home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 07:37:10 GentleBreeze Blogs Fallout 76: The 9 Most...
27 Jun 2025, 21:45 Broen13 Blogs Indsæt Titel 2
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
Antal Registrerede Brugere: 23586
  0 Brugere, 607 Gæster Online.

Nyeste Bruger: brigadeinsigniayl
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 581957 gange)
Risom
Manager

Sv: Crewet
« Svar #3750: 17 Okt 2013, 22:15 »

Lækkert at se dig tilbage i crewet igen, Sir!

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3751: 19 Okt 2013, 02:00 »

Man får lyst til at være med i baglokalet igen, nu den kære lille Jeppe er hjemme igen. Wink

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3752: 19 Okt 2013, 02:14 »

Man får lyst til at være med i baglokalet igen, nu den kære lille Jeppe er hjemme igen. Wink

Hvad venter du på? Wink

Og Risom, få slæbt din røv hjem fra The States, så du kan komme tilbage i crewet, hvor du hører til! Peace

Anfield Road
Manager

« Svar #3753: 19 Okt 2013, 02:17 »

Hva' satan..Vi troede jo at du var gået helt i hi, men ligeså snart Jeppe er tilbage kommer han frem af sit hul. Javel ja.  Opstemt

Og Jeppe, han venter blot på at han ikke har noget at bruge sit liv på, så vender han tilbage  Tunge

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3754: 19 Okt 2013, 02:19 »

Tror sgu der er nok award-ansvarlige nu. Wink Er sgu ikke så brugbar til andet. Tunge

Hva' satan..Vi troede jo at du var gået helt i hi, men ligeså snart Jeppe er tilbage kommer han frem af sit hul. Javel ja.  Opstemt

Og Jeppe, han venter blot på at han ikke har noget at bruge sit liv på, så vender han tilbage  Tunge

Han er min lille cuddle wuddle bear! Tunge

Risom
Manager

« Svar #3755: 19 Okt 2013, 02:20 »

Og Risom, få slæbt din røv hjem fra The States, så du kan komme tilbage i crewet, hvor du hører til! Peace

Well, jeg har det nu meget godt herovre. Wink Men har allerede lovet et par stykker, at jeg vender tilbage til juli, så mon ikke det sker.

Men ja, foråret i baglokalerne var dælme tider med alle jer!

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3756: 19 Okt 2013, 02:22 »

Var jeg der i foråret? Tunge No joke, kan ikke huske det. Tunge

Anfield Road
Manager

« Svar #3757: 19 Okt 2013, 02:23 »

Var jeg der i foråret? Tunge No joke, kan ikke huske det. Tunge
Om du var der?   crazy

Lad os bare sige at du stod for cirka halvdelen af alle indlæg i baglokalet i den periode. Ikke så dårlig en præstation endda, når nu Risom og jeg også var med  Grin

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3758: 19 Okt 2013, 02:28 »

Den eneste af jer tre hundehoveder jeg kan huske, at jeg var i crewet med, er Risom. Ham var jeg med til at hive ind, hvilket også er hovedårsagen til, at han er sådan et fantastisk crewmedlem! Wink Thumbs Up

Én ting er sikkert og det er, at ingen af jer tre har været i crewet for sidste gang!

Risom
Manager

« Svar #3759: 19 Okt 2013, 02:36 »

Den eneste af jer tre hundehoveder jeg kan huske, at jeg var i crewet med, er Risom. Ham var jeg med til at hive ind, hvilket også er hovedårsagen til, at han er sådan et fantastisk crewmedlem! Wink Thumbs Up

Én ting er sikkert og det er, at ingen af jer tre har været i crewet for sidste gang!

Skulle jeg også lige til at sige, de andre to kom først senere. Men det tager jeg som et kompliment, haha. Opstemt

+1 til det nederste.

OnkelMorfar
Landsholdsspiller

« Svar #3760: 19 Okt 2013, 02:37 »

Om du var der?   crazy

Lad os bare sige at du stod for cirka halvdelen af alle indlæg i baglokalet i den periode. Ikke så dårlig en præstation endda, når nu Risom og jeg også var med  Grin

Ah, det kan godt være at jeg kan huske noget der ligner. Tunge

Tvivler sgu ret meget på at jeg lige kommer tilbage. Fritiden er sgu for dejlig til at jeg vil sige farvel til den. Tunge

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3761: 19 Okt 2013, 02:44 »

Tvivler sgu ret meget på at jeg lige kommer tilbage. Fritiden er sgu for dejlig til at jeg vil sige farvel til den. Tunge

Bullshit! Aldrig har jeg hørt noget dummere! Wink

Og AR og Risom, I har bare at komme tilbage, så kan få skabt en fantstisk Liverpool-trio i crewet! Thumbs Up

Anfield Road
Manager

« Svar #3762: 19 Okt 2013, 02:44 »

Det var også så forbandet dumt at du smuttede lige som mig og Morfar kom ind. Utrolig dårlig timing. Troede jo lige at The Reds antalsmæssigt ville opnå samme styrke som The Gunners derinde, men så var du jo væk og vi måtte kæmpe en hård kamp Risom og jeg. Pfff.  Skuffet

Det er nok ret sikkert ja.
Ah, det kan godt være at jeg kan huske noget der ligner. Tunge

Niksen. Når du ser både mig, Risom og Jeppe med stjerner, så bliver du misundelig og kan ikke lade være med at lave en tolv siders lang ansøgning.

Sir Jeppe
Landsholdsspiller

« Svar #3763: 19 Okt 2013, 02:49 »

Det var også så forbandet dumt at du smuttede lige som mig og Morfar kom ind. Utrolig dårlig timing. Troede jo lige at The Reds antalsmæssigt ville opnå samme styrke som The Gunners derinde, men så var du jo væk og vi måtte kæmpe en hård kamp Risom og jeg. Pfff.  Skuffet

Jeg kunne jo næsten komme til at tro, at I først ville med i crewet, da jeg var væk... Var jeg virkeligt så uudholdelig?! Wink

Risom
Manager

« Svar #3764: 19 Okt 2013, 02:54 »

Jeg kunne jo næsten komme til at tro, at I først ville med i crewet, da jeg var væk... Var jeg virkeligt så uudholdelig?! Wink

Brugte lang tid på at overbevise AR om at ansøge( Tunge ), så ved ikke om du spillede en rolle. Opstemt

Sider: 1 ... 249 250 [251] 252 253 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010