home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Jun 2025, 11:31 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
11 Jun 2025, 19:37 Broen13 Blogs Indsæt Titel
04 Jun 2025, 18:56 simka Omklædning... Sommer opdatering
03 Jun 2025, 21:57 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
15 Maj 2025, 21:08 szukizek Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2025 ...
09 Apr 2025, 19:48 andersnomanni Blogs SAF Challenge
04 Apr 2025, 14:43 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23582
  0 Brugere, 583 Gæster Online.

Nyeste Bruger: mahimahajan
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Crewet
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 291 Udprint
Forfatter Emne: Crewet  (Læst 577345 gange)
Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Sv: Crewet
« Svar #510: 16 Apr 2008, 20:37 »

eritreanske columbianere skal man ellers lede længe efter!

Useriøst så seriøs du er Sunbao!

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #511: 20 Apr 2008, 20:27 »

Det er lige ved at vi snart bliver invaderet af FMG'ere... I hvert fald kan jeg hermed præsentere vevest7 som nyt crewmedlem på FmFreaks. Vevest7 er også kendt fra det tidligere FMG under nogenlunde samme navn, og han vil hos FmFreaks få æren af at være del af det fabelagtige skribentcrew.

Velkommen til vevest Smiley

Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Djævlen
Gæst

« Svar #512: 20 Apr 2008, 20:36 »

og han vil hos FmFreaks få æren af at være del af det fabelagtige skribentcrew.

Tsk.. den mest læste FM08 artikel er skrevet af ... Sunbao!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #513: 20 Apr 2008, 20:49 »

Tsk.. den mest læste FM08 artikel er skrevet af ... Sunbao!

Det er fordi at han skrev om spillet før det udkom! Det ville være det mest læste, lige meget hvem der havde skrevet den...

KF
Landsholdsspiller

« Svar #514: 20 Apr 2008, 23:11 »

Det er lige ved at vi snart bliver invaderet af FMG'ere... I hvert fald kan jeg hermed præsentere vevest7 som nyt crewmedlem på FmFreaks. Vevest7 er også kendt fra det tidligere FMG under nogenlunde samme navn, og han vil hos FmFreaks få æren af at være del af det fabelagtige skribentcrew.

Velkommen til vevest Smiley

At kapre alle de folk fra FMG er nok alligevel ikke det dummeste træk, FmFreaks kan foretage.. Så må man bare se, om man kan sætte dem igang Wink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

N17
Manager

« Svar #515: 20 Apr 2008, 23:27 »

Her er en opdateret Crew-liste

Ejer:
Sunbao

Programmør:
Acido
C^Ronaldo

Skribenter:
United-styrer
SirToby
Hawk1nZ
Rossonero
Vevest7

Grafikere:
Katanka
Kwn2k
Lagotolio

Projektmænd:
Suicide
Jesperkl

Forum:
Tturbo1
John Spurs

FreakUp:
AldiAllan

Odds Sektionen:
ElGuapo

All-around:
Spezialized
Bademesteren
TheMictrix
Andfer

Crewprospect:
Vondracek
Namork
« Seneste Redigering: 08 Jun 2008, 13:31 af John Spurs » Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Djævlen
Gæst

« Svar #516: 21 Apr 2008, 15:41 »

Det er fordi at han skrev om spillet før det udkom! Det ville være det mest læste, lige meget hvem der havde skrevet den...

Det fryder mig lidt, at du siger det - for fjerner vi den, gæt så selv hvem der har den mest sete artikel (+ rekordhøjt antal stemmer). Ja tak Kys

Vinokourov
Manager

« Svar #517: 21 Apr 2008, 15:49 »

Det fryder mig lidt, at du siger det - for fjerner vi den, gæt så selv hvem der har den mest sete artikel (+ rekordhøjt antal stemmer). Ja tak Kys
Din på en anden hjemmeside? Opstemt

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Djævlen
Gæst

« Svar #518: 21 Apr 2008, 15:58 »

Din på en anden hjemmeside? Opstemt

Nej. På denne! Smiley

KF
Landsholdsspiller

« Svar #519: 21 Apr 2008, 16:04 »

Der gælder jo bare stadigvæk samme princip som ved Sunbaos artikel... Det er komplet ligegyldigt, hvem der havde skrevet den, så havde den været den næst mest sete artikel... Wink

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Djævlen
Gæst

« Svar #520: 21 Apr 2008, 16:07 »

Der gælder jo bare stadigvæk samme princip som ved Sunbaos artikel... Det er komplet ligegyldigt, hvem der havde skrevet den, så havde den været den næst mest sete artikel... Wink

Men stemmerne, KF. Stemmerne!

-Johnson-
Førsteholdsspiller

« Svar #521: 21 Apr 2008, 16:09 »

Men stemmerne, KF. Stemmerne!

Du skal ikke lytte til dem. Tal i stedet med en psykolog Tunge

United-styrer
Gæst

« Svar #522: 21 Apr 2008, 16:12 »

Du skal ikke lytte til dem. Tal i stedet med en psykolog Tunge

loooooooooool  funny

BwJ har i øvrigt kun den mest læste FM 08-artikel, fordi jeg ikke har nogen artikler i den kategori!

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #523: 04 Maj 2008, 17:16 »

KongFjong har valgt at forlade crewet igen, kort efter hans tiltræden. Han har desværre ikke så meget tid som han regnede med, og derfor ikke nok tid til crewet. Det er vi kede af, da KongFjong er en fremtrædende person på scenen, og allerede havde præsenteret flere idéer i baglokalerne. Men man må også være forstående, så vi ønsker KongFjong held og lykke fremover, og trøster os med at se ham stadig at kunne se ham i forummet.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #524: 28 Maj 2008, 09:09 »

I lang tid har vi ikke set nogle Crew Prospects på siden, men nu bliver de taget i brug igen. Vi har nemlig fået et Prospect ved navn Namork. Namork er ikke så kendt på FMF, faktisk er det kun blevet til 3 indlæg, men han har fulgt ivrigt med på både den danske og internationale scene, og hans ansøgning var så god, at vi mente at han skulle have en chance i crewet. Namork vil fungere som altmuligmand, da han både kender til det skriftlige, grafikken og har lyst til projekter.

Vi byder Namork velkommen som prospect, og håber at han imponerer os Smiley

Sider: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 291 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010