home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 618 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 578646 gange)
Vinokourov
Manager

Sv: Crewet
« Svar #390: 02 Jun 2007, 12:52 »

Ja LAge vil have spejder for sig selv Wink

Bare de er sorte Wink

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #391: 08 Aug 2007, 23:21 »

Pr. dags dato er Naturerunen netop indtrådt i crewet, hvor han skal skrive artikler. Nogle kender ham måske fra PCM-Scenen, men nu er han altså her på FmFreaks.dk :-)

donthomas
Landsholdsspiller

« Svar #392: 08 Aug 2007, 23:37 »

Det bliver spænende at se hvad Naturerunen har at byde på Smiley

Og tillykke med optagelsen i Crewet her på FMF Smiley

Chelidze90
Gæst

« Svar #393: 08 Aug 2007, 23:38 »

Pr. dags dato er Naturerunen netop indtrådt i crewet, hvor han skal skrive artikler. Nogle kender ham måske fra PCM-Scenen, men nu er han altså her på FmFreaks.dk :-)

Så skal der alligevel ikke mere til nu om dage....

Nej Nature, du ikke betragte dette som en velkomst... Grin

GHERTESTEAS
Gæst

« Svar #394: 08 Aug 2007, 23:39 »

Jamen så et stort velkommen til Naturerunen!

tturbo1
Manager

« Svar #395: 08 Aug 2007, 23:53 »

Kan også kun ønske dig hjertelig velkommen til...
Glæder mig til at se noget fra din "pen"...

Vinokourov
Manager

« Svar #396: 09 Aug 2007, 00:18 »

Skinhead i crewet! Vi savner dig på PCM-scenen, Nature. Held og lykke med dine fantastiske skriveevner på FmF. Thumbs Up

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

absalonsen
Gæst

« Svar #397: 11 Aug 2007, 23:09 »

Jeg har tænkt over noget. Hvordan kan I have så mange folk i crewet når der ingenting sker? Det virker (for mig) meget som om, der er mange der er med på badebillet. Jeg kiggede på listen over crew members, og kun det ½ af crewet kan jeg nikke nogenlunde acceptabelt til. Hvad er grunden til det store crew med den lille aktivitet??

N17
Manager

« Svar #398: 11 Aug 2007, 23:10 »

Tror nu der sker flere ting bag siden som vi andre ikke ved noget om - der er jo nogle ting der bliver diskuteret bagved med stor sikkerhed!

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

JosepGuardiola
Gæst

« Svar #399: 11 Aug 2007, 23:11 »

Jeg har tænkt over noget. Hvordan kan I have så mange folk i crewet når der ingenting sker? Det virker (for mig) meget som om, der er mange der er med på badebillet. Jeg kiggede på listen over crew members, og kun det ½ af crewet kan jeg nikke nogenlunde acceptabelt til. Hvad er grunden til det store crew med den lille aktivitet??

Et crew er LANGT mere, end hvad du ser udadtil.

absalonsen
Gæst

« Svar #400: 11 Aug 2007, 23:14 »

Jeg har bare hørt noget om, at der er mange som er ret inaktive. Men det skal jeg jo ikke kunne sige noget om.

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #401: 22 Aug 2007, 22:59 »

Efter lange og hårde forhandlinger har vi her ti dage før transfervinduets lukning, sikret os massive forstærkninger til den forestående sæson.

Vi på FmFreaks.dk er stolte af at kunne præsentere hele syv nye navne i truppen, de er kommet til fra to forskellige klubber. Fra den desværre nu lukkede FmGround FC kan vi præsentere to nye spillere som henholdsvis dækker en allround position og en grafiker position.

De 2 herre behøver næppe større introduktion idet der er tale om to så prominente navne som Spezialized og Bülow(KaTaNkA her på siden).
Fra et andet site som grundet problemer med kommunale tilladelser ikke kunne få trænings tid på det kommunale anlæg, og derfor aldrig nåede at stille op i en kamp kan vi præsenterer tre gamle Freaks folk og to helt nye.

Den første af de ny tilkommende fra klubben er C^Ronaldo som tiltræder i en position som webmaster. Med sig har han starten på et nyt site, som en gang i fremtiden gerne skulle afløse vores nuværende site. Han vil tage sig af hovedtrækkene på siden mens vores nuværende programmør Acido vil hjælpe til.

Den næste i rækken er Dau som nogen måske husker fra fmkickoff hvor han var manden der bragte blog skriveriet i gang på den danske scene.  Hvilket den dag i dag er en massiv succes her på siden. Dau tiltræder i rollen som projekt mand.

Det var så de to nye i FmFreaks regi, men så mangler vi jo lige de 3 gamle kendinge.

Første mand på bedding er KF som nu for tredje gang trækker FmFreaks trøjen over hovedet. KF tiltræder i projekt afdelingen, men vil ligeledes være at finde flere steder på holdet.

Som næstsidste forstærkning kan vi præsenterer ingen andre end United-Styrer som dermed for 2 gang i sin korte karriere trækker FmFreaks trøjen over hovedet. United-styrer tiltræder i skribent afdelingen.

Til sidst men ikke mindst har vi rosinen i pølseenden, i form at den gæve lolik Bademesteren som dermed vender tilbage til reden. Bademesteren vil ligesom adskillige andre af de nye dække en allround position.

Velkommen hjem til de tre gamle freaks drenge, og velkommen til siden til de fire nye folk! 
« Seneste Redigering: 22 Aug 2007, 23:02 af Sunbao » Logged

N17
Manager

« Svar #402: 22 Aug 2007, 23:02 »

COOL............... ................. FEDT MED ALLE DE NYE - OG GAMLE - DET SKAL NOK BLIVE GODT...

Undskyld CAPS, men det skulle ud Opstemt
« Seneste Redigering: 22 Aug 2007, 23:05 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

gehyden_bab
Førsteholdsspiller

« Svar #403: 22 Aug 2007, 23:51 »

Imponerede og ambisiøse signings ;-)

Godt arbejde!

mvh,
mathias

ElGuapo
Landsholdsspiller

« Svar #404: 23 Aug 2007, 00:03 »

*GlædesLyde*

Sider: 1 ... 25 26 [27] 28 29 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010