home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 574 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577340 gange)
-Benja-
Gæst

Sv: Crewet
« Svar #525: 28 Maj 2008, 09:25 »

Velkommen Namork! Du lyder som en god mand Thumbs Up

MadsWiinther
Gæst

« Svar #526: 28 Maj 2008, 09:36 »

Ærgeligt med KongFjong, men velkommen til Namork  Peace

Chelidze90
Ynglingespiller

« Svar #527: 28 Maj 2008, 11:57 »

Jeg siger mange tak for den gode modtagelse Smiley Nu håber jeg da, at jeg kan levere noget tilbage igen Smiley

- fordi jeg kan.

"Sådan undgår du trænerfyring i Madrid: Vind ikke mesterskabet!

Af: Del Bosque, Capello og Schuster"

vondracek
Gæst

« Svar #528: 28 Maj 2008, 12:00 »

Velkommen til Namork! Wink

JKJ
Gæst

« Svar #529: 28 Maj 2008, 12:19 »

I lang tid har vi ikke set nogle Crew Prospects på siden, men nu bliver de taget i brug igen. Vi har nemlig fået et Prospect ved navn Namork. Namork er ikke så kendt på FMF, faktisk er det kun blevet til 3 indlæg, men han har fulgt ivrigt med på både den danske og internationale scene, og hans ansøgning var så god, at vi mente at han skulle have en chance i crewet. Namork vil fungere som altmuligmand, da han både kender til det skriftlige, grafikken og har lyst til projekter.

Vi byder Namork velkommen som prospect, og håber at han imponerer os Smiley

Proscpet!! Lyder det ikke lidt rocker-agtig?? Hvad skal der så stå på hans vest??  Djævel

Men håber da ikke han skal slå nogen ihjæl eller røve en bank eller noget i den stil for at blive fuldgyldigt medlem af klubben/crewet...  Peace

Men velkommen da til siden  Thumbs Up

Suicide
Landsholdsspiller

« Svar #530: 28 Maj 2008, 12:20 »

Proscpet!! Lyder det ikke lidt rocker-agtig?? Hvad skal der så stå på hans vest??  Djævel

Men håber da ikke han skal slå nogen ihjæl eller røve en bank eller noget i den stil for at blive fuldgyldigt medlem af klubben/crewet...  Peace

Han SKAL røve en bank, vi skal jo have julefrokosten finansieret Wink

Sådan gøres en entré i crewet!!

Citat af: Nekker
Jeg kan da godt komme forbi og lege stripper  Djævel

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #531: 28 Maj 2008, 12:23 »

Det er helt sikkert også meningen at det skal være rockeragtigt! Vi er jo hardcore crewmembrz, og når man er prospect skal man primært tage sig af dummebøder og indkrævning af diverse "gebyrer".. Så pas godt på jeres freak$ og husk at betale de vigtige og uundværlige beskyttelsespenge, som holder jer på siden Wink

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Shaft
Manager

« Svar #532: 28 Maj 2008, 12:44 »

Det er helt sikkert også meningen at det skal være rockeragtigt! Vi er jo hardcore crewmembrz, og når man er prospect skal man primært tage sig af dummebøder og indkrævning af diverse "gebyrer".. Så pas godt på jeres freak$ og husk at betale de vigtige og uundværlige beskyttelsespenge, som holder jer på siden Wink

Troede det var mit job   Ubeslutsom  Græder

FCK88
Manager

« Svar #533: 28 Maj 2008, 12:51 »

hey guys.. går lidt og tænker på at melde mig til crewet som challengeansvarlig. . er der nogen der evt. kan sende mig en PB om hvordan jeg muligvis kan blive medlem af crewet herinde? Wink

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.

Say what?! Shockeret Djævel

Djævlen
Gæst

« Svar #534: 28 Maj 2008, 12:54 »

Send en PB til en fra crewet? Smiley

makkerskilap
Landsholdsspiller

« Svar #535: 28 Maj 2008, 12:55 »

hey guys.. går lidt og tænker på at melde mig til crewet som challengeansvarlig. . er der nogen der evt. kan sende mig en PB om hvordan jeg muligvis kan blive medlem af crewet herinde? Wink

du kan sku da ikke finde ud af at lave en ordentlig challenge  crazy ej.. Kys

It's all, part of the plan.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #536: 28 Maj 2008, 12:56 »

For at blive medlem af crewet, skal du bare sende en ansøgning enten pr. mail (brug evt. kontaktformularen) eller på PB til ét af crewmedlemmerne. Vi tager derefter ansøgningen i baglokalet, hvor alle crewmedlemmer får lov til at komme med tanker og indsigelser, hvorefter vi sammen træffer en beslutning.

I din ansøgning skal du skrive lidt om dig selv, hvad du søger ind som, hvad dine kvaliteter er, og evt. give eksempler på dine evner.

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

FCK88
Manager

« Svar #537: 28 Maj 2008, 12:59 »

For at blive medlem af crewet, skal du bare sende en ansøgning enten pr. mail (brug evt. kontaktformularen) eller på PB til ét af crewmedlemmerne. Vi tager derefter ansøgningen i baglokalet, hvor alle crewmedlemmer får lov til at komme med tanker og indsigelser, hvorefter vi sammen træffer en beslutning.

I din ansøgning skal du skrive lidt om dig selv, hvad du søger ind som, hvad dine kvaliteter er, og evt. give eksempler på dine evner.

Okay.. det vil jeg lige kigge på når jeg kommer hjem igen engang i løbet af i dag Wink

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #538: 28 Maj 2008, 13:07 »

Nu har jeg lige slettet en 7-8 indlæg, hvor folk begynder at gå i børnehaveniveau. Prøv at hold al udenomssnak til MSN, eller gå ind i børnehaven hvis I har lyst til at skrive ligegyldige indlæg. Det hører ikke til på det almindelige forum!

FCK88
Manager

« Svar #539: 28 Maj 2008, 13:12 »

Nu har jeg lige slettet en 7-8 indlæg, hvor folk begynder at gå i børnehaveniveau. Prøv at hold al udenomssnak til MSN, eller gå ind i børnehaven hvis I har lyst til at skrive ligegyldige indlæg. Det hører ikke til på det almindelige forum!

Okay Hawk.. sorry for the childish language Wink

Sider: 1 ... 34 35 [36] 37 38 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010