home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:10:40 Lavilldrymn Pro Cyclin... 96 0038 00 assay dvlpm...
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23581
  1 Bruger, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: diannawiggins
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 576699 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #990: 24 Sep 2008, 12:29 »

Well, personligt kan jeg godt se forskellen mellem glædesudbrud som dem Hawk1nZ nævner, og så at oplyse i Arsenal-tråden hvem der har scoret og hvem der har lavet assisten (ellers havde jeg ikke gjort det) - men hvis folk sig trådt over tæerne af det, så beklager jeg da Smiley

"og det var seks  Opstemt " ... hvori ligger der lige nogen oplysninger om noget som helst i det...  Det er vel det samme som at skrive "Klasse Liverpool"...

Men som før skrevet, så kan jeg absolut ikke se noget forkert at man kommer med glædes udbrud i en tråd der omhandler ens eget hold, hvis det feks var i modstanderens tråd så kan jeg godt se problemmet da det hurtigt vil kunne piske en stemning op...

Men hvis man ikke engang må skrive sådan noget vil jeg virkelig påstå at så går man i små sko plus at så skal der virkelig arbejdes hårdt fra crewets side da de altså forekommer i alle klubtrådene...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #991: 24 Sep 2008, 12:34 »

Nu kommenterede jeg også kun på mine egne indlæg Smiley

Udover det, vil jeg da godt sige at jeg er enig med dig.

Dimma
Landsholdsspiller

« Svar #992: 24 Sep 2008, 13:05 »

Føler mig ikke trådt over tæerne, selvom den måske ikke var henvendt til mig, dog synes jeg det er en smule dobbeltmoralsk, at dem fra crewet, i denne situation hawk sender en lille reprimande om at disse indlæg hører til i chatten osv. men at vi så kan se at folk fra crewet selv overtræder disse regler. Jeg har ikke selv noget problem med at der skrives disse indlæg, men det er crewet der ønsker en mere seriøs debat og straks er ude med pisken hvis nogen gør noget galt. Så synes jeg også at man fra crewets side må stramme sig an, jeg har oplevet et par gange hvor der er kommet indlæg fra folk i crewet som ligner det som i dette tilfælde g00n kom med.

Dette er ikke et raseriudbrud, eller fordi jeg er utilfreds med crewet eller de nævnte crewmember. Så no offense Smiley Peace

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #993: 24 Sep 2008, 13:13 »

Som sagt tidligere synes jeg ikke at mine indlæg hører ind under de ting som Hawk1nZ frabeder sig Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #994: 24 Sep 2008, 13:36 »

Som sagt tidligere synes jeg ikke at mine indlæg hører ind under de ting som Hawk1nZ frabeder sig Smiley

Nu vil jeg godt lige sige det altså ikke var møntet på dig specielt, du var så bare med blandt et af de citater jeg hentydede til... det kunne sagtens have været en anden Wink

Men det jeg ville tage op var sådan set bare at jeg synes der mangler en linie i det i, crewet, siger...

I en tråd er det ikke tilladt mens det er tilladt i en anden, det hænger ikke helt sammen...

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #995: 24 Sep 2008, 13:41 »

Nej det er jeg klar over JKJ, det var bare fordi DimmaJr gav specielt udtryk for at det var dobbeltmoralsk når jeg som crew skrev den slags, og derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at jeg ikke mente at det jeg skrev hørte ind under det.

Men jeg kan sagtens følge dig JKJ, og vi må lige tage det op i crewet så linien bliver fastlagt Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #996: 24 Sep 2008, 14:05 »

Nej det er jeg klar over JKJ, det var bare fordi DimmaJr gav specielt udtryk for at det var dobbeltmoralsk når jeg som crew skrev den slags, og derfor ville jeg lige gøre opmærksom på at jeg ikke mente at det jeg skrev hørte ind under det.

Men jeg kan sagtens følge dig JKJ, og vi må lige tage det op i crewet så linien bliver fastlagt Smiley

Fint, det er sådan set også det eneste jeg ønsker  Thumbs Up

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #997: 26 Sep 2008, 20:45 »

Nu vil jeg godt lige sige det altså ikke var møntet på dig specielt, du var så bare med blandt et af de citater jeg hentydede til... det kunne sagtens have været en anden Wink

Men det jeg ville tage op var sådan set bare at jeg synes der mangler en linie i det i, crewet, siger...

I en tråd er det ikke tilladt mens det er tilladt i en anden, det hænger ikke helt sammen...

Det har nu ikke noget at gøre med hvilken tråd det var, men derimod hvad jeg lige har lagt mærke til, hehe. g00n's indlæg hørte efter min mening også ind under chatboxen, da det jo var en såkaldt oneliner som ikke just bidrager noget til selve tråden med arsenal diskussion, men blot et udbrud. Jeg skriver også først selv i klubtråden efter en kamp, hvor jeg ser tilbage på kampen, og kommer med udbruddene i chatboxen.

Så efter min mening skulle g00n's kommentar da også have været i chatboxen, men det er jo åbenbart noget som vi ikke er helt enige i i crewet, og må jo derfor tage det op. Så tak fordi at du gjorde opmærksom på det Wink

Jeg vil så også lige sige at det ikke er ment på nogen ond måde når jeg skriver sådan et indlæg, men derimod blot præventivt når der har været en del indlæg af dem i træk, så tråden ikke bliver overrendt med små nytteløse beskeder Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

JKJ
Gæst

« Svar #998: 27 Sep 2008, 12:33 »

Det har nu ikke noget at gøre med hvilken tråd det var, men derimod hvad jeg lige har lagt mærke til, hehe. g00n's indlæg hørte efter min mening også ind under chatboxen, da det jo var en såkaldt oneliner som ikke just bidrager noget til selve tråden med arsenal diskussion, men blot et udbrud. Jeg skriver også først selv i klubtråden efter en kamp, hvor jeg ser tilbage på kampen, og kommer med udbruddene i chatboxen.

Så efter min mening skulle g00n's kommentar da også have været i chatboxen, men det er jo åbenbart noget som vi ikke er helt enige i i crewet, og må jo derfor tage det op. Så tak fordi at du gjorde opmærksom på det Wink

Jeg vil så også lige sige at det ikke er ment på nogen ond måde når jeg skriver sådan et indlæg, men derimod blot præventivt når der har været en del indlæg af dem i træk, så tråden ikke bliver overrendt med små nytteløse beskeder Wink

Fint nok... Men jeg kan, som mange andre også, bare ikke se et problem i disse onliners i en klubtråd...

Så lang tid man laver dem i ens egen klubtråd gør de jo ikke skade, hvis feks de ting der blev skrevet i Liverpool tråden efter sejren på 2-1 mod Man U, var blevet skrevet i deres trd så kan jeg se problemmet. for det ville der helt sikkert blive...

Der bliver jo mest diskuteret internt mellem fansene i disse tråde så lad dem da være, og i behøver ikke gør noget stort ud af dem imo... Wink

BenMusalho
Gæst

« Svar #999: 28 Sep 2008, 19:31 »

Hvornår er Cencur blevet forfremmet fra Prospect? Er der nået, der er gået min næse forbi? Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1000: 28 Sep 2008, 19:33 »

Hvornår er Cencur blevet forfremmet fra Prospect? Er der nået, der er gået min næse forbi? Opstemt

Argh du er hurtig... Det skete faktisk for ikke mere end 10 minutter siden, og jeg ville have skrevet det i tråden når jeg lige havde fået noget andet på plads - Men det er jo så ligemeget nu Peace

Ja, Cencur har "bestået" sin måned på prøve i crewet, og er blevet forfremmet til fuldgyldigt crewmedlem, hvilket vi selvfølgelig er godt tilfredse med, eftersom BenMusalho har efterladt forummet i rent kaos, som nu skal ryddes op på Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

BenMusalho
Gæst

« Svar #1001: 28 Sep 2008, 21:45 »

Argh du er hurtig... Det skete faktisk for ikke mere end 10 minutter siden, og jeg ville have skrevet det i tråden når jeg lige havde fået noget andet på plads - Men det er jo så ligemeget nu Peace

Ja, Cencur har "bestået" sin måned på prøve i crewet, og er blevet forfremmet til fuldgyldigt crewmedlem, hvilket vi selvfølgelig er godt tilfredse med, eftersom BenMusalho har efterladt forummet i rent kaos, som nu skal ryddes op på Wink
De kalder mig Mr. FastMusalho i byen!

Hehe ja.. Tobi 2.0..

EDIT:
Du nåede at se mine stjerner før jeg selv gjorde det Tunge
Haha :-D
« Seneste Redigering: 29 Sep 2008, 07:45 af BenMusalho » Logged

Cencur
Manager

« Svar #1002: 28 Sep 2008, 21:51 »

De kalder mig Mr. FastMusalho i byen!

Hehe ja.. Tobi 2.0..

Du nåede at se mine stjerner før jeg selv gjorde det Tunge

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

g00n
FmFreaks' Venner
*

« Svar #1003: 29 Sep 2008, 10:43 »

Fint, det er sådan set også det eneste jeg ønsker  Thumbs Up

Efter kort diskussion i crewet er det blevet vedtaget at jeg (naturligvis!) har ret, og det er tilladt med sådanne korte kommentarer under kampene, blot det foregår under anstændige forhold, fx:

- Det er i ens eget holds klubtråd
- Det er under en kamp
- Indlæg fyldt med CAPS LOCK og en milliard udråbstegn/smileys frabedes stadig
- Det holdes på et anstændigt niveau

Smiley

JKJ
Gæst

« Svar #1004: 29 Sep 2008, 11:08 »

Efter kort diskussion i crewet er det blevet vedtaget at jeg (naturligvis!) har ret, og det er tilladt med sådanne korte kommentarer under kampene, blot det foregår under anstændige forhold, fx:

- Det er i ens eget holds klubtråd
- Det er under en kamp
- Indlæg fyldt med CAPS LOCK og en milliard udråbstegn/smileys frabedes stadig
- Det holdes på et anstændigt niveau

Smiley

Fint, så skal i ikke høre mere fra mig... om dette emne i hvert fald  Djævel

Sider: 1 ... 65 66 [67] 68 69 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010