home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23583
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Nyeste Bruger: Bwqkibor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 579270 gange)
Zone 43
Manager

Sv: Crewet
« Svar #345: 16 Maj 2007, 23:17 »

Jeg spiller ikke FM mere, så jeg tvivler på at jeg er den rette person Wink

Og ja, der mangler i den grad odds, det er noget af det som gør denne side speciel. Og der er en masse crewmedlemmer som man ikke ser noget til, måske om de kan tage sig sammen?  Rullende Øjne

Ærgeligt, men sådan er det Smiley

Det må man håbe de gør. Der kommer en del kampe, som er værd, at smide nogen FmF dollar$$$$$ efter. F.eks. CL finalen i næste uge. Måske der skal ansættes en til den slags? Rullende Øjne

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

absalonsen
Gæst

« Svar #346: 16 Maj 2007, 23:45 »

Jeg må indrømme, at jeg er er smule skuffet over de manglende odds, og hvis der ikke kommer odds på CL finalen er vi meget langt nede. Skuffet

DeBuur
Manager

« Svar #347: 17 Maj 2007, 00:02 »

Nej nej nej, endnu en af de bedste, som smutter fra crewet. Chelidze var en af de mest arbejdsomme, sammen med U-S, så det er virkelig store tab for siden for tiden. Den eneste af de gode gamle der er tilbage efterhånden, er Guardiola, og så Tturbo. Lad os håbe at der snart sker noget, så vi kan få nogle superprofiler i crewet igen.

hmmmmm noget af en afgang der har været herinde på DK´s bedste side...... men mon ikke der findes nogle nye dygtige folk der venter på at få et gennembrud......... men som almindelig bruger er dog rart at kunne genkende nogle af de gamle legender såsom Tturbo og Guardiola  Smiley men held og lykke fremover

MVH DeBuur

YNWA

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #348: 17 Maj 2007, 00:04 »

Desværre må vi jo erkende at de oplagte kandidater ikke just står i kø til de forskellige poster som vi uden tvivl kunne bruge nye folk på, vi har i alt fald meget svært ved se de oplagte folk.

Så ansøgninger modtages hermed på sunbao@fmfreaks.dk

absalonsen
Gæst

« Svar #349: 17 Maj 2007, 00:20 »

Desværre må vi jo erkende at de oplagte kandidater ikke just står i kø til de forskellige poster som vi uden tvivl kunne bruge nye folk på, vi har i alt fald meget svært ved se de oplagte folk.

Så ansøgninger modtages hermed på sunbao@fmfreaks.dk

Jeg tror det ville være fint, hvis du skrev hvor I mangler folk. Wink

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

« Svar #350: 17 Maj 2007, 00:27 »

over alt sådanset Wink

Zone 43
Manager

« Svar #351: 17 Maj 2007, 00:28 »

Specialt på odds afdelingen!

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

DeBuur
Manager

« Svar #352: 17 Maj 2007, 00:35 »

ja det ville være rart..... men glem nu ikke tour de france..... i fodbold pausen.... VI KRÆVER EN TDF konkurrence  Opstemt

YNWA

absalonsen
Gæst

« Svar #353: 17 Maj 2007, 00:59 »

Jeg er helt enig med DeBuur.. TDF  odds ka man ikke leve uden..

ZhotLog
Gæst

« Svar #354: 17 Maj 2007, 02:08 »

SHIT! Havde slet ikke set noget af det her før nu, grundet forskellige udlandsrejser. Men altså, med U-S, KF og Chelidze ude ser det sku skidt ud! :/ Men så må nogle af de unge vel tage et ansvar, og løfte siden... Snøft :/
Især er jeg ganske sikker på, at siden vil savne U-S ufatteligt. Han var virkelig skribent kongen.

Bademesteren
Manager

« Svar #355: 17 Maj 2007, 09:44 »

ja det ville være rart..... men glem nu ikke tour de france..... i fodbold pausen.... VI KRÆVER EN TDF konkurrence  Opstemt

Det er jo her du er mesteren, så hvad med et gæstevisit fra din side?  Rullende Øjne

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #356: 17 Maj 2007, 11:06 »

TDF? Jeg troede at dette var en FM side? Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Bademesteren
Manager

« Svar #357: 17 Maj 2007, 11:14 »

TDF? Jeg troede at dette var en FM side? Wink

For folk der ikke spiller FM...   Wink

Chelidze90
Gæst

« Svar #358: 17 Maj 2007, 11:22 »

Så må du jo melde dig Wink Skal bare lige siges at det ikke er det sjove at sidde og rette 56 personers FMBalance Smiley

Men eftersom at det "gamle" crew er næsten væk nu, må den "nye" generation tage skeen i den anden hånd og komme med det gennembrud. Men det kan da aldrig afvises at nogle af de gamle crewmedlemmer vender tilbage på et tidspunkt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #359: 17 Maj 2007, 11:25 »

Men det kan da aldrig afvises at nogle af de gamle crewmedlemmer vender tilbage på et tidspunkt

Heh, nej, man skal jo aldrig sige aldrig  Rullende Øjne

For folk der ikke spiller FM... Wink

Jeg troede at dette var blevet til en side udelukkende om FM Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010