home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 644 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 578937 gange)
Nyysted
Landsholdsspiller

Sv: Crewet
« Svar #360: 17 Maj 2007, 11:27 »

Så må du jo melde dig Wink Skal bare lige siges at det ikke er det sjove at sidde og rette 56 personers FMBalance Smiley

Men eftersom at det "gamle" crew er næsten væk nu, må den "nye" generation tage skeen i den anden hånd og komme med det gennembrud. Men det kan da aldrig afvises at nogle af de gamle crewmedlemmer vender tilbage på et tidspunkt
*host* Dig *host*

I ain't playin', nigga

United-styrer
Gæst

« Svar #361: 17 Maj 2007, 11:28 »

For folk der ikke spiller FM...   Wink

Folk, der ikke spiller FM, befinder sig vel ikke på en FM-side crazy

For at være seriøs: TDF-konkurrence er en fin idé, men pt. mener jeg, at crewet bør prioritere en del andre ting højere.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #362: 17 Maj 2007, 11:34 »

Folk, der ikke spiller FM, befinder sig vel ikke på en FM-side crazy

For at være seriøs: TDF-konkurrence er en fin idé, men pt. mener jeg, at crewet bør prioritere en del andre ting højere.

Helt enig, af hvad jeg har hørt i krogene, så er det nok tid til at man lige hanker op, sætter sig ned og finder ud af hvor man skal gå herfra. Siden er jo fantastisk i sig selv, med et lækkert design og et velfungerende forum, men det lader til at der er brug for at finde nye mål for siden, og noget struktur.. Det virker som om at de fleste nye (og gode) initiativer ryger i vasken, og det er en skam, da mange idéerne er rigtigt gode.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Zone 43
Manager

« Svar #363: 17 Maj 2007, 12:55 »

Så må du jo melde dig Wink
Skal bare lige siges at det ikke er det sjove at sidde og rette 56 personers FMBalance Smiley

Det må jeg blive nød til, men nu er der lidt odds, og mon ikke, at der kommer flere i den nærmeste fremtid? Rullende Øjne Smiley

Det tror jeg gerne..

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DelPiero
Gæst

« Svar #364: 17 Maj 2007, 13:20 »

Desværre må vi jo erkende at de oplagte kandidater som DelPiero ikke just står i kø til de forskellige poster som vi uden tvivl kunne bruge nye folk på, vi har i alt fald meget svært ved se de oplagte folk.

Så ansøgninger modtages hermed på sunbao@fmfreaks.dk

Selv tak

Vinokourov
Manager

« Svar #365: 17 Maj 2007, 13:35 »

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

DeBuur
Manager

« Svar #366: 17 Maj 2007, 20:07 »

jeg har ikke været særlig meget på FMFreaks eller andre FM sider... dette skyldes ikke manglende lyst men istedet helbredsmæssige årsager... som gør at jeg skal bruge ikke så få timer hver dag på en racer cykel.... men nu er jeg så blevet skadet (pyha rart med en pause ) og jeg er da på ingen måde rystet over det jeg ser på FMFreaks...... godt nok sker der ikke det store .... men sådan er det jo når FM har været ude i mere end 6 mdr....... i gamle dage var der spændingen med hvornår diverse editorer kom der kunne sagtens gå 5-7 måneder inden de kom og patchene kom jo også i en lin strøm... alt sammen var det med til at skabe en masse liv på scenen.... men idag så kommer det hele på en gang... SiGames laver bedre spil ... som fungerer uden alt for mange patch og efter 2 måneder så er alle tools udviklede ..... derfor skal sitet satse på mere liv i forummet.... flere artikler ..... flere konkurrencer ...... også al grafikken...... alt sammen noget der kræver tid og talent..... i løbet af få uger så er fodbold turneringerne færdige og der vil kun være lidt nyt om diverse klubskifter derfor bør der allerede nu findes alternativer til sommerperioden f.eks en TDF konkurrence som sagtens kan sikre at 20-50 besøgende kigger forbi på en dag ..... hvad med grafik konkurrencer....... gæste priser for bedste fodbold historie... og hvad med at få nogle at dagpressens skribenter til at skrive lidt om FM scenen og især de fantastiske fans......

YNWA

Vinokourov
Manager

« Svar #367: 31 Maj 2007, 21:58 »

Hvad er det jeg ser? Blackhawk i crewet. Tillykke med det!

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Blackhawk
Landsholdsspiller

« Svar #368: 31 Maj 2007, 22:00 »

Mange tak LAge.

7kfum
Gæst

« Svar #369: 31 Maj 2007, 22:00 »

Blackhawk, Thorøe og jeg er fra og med i dag en del af det faste crew. Hvor vi før har været prospects. Smiley

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #370: 31 Maj 2007, 22:01 »

Jeps, når ingen andre annoncerer det, kan jeg vel. 7kfum, Blackhawk og Thorøe er blevet fuldtidscrew. Tillykke til dem :-).

7kfum
Gæst

« Svar #371: 31 Maj 2007, 22:02 »

Jeps, når ingen andre annoncerer det, kan jeg vel. 7kfum, Blackhawk og Thorøe er blevet fuldtidscrew. Tillykke til dem :-).

Når ingen andre? Jeg har lige annonceret det.. Wink

N17
Manager

« Svar #372: 31 Maj 2007, 22:03 »

Puha 7kfum, så falder niveauet jo betragteligt Wink

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

AlexSN
Landsholdsspiller

« Svar #373: 31 Maj 2007, 22:05 »

Når ingen andre? Jeg har lige annonceret det.. Wink

Jaja, nu var du jo en af de nævnte...shh...

Bademesteren
Manager

« Svar #374: 31 Maj 2007, 22:09 »

Godt at høre med jer nye - Giv den gas!

Sider: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010