan lade sig gøre på flere måder. I mine øjne kan man sagtens nøjes med at hjælpe, og stadig være det. Selvfølgelig er det super fedt med debatter og debattører, men en af sitets primære funktioner er vel at yde hjælp til de FM-gamere, der søger det. Dermed ikke sagt, at en "hjælper" er oplagt til en tur i brønden.. Det er selvsagt fordelagtigt, at denne "udvalgte" er en af sitets større personligheder, så der er større interesse og dermed flere spørgsmål.

:-)
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1505: 03 Apr 2009, 19:15 »

Jeg er nu ikke helt enig med påstandende herinde.. At være et godt aktiv for siden kan lade sig gøre på flere måder. I mine øjne kan man sagtens nøjes med at hjælpe, og stadig være det. Selvfølgelig er det super fedt med debatter og debattører, men en af sitets primære funktioner er vel at yde hjælp til de FM-gamere, der søger det. Dermed ikke sagt, at en "hjælper" er oplagt til en tur i brønden.. Det er selvsagt fordelagtigt, at denne "udvalgte" er en af sitets større personligheder, så der er større interesse og dermed flere spørgsmål.

:-)

Det kan ikke siges bedre.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1506: 03 Apr 2009, 19:15 »

Haha, en underlig debat Opstemt

YoggiDK, så vidt jeg er orienteret, så bliver folk til The Well valgt hvis de har gjort en exceptionel indsats for siden. Netop derfor var det oprindeligt planen at Månedens Bruger skulle have den største mulighed for at komme i brønden, medmindre der f.eks. var folk der smuttede eller joinede crewet eller noget andet. Hvis folk som du skal i brønden, så kan man lige så godt smide 50 andre brugere der er lige så synlig som dig i brønden - og så mange måneder er der sgu ikke.. Det er ikke kritik af dig, men blot en konstatering om at der skal noget unikt til før man kommer i betragtning.

EDIT: Det er selvfølgelig kun min ydmyge mening..

Og nej, selvfølgelig bliver det ikke besluttet før et par timer før d. 1., det er jo freakstar der står for det! Opstemt
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1507: 03 Apr 2009, 19:18 »

Haha, en underlig debat Opstemt

YoggiDK, så vidt jeg er orienteret, så bliver folk til The Well valgt hvis de har gjort en exceptionel indsats for siden. Netop derfor var det oprindeligt planen at Månedens Bruger skulle have den største mulighed for at komme i brønden, medmindre der f.eks. var folk der smuttede eller joinede crewet eller noget andet. Hvis folk som du skal i brønden, så kan man lige så godt smide 50 andre brugere der er lige så synlig som dig i brønden - og så mange måneder er der sgu ikke.. Det er ikke kritik af dig, men blot en konstatering om at der skal noget unikt til før man kommer i betragtning.

EDIT: Det er selvfølgelig kun min ydmyge mening..

Og nej, selvfølgelig bliver det ikke besluttet før et par timer før d. 1., det er jo freakstar der står for det! Opstemt

Jeg beklager også meget at jeg troede jeg måske var lidt mere aktiv end jeg åbentbart er, og forstår hvis andre bliver valgt nu...

Forstår bare ikke jer som synes at det ikke er godt at hjælpe? funny
Logged

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Crewet
« Svar #1508: 03 Apr 2009, 19:19 »

Der er ingen der siger det ikke er godt at hjælpe. Man skal dog gøre en smule mere end det.
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1509: 03 Apr 2009, 19:20 »

De har ikke sagt, at det ikke er godt at hjælpe. De vejer bare debat mere som et grundlag for at komme i 'The Well'.
Logged


Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1510: 03 Apr 2009, 19:20 »

@ Yoggidk

Her på det seneste har jeg fået et indtryk af, hvordan du er, på grund af din færden på siden. Jeg opfatter dig som en meget barnagtig person, som til enhver tid er klar med dårlige og barnagtige argumenter til folk, der først vil debattere, men ender med at uddebattere dig (jf. Blogkonkurrence-tråden og så netop denne).

Du burde virkelig tænke på dit image her på siden, hvis du vil respekteres blot en smule. Hvis dette opfyldes fremover, kan det være, at crewet tager dig til overvejelse som manden i The Well, som åbenbart er meget prestigefyldt.
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1511: 03 Apr 2009, 19:23 »

Jeg beklager også meget at jeg troede jeg måske var lidt mere aktiv end jeg åbentbart er, og forstår hvis andre bliver valgt nu...

Forstår bare ikke jer som synes at det ikke er godt at hjælpe? funny

Det er lidt ligemeget hvor aktiv du er, blot fordi at du er aktiv, betyder det ikke at du er unik nok til at komme i brønden. Som sagt er der 50 personer der er lige så aktiv som du er.

@ Yoggidk

Her på det seneste har jeg fået et indtryk af, hvordan du er, på grund af din færden på siden. Jeg opfatter dig som en meget barnagtig person, som til enhver tid er klar med dårlige og barnagtige argumenter til folk, der først vil debattere, men ender med at uddebattere dig (jf. Blogkonkurrence-tråden og så netop denne).

Du burde virkelig tænke på dit image her på siden, hvis du vil respekteres blot en smule. Hvis dette opfyldes fremover, kan det være, at crewet tager dig til overvejelse som manden i The Well, som åbenbart er meget prestigefyldt.

Dette kan i øvrigt siges om mange af de "promintente" brugere på siden Wink
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1512: 03 Apr 2009, 19:25 »

@ Yoggidk

Her på det seneste har jeg fået et indtryk af, hvordan du er, på grund af din færden på siden. Jeg opfatter dig som en meget barnagtig person, som til enhver tid er klar med dårlige og barnagtige argumenter til folk, der først vil debattere, men ender med at uddebattere dig (jf. Blogkonkurrence-tråden og så netop denne).

Du burde virkelig tænke på dit image her på siden, hvis du vil respekteres blot en smule. Hvis dette opfyldes fremover, kan det være, at crewet tager dig til overvejelse som manden i The Well, som åbenbart er meget prestigefyldt.

Barnagtig?

I Blogkonkurrencen: I et af de første indlæg i denne tråd blev det lagt klart, at den med den bedste blog skulle vinde, ikke? Derfor burde det også være fint at køre med FML? Hvis man mener man kan lave en bedre blog med dette.

I denne tråd: Jeg mener at jeg hjælper meget på siden, og burde overvejes til The Well, hvad er der galt i det?
Logged

Cesc
Gæst
 
Sv: Crewet
« Svar #1513: 03 Apr 2009, 19:26 »

Hvorfor det absurd at skrive?

Jeg fortæller jo bare, at den ikke er møntet på Yoggidk.. Og dette du har markeret med fed, superpew, var jo for at understrege det? Kan intet forkert se i at have skrevet det? Det er for at vise den ikke kun er til Yoggi, men til folk generelt..
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Crewet
« Svar #1514: 03 Apr 2009, 19:27 »

Barnagtig?

I Blogkonkurrencen: I et af de første indlæg i denne tråd blev det lagt klart, at den med den bedste blog skulle vinde, ikke? Derfor burde det også være fint at køre med FML? Hvis man mener man kan lave en bedre blog med dette.

I denne tråd: Jeg mener at jeg hjælper meget på siden, og burde overvejes til The Well, hvad er der galt i det?
Jo, men hvis du sidder på et vikingespils forum, og der så står: Må den bedste blog vinde, vil du så også undre dig over, hvorfor man ikke må skrive om FM? FML er ikke det samme som Football Manager.
Logged


Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 291 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010